"Какво си търсите? С нещо да помогна?"

  • 22 274
  • 469
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: X
Мен не ме дразни въпросът. Дразни ме когато го задават, защото така се правело, без да имат нужното желание и компетентност наистина да ме консултират.
Но тежко им и горко, ако им се падне клиентка като авторката. Хем да не знае какво иска, хем с претенции.

Малко са търговците, които са успели да ми бръкнат под кожата, а аз наистина не съм труден клиент. От едната приказка се хващам на въдицата. Тези, при които ходя редовно и с удоволствие в никакъв случай не се опитват да ми пробутат нещо, което няма да ми свърши работа. Дори се е случвало да ме посъветват да си спестя излишен разход, като не си купувам даден продукт от тези, които предлагат.

# 76
  • София
  • Мнения: 2 219
Точно заради такива въпроси, дори и да търся нещо, отговарям, че просто зяпам и няма да купувам. Оставят ме на мира моментално.
Веднъж мъжът ми, на въпроса какво си търсите, отговори : нещо за ебане....Така се беше изнервил от въпросчето във всеки магазин Mr. Green
А девойчето умря от смях...въпреки свирепия му тон....

# 77
  • Мнения: 373

Веднъж мъжът ми, на въпроса какво си търсите, отговори : нещо за ебане....Така се беше изнервил от въпросчето във всеки магазин Mr. Green

Леле как го злепостави човека  ..и себе си като съпруга Laughing

# 78
  • Мнения: 2 400
Но тежко им и горко, ако им се падне клиентка като авторката. Хем да не знае какво иска, хем с претенции.

Ти не знаеш ли, че 90 % от посетителите в един магазин не знаят какво точно търсят?   Всеки продавач би трябвало да го знае и този тип клиенти всъщност са най-лесната "плячка" на търговеца. Въпросът е  чучелото поставено да продава просто да бъде обучено и научено.

# 79
  • Мнения: X
Е да де, ама тя хем не знае какво иска, хем я гони агресията.
Аз точно когато не съм търсила нещо определено съм си тръгвала с най-много покупки, стига да ми набарат гъдела.

# 80
  • Мнения: 2 400
Аз точно когато не съм търсила нещо определено съм си тръгвала с най-много покупки, стига да ми набарат гъдела.

Баш.

# 81
  • Мнения: 3 784
Аз съм управител на магазин за скъпа марка бельо и ви уверявам, че въпросът "Мога ли да Ви помогна?" при нас е абсолютно задължителен, защото, може да е много странно, но 80% от жените не знаят какъв размер сутиен носят. Или по- скоро мислят си, че знаят но ако решат все пак да се доверят на "продавачките -тъпачки" (с най-ниско IQ и т.н.) в повечето случаи излизат доволни от пробната. И да нормално е продавачките да имат по- набито око, защото това правят по цял ден, това им е работата -  да могат с един поглед да преценят кой размер и трябва на многоуважаемата клиентка.

Не съм твърде съгласна. Купувам си сутиени вече петнайсет години. Пределно наясно съм с размера си и с моделите, подходящи за него. Всички случаи, в които настоятелни продавачки са започвали да ме убеждават, че еди-какво си ще ми "заспи", са свършвали по един и същи начин. Понеже съм се уморила да водя спорове, не споря, ако имам време, пробвам предложения артикул... след артикул... след артикул и накрая стигаме до същия размер и същия тип, за който съм попитала още при влизането в магазина. Не сме започнали с него, защото на въпроса ми имате ли ....... сутиен ....... номер отговорът е бил "Нямаме този номер, ама вие сте ..... - пробвайте това. Пробвайте, пробвайте, сигурна съм, че е точно за вас."  Не отричам нуждата от консултация на продавач, когато ми е необходима, търся я, но нека да допуснем, че и клиентът има някакъв мозък и не облича дрехи за пръв път.

А в интерес на истината много по- често се случва клиентите да говорят на ти с продавачите, изобщо има някакво странно  мнение, че щом си клиент, трябва задължително да унижиш продавачката/касиерката, да я гледаш надменно и да си го изкараш на нея, вероятно защото само до преди 15 минути твоя шеф/мъж/гадже те е правил на луда калинка. Това сигурно е криворазбран превод на "Клиентът е цар!"

Да, на това, за съжаление, съм ставала свидетел. Трябва да кажа, че не ми се е случвало продавач да ми говори на "ти".

За мен най-уместното начало на контакт в магазин от страна на продавач е "Добър ден.". Отвръщам. След това се надявам дискретно да бъда оставена на мира, за да не обяснявам: "Просто разглеждам." или "Каквото си харесам." (в отговор на "Какво си търсите?") Ако имам въпроси, ще ги задам. Напористи продавачи са в състояние да ме откажат да вляза повторно в същия магазин. Като за напористо поведение не считам: "Мога ли да ви помогна?", а ходене по петите и предлагане на това и онова, без да съм попитала за него.

# 82
  • Мнения: X
И мен ме дразнят със сутиените. Винаги спорят с мен, докато се окаже, че си познавам обиколката най-добре.

# 83
  • Мнения: 23 097
Хаха, да, със сутиените е най-голямата емоция. )
Винаги спорят какъв размер трябва да ми дадат. )
Аз заявявам ясно точно какво искам, и винаги получавам - оооо, ама вие не може да сте чашка Х....)

# 84
  • Мнения: 2
Оу, ужас, тази сган продавачките...аз съм продавачка и понякога също използвам тези стандартни изрази, а какво друго да питам? Или е по-добре да си кръстосам краката на стола и да си скубя веждите без грам да обърна внимание на клиента? Да не говорим,че 60% от българите на моето "добър ден" ме поглеждат и си отместват погледа без и дума да кажат...в магазина в който работя има много и разнообразна стока, не е и малък, имала съм случеи в които, когато попитам "могали да помогна" ми се отговаря "не аз виждам че няма ленти за коси" (примерно), еми има и аз нали за това съм там да помогна на клиента, често цялата стока няма как да бъде изложена има много нещя в склада, ако знам какво търси клиента ще е много по-лесно...Няма да кажа по колко пъти на ден се сблъсквам с груби и озлобени хора, но както и да продавачките са невъзпитаните нали?  Tired

# 85
  • Варна
  • Мнения: 1 744
За мен култовата продаваческа фраза е: "Ако желаете, може да пробватеJoy
А защо никой не коментира това?
Само мен ли ме избива на сардонизъм, когато ми отправят репликата?

# 86
  • Мнения: 2 400
Мисля, че  продавачката не може да очаква всеки влязъл да и обърне персонално внимание.
Но аз искрено се отвращавам, когато на "Добър ден" получа тъпа физиономия. Което ми се случва мноого често.

# 87
  • Мнения: 10 547
Или е по-добре да си кръстосам краката на стола и да си скубя веждите без грам да обърна внимание на клиента?

Повечето пишещи в тази тема това заслужават.

Абе, стана ясно, че продавачите са нехора.

# 88
  • Варна
  • Мнения: 2 304
За мен култовата продаваческа фраза е: "Ако желаете, може да пробватеJoy
А защо никой не коментира това?
Само мен ли ме избива на сардонизъм, когато ми отправят репликата?
На какво те избива? Rolling Eyes
А репликата е култова, няма спор, но като че ли не е толкова дразнеща.

# 89
  • Мнения: 3 340
За мен култовата продаваческа фраза е: "Ако желаете, може да пробвате"  Joy
А защо никой не коментира това?
Само мен ли ме избива на сардонизъм, когато ми отправят репликата?

Е някои не я чуваме тази фраза.. щото "Не пипай ако нема да го купиш"  Mr. Green

Общи условия

Активация на акаунт