Малка тема за пешеходците по магистрала Тракия, но и не само.

  • 14 944
  • 244
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: 7 327
Това за жените не е вярно има си статистика.
И един шофьор ако не е самоуверен просто няма място зад волана.


За мен нямат място зад волана всички любители шофьори.
Само професионалните,а за това се учеше някога 3-4 години.
Един такъв професионалист може ли да отиде в една химическа лаборатория например и да стане любител химик за 3-6 месеца Thinking
Тука нещо не мога да схвана искаш 3-4 години да се карат курсовете за шофьор ?
Да
Че къде го има това ?
Какво толкова ще се учи 3-4 години ?Повечето катастрофи са от безразсъдство ,а не от незнание .И 10г. да учи някой който си е наумил ,че може да пийне и да кара па и да вземе детето си в скута пак няма да се научи.
Да сравняваш правилника за движение с химията не е много адекватно.
Киара*  нарушаваш закона ,няма как  Laughing

# 211
  • Мнения: 235
Не ми вадете жълта книжка сега ,де Mr. Green
Много си е адекватно то.
Да не би училищата по автотранспорт да са измислица на неадекватен човек?
И има да се учи!
Щото утре някой АДЕКВАТЕН ще пусне курсове за медици и много любители ще се запишат,после ще прилагат любителското върху децата ни.

А за мисленето,че сме Бого-безсмъртници е друга тема Laughing

# 212
  • София
  • Мнения: 865
А тия подпийналите хич не ги разбирам. Аз ползвам дринк енд драйв. Отдавна съм го сметнала, че 5 лв на отиване за такси и 5 лв на връщане за такси, правят 10 лв за дрин енд драйв и чиста книжка с 39 точки  Grinning


# 213
  • София
  • Мнения: 865
Само веднъж се опитах да поправя системата, резултатът е дупките в талона ми. Писах жалби до арменския поп и не ме огря. Тогава се отказах да споря с корупцията.

Един чичко полицай ми написа акт за неправилно паркиране с велосипед. От тогава предпочитам усмивката пред пледоариите за справедливост.

# 214
  • Пловдив
  • Мнения: 27 023
Ето това ме потресе мен- липсата на съчувствие, на съпричастност към смъртта на една млада жена, ако и да е била според задочните й познати бавноразвиваща се. Потресе ме огромната страст, с която обсъдихме всички олигофрени в качеството си на висша раса.
Уважавам те Касита, НО в случая не съм съпричастна. Ама никак. Просто няма начин и не мога да си представя някога да тръгна пеша по магистрала, а с детето си - абсурд. Съпричастна съм към шофьора, защото мога да се поставя на неговото място. Това съвсем лесно може да ми се случи - да си карам със 120- 130 нормална скорост за магистрала, някой да ми изскочи, аз да не успея да реагирам адекватно.

# 215
  • Мнения: 599
Ee, Съни дей, хич не ми се влиза в полемика.

Къде прочете, че съм си купила книжката? А ти къде видя да твърдя, че си я купила? Питах просто. Пък и така да е? Ми нищо - платила си и не знаеш да караш, т.е. си потенциален убиец на пътя. И що реши, че не знам закона и не мога да го спазвам? Ами щом твърдиш, че нищо не може да те накара да го спазваш, това е = на незнание. Вероятно го знам по - добре от много шофьори на пътя.. а вероятно и не Simple Smile И да го знаеш по-добре, какво, като не го спазваш?


Корупцията, както и човешките отношения са двупосочни. Аз съм раждана преди 28 години, тогава ако се не лъжа пак е имало корупция. Така че, не аз, не моето поколение, са я насадили в системата.

И живеем в ОБЩЕСТВО, аз лично се наричам обществено животно, и да викам с пълна сила и да крещя и да се самоубия, пак няма да мръдна феса на корупцията. С къфто се събереш, такъв ставаш - така че не можеш да ме убедиш, че държавата няма вина за моите нарушения на пътя. Докато не осъзнаеш, че твоите нарушения могат да отнемат човешки живот, нищо не може да ти помогне. В случая въобще не е важно дали си платила на някой след нарушение, а след като го направиш пак и загине невинен човек.


Само един бърз въпрос към теб, а и към всички претендиращи да спазват закона изрядно.

Намирате се на двупосочен път с по една лента за движение във всяка посока. По средата  - непрекъсната линия. Във вашата посока на движение - спрял тир. Кво правиш? Значи тирът, за да спре насред пътя има повреда, което е указано със съответните знаци преди това. Разумните шофьори ще спрат и ще направят организация на движението - тираджията ще спира насрещното, докато се изтеглят колите зад него и така. Както впрочем се минава и по време на ремонт на едното платно - спират едната страна, после другата. Най-тъпото е при липса на видимост да тръгнеш да изпреварваш.

# 216
  • Варна
  • Мнения: 958
Нашите "магистрали" не са първокласни пътища, какво да си говорим! Те са с недопустимо лоша настилка, неосветени, необезопасени (липса на мантинела на места, лоша маркировка). Как се спира на тях в 22 ч.? Ужасно е рисково да спреш, факт е.
А ще разрешат увеличение на максималната скорост! Защо? За да отчетем "подобрение" на скоростта за вземане на отсечката София - Бургас? Кому е нужно?
Тогава ще настанат едни статисктики, леле-мале ...

Не е достатъчно да си добре теоретично подготвен, за да управляваш добре автомобил. Защо съкратиха часовете за обучение? Защо прескочиха полигона? Аз съм невероятен теоретик, изнервящ чак, споря успешно и с катаджии, но съм лош шофьор - имам забавени рефлекси при извънредни ситуации, имам проблем с огледалното виждане. Вероятно, защото късно, много късно, се учих да шофирам. Мога да карам, но си знам, че извънградско не е препоръчително. Колко шофьори си признават, че не са достатъчно добри?

Колко шофьори толерират стриктното спазване на правилата от други шофьори? Малко. Хората искат да карат по-бързо и по-бързо, особено извън населени места. Сякаш има някакво значение дали ще стигнеш до морето за 6 или за 7 часа. Не е ли важното да стигнеш?

Моля ви, кажете, магистралите в чужбината осветени ли са нощем?

# 217
  • Мнения: 3 287
Нашите "магистрали" не са първокласни пътища, какво да си говорим! Те са с недопустимо лоша настилка, неосветени, необезопасени (липса на мантинела на места, лоша маркировка). Как се спира на тях в 22 ч.? Ужасно е рисково да спреш, факт е.
А ще разрешат увеличение на максималната скорост! Защо? За да отчетем "подобрение" на скоростта за вземане на отсечката София - Бургас? Кому е нужно?
Тогава ще настанат едни статисктики, леле-мале ...

Не е достатъчно да си добре теоретично подготвен, за да управляваш добре автомобил. Защо съкратиха часовете за обучение? Защо прескочиха полигона? Аз съм невероятен теоретик, изнервящ чак, споря успешно и с катаджии, но съм лош шофьор - имам забавени рефлекси при извънредни ситуации, имам проблем с огледалното виждане. Вероятно, защото късно, много късно, се учих да шофирам. Мога да карам, но си знам, че извънградско не е препоръчително. Колко шофьори си признават, че не са достатъчно добри?

Колко шофьори толерират стриктното спазване на правилата от други шофьори? Малко. Хората искат да карат по-бързо и по-бързо, особено извън населени места. Сякаш има някакво значение дали ще стигнеш до морето за 6 или за 7 часа. Не е ли важното да стигнеш?

Моля ви, кажете, магистралите в чужбината осветени ли са нощем?

Не са може би с малки изключения. Помня, че беше осветен аутобанът(предпочитам тази дума) от границата между Холандия и Белгия до Брюксел. Осветяването е характерно за населените места, най-много да достигне до предградията на някой голям град. Но извънградските пътища и аутобаните по принцип не са осветени.  
Първокласен път не означава аутобан. Например от Русе до София и от Русе до Варна са първокласни.
Не зная за какво увеличение на максималната скорост се говори, но 130км/ч. не са никак малко за калпавите аутобани, които имаме. На някои места по тях можем да изхвърчим дори със 100км/ч.
В повечето европейски държави тя е точно толкова-130км/ч. Единствено в Германия няма ограничения. Но, ако аутобанът се напълни, веднага светват ограниченията.

# 218
  • Варна
  • Мнения: 958
"Първокласен" го казах в смисъл на първокачествен, какъвто би следвало да бъде всеки път, по който е разрешена скорост над 100 км/час. Ама - мечти!
Мерси, vl!
Имам бледи спомени, че магистралата от Одрин до Истамбул е осветена, но може и да бъркам, разбира се.

# 219
  • Пловдив
  • Мнения: 27 023
Нашите "магистрали" не са първокласни пътища, какво да си говорим!

Моля ви, кажете, магистралите в чужбината осветени ли са нощем?

Не са може би с малки изключения. Помня, че беше осветен аутобанът(предпочитам тази дума) от границата между Холандия и Белгия до Брюксел. Осветяването е характерно за населените места, най-много да достигне до предградията на някой голям град. Но извънградските пътища и аутобаните по принцип не са осветени. 
Първокласен път не означава аутобан. Например от Русе до София и от Русе до Варна са първокласни.
Не зная за какво увеличение на максималната скорост се говори, но 130км/ч. не са никак малко за калпавите аутобани, които имаме. На някои места по тях можем да изхвърчим дори със 100км/ч.
В повечето европейски държави тя е точно толкова-130км/ч. Единствено в Германия няма ограничения. Но, ако аутобанът се напълни, веднага светват ограниченията.
В Германия си имат аутобан, на който принципа е газ до кой колкото може и обикновени магистрали с ограничение до 130км/ч.

# 220
  • Мнения: 8 999
Нямам спомен дали магистралите в чужбина са осветени /май имаше няколкокилометрови участъци, на влизане и излизане от градовете/, че отдавна не съм пътувала с кола извън България.
Ама за друго се сетих. Ето сега - искам аз да спазвам правилата за движение по пътищата. карам си по бул. България, където ограничението е 70 км/ч. Аз, малко съм дала от себе си, та пердаша с 80 км/ч в крайна лява лента. Средната лента е плътно заета от колона, която се движи с по-ниска скорост от позволените 70. Настига ме някакъв отворко, който явно е изнервен и иска да лети. Присветва, притиска ме - мога или да се промуша в средата лента, набивайки спирачки, за да му отстъпя пътя, или да играя по неговата свирка и да се юрна с над 100. На всичкото отгоре оня се нерви, че го "бавя" толкова нагло.
Друг случай - извънградско. Ограничението е 50 км/ч. В далечината се вижда патрулка. Тия, дето иначе едвам докосват с гумите си шосето, се запират и едвам пъплят с 30-40 км/ч докато подминат полицаите. После пак се шускат като на състезание.
Ако пък има само ограничение за скорост, но няма полицаи, аз чинно си карам с позволената, а всички зад мен /включително тирове и рейсове/ ме изпреварват с юнашки подсвирквания. Като свърши ограничението, пак ми се налага да ги изпреварвам тия същите.
Не знам колко трябва да продължава един шофьорски курс, но със сигурност трябва да се добави към изискванията и тест за интелигентност и психо-тест. Автомобилите стават все по-мощни и по-бързи, ама това не означава, че трябва непременно да ги експлоатираш с максималната скорост, която могат да вдигнат.

# 221
  • Мнения: 11
В Испания, колкото видях последно са осветени само на влизане в градовете, но мога да се лъжа, другия месец ще огледам по-подробно!
Нашата псевдо магистрала "Тракия" е тотално смешно пътче, изкорубено, кърпено, между Пловдив и Бургас пък има един гаден участък пълен с малки бабуни, не знам някой комплексари как карат там с над 150 км. Пътувам често и намалявам и спазвам знаците обозначени на магистралката, обаче най-любимо ми е точно тогава някой избиващ комлекси смотаняк да почне да ми присветва, разбираш ли бавя го, да си кара скъпата талига!

# 222
  • Мнения: 7 327
Не ми вадете жълта книжка сега ,де Mr. Green
Много си е адекватно то.
Да не би училищата по автотранспорт да са измислица на неадекватен човек?
И има да се учи!
Щото утре някой АДЕКВАТЕН ще пусне курсове за медици и много любители ще се запишат,после ще прилагат любителското върху децата ни.

А за мисленето,че сме Бого-безсмъртници е друга тема Laughing
не става въпрос за жълта книжка .
Искаш всички шофьори да изкарват и по едно средно и всички да са професионални ?
Химика и медика ,за които говориш в повечето случаи също са шофьори .

# 223
  • Мнения: 235
Не ми вадете жълта книжка сега ,де Mr. Green
Много си е адекватно то.
Да не би училищата по автотранспорт да са измислица на неадекватен човек?
И има да се учи!
Щото утре някой АДЕКВАТЕН ще пусне курсове за медици и много любители ще се запишат,после ще прилагат любителското върху децата ни.

А за мисленето,че сме Бого-безсмъртници е друга тема Laughing
не става въпрос за жълта книжка .
Искаш всички шофьори да изкарват и по едно средно и всички да са професионални ?
Химика и медика ,за които говориш в повечето случаи също са шофьори .

Няма значение.
Който иска да кара-ще учи.
Това е само химера,но мисля,че калпавите зад волан ще отпаднат.
Не може хем да искаме да е безопасно на пътя ,а в същото време всички да имат свободата за шофьорски книжки само заради едното ПРАВО Laughing

А да питам -някой от Вас да е виждал ром на учебна кола?

# 224
  • n/a
  • Мнения: 3 341
Аз не съм виждала ром в кола с голямо "У". Питала съм по този повод
служебните шофьори - те така и така години наред са все на пътя,
те дали са виждали такова нещо. Отговорът беше категорично "НЕ".

Общи условия

Активация на акаунт