Почивка в Тенерифе с KLM, HMS, Sol Marketing, Soleos Via

  • 123 257
  • 837
  •   1
Отговори
# 315
  • Мнения: 0
Здравейте,на всички от темата.Аз също съм от щастливците от промоцията.Чак след като се прибрахме започнах да търся информация и разбира се попаднах тук.След дълго четене и още по-дълго колебание решихме да се откажем в рамките на законоустановения 14 дневен срок.Обадих се в офиса в София/аз съм от Пловдив/ и помолих за среща.Дълго ме разпитваха защо точно искам среща и след признанието ми за уведомлението за отказ ми съобщиха,че няма как някой от мениджърите им и да дойде до офиса в Пловдив,а администраторката от пловдивския офис е непрекъснато в движение и трудно ще я намеря.След настояването ми за среща ми съобщиха ,че ще проверят графика на служителката си тук и ще ме уведомят кога мога да отида до офиса.И така 3 дни вече си чакам.Изпусна и нещо за отпуск на цялата им фирма от 01,08 незнайно до кога.Тук вече ми дойде в повече и към този момент всички налични документи предадох на моя приятелка адвокат и ще чакам резултат в понеделник.Така,че другата седмица ще мога да отговарям на въпроси на тези които искат да пуснат уведомление за отказ.

Гергана, моля пиши ми на мейла. Бих искал да се присъединя към иска ти ако е възможно. Освен това ще ти предложа и още нещо... Телефона ми за контакт е 0895 526498

Последна редакция: пн, 05 авг 2013, 17:10 от Ант

# 316
  • Мнения: 0
14 Август е крайния срок за мен.

# 317
  • Мнения: 0
Моля всички, които имат претенции за възстановяване на сумите да ми се обадят. Телефон 0895 526498 имейл danisapfirov@gmail.com

# 318
  • Мнения: 264
Ние сме пропуснали дори 3 месечния срок:(

# 319
  • Мнения: 6
Здравейте пак от мен, малко се позагубих напоследък, но нямах нищо ново за казване  Wink Току що получих отговор от Комисията за защита на потребителите по повод на моята жалба, това което очаквах се случи - на фирма HMS е съставен акт за административно нарушение по закона за туризма, тъй като упражняват туристическа дейност на територията на страната без необходимия за това лиценз! Наистина това не връща моите пари, нито по някакъв начин носи облага за мен, но съм доволна, че все пак тези ... ще получат някаква санкция за подмолната си дейност  Simple Smile Не съм сигурна каква е глобата, но доколкото знам не е малка, така че все пак съм доволна  Simple Smile

# 320
  • Пловдив
  • Мнения: 566
Браво, Ивана И!

Аз да се разкритикувам, че само чета и още нищо не съм направила. И при нас, както и при 0276 (а сигурно и за изгубен) е изтекъл тримесечния срок. При това положение, Ант, вероятно няма смисъл да се свързваме  с теб (защото твоят срок не е изтекъл и за теб има шанс, дано успееш Peace)?

# 321
  • София
  • Мнения: 127
Здравейте пак от мен, малко се позагубих напоследък, но нямах нищо ново за казване  Wink Току що получих отговор от Комисията за защита на потребителите по повод на моята жалба, това което очаквах се случи - на фирма HMS е съставен акт за административно нарушение по закона за туризма, тъй като упражняват туристическа дейност на територията на страната без необходимия за това лиценз! Наистина това не връща моите пари, нито по някакъв начин носи облага за мен, но съм доволна, че все пак тези ... ще получат някаква санкция за подмолната си дейност  Simple Smile Не съм сигурна каква е глобата, но доколкото знам не е малка, така че все пак съм доволна  Simple Smile

  bouquet  Браво Ивана! Моите поздравления също за активността ти. Убедена съм, че и че парите ще успееш да си върнеш.

А медиите защо така ни изоставиха? Някой беше споменал, че се е свързал с Господари на ефира или нещо подобно, но никаква активност няма освен онази статия в Монитор. Ще взема и аз да контактна някоя телевизия, че много им се ядосвам #2gunfire

# 322
  • Мнения: 6
аз се свързах с Господари на ефира, но за сега нищо! Отдавам го на факта, че е лято и са във ваканция, искрено се надявам да ни обърнат внимание Simple Smile Иначе мъжът ми дава интервю по темата за тв 7, но беше по покана на "Активни потребители" и беше през делничен ден в сутрешно предаване - към 10 часа го излъчиха! Незнам дали много хора са успели да го гледат, но 1 да е разбрал пак е нещо  Wink Просто сезонът е такъв, но ние имаме търпение ще изчакаме  Sunglasses

# 323
  • Мнения: 0
Оставете Господари на ефира и всякакви медии, защото така парите няма да се върнат. Само кучетата ще се разлаят и нищо.

Започвач да си мисля, че връщането на парите може да се окаже проблем за всички. Изглежда ,че няма значение дали имате подписано споразумение за връщанена парите или нямате. Няма значение дали сте спазили срок или не.

# 324
  • Мнения: 2 502
Ние сме пропуснали дори 3 месечния срок:(

Да, и ние сме минали срока,дано поне пътуваме нанякъде като се мотаме..... ooooh!
  Незнам дали ще може покрай коледа,но май ще е към пролетната ваканция ,нали сме с ученичка и гледаме ваканциите, ooooh!

# 325
  • Мнения: 0
вижте сайта на Софийски Градски Съд
http://www.srs.justice.bg

Направете търсене в секцията За Граждани -> Други граждански дела.
Въведете Тони Христов Христов за 2013 година и кода в долната част

Ето какво ще получите

Софийски Градски Съд

Търсене на страна по дело: Тони Христов Христов
Година: 2013
Дело: 32503 / 2013
Частно производство - гражданско
Съдебен състав: 25
Статус: -
Страни по делото: ТОНИ ХРИСТОВ ХРИСТОВ срещу ХОЛИДЕЙ МАРКЕТИНГ СОФИЯ ЕООД

Можете да се свържите директно с адвокат Христов на 0876 200 188 или 0894 476 755.
 
 

Последна редакция: чт, 08 авг 2013, 12:29 от Ант

# 326
  • Мнения: 728
Здравейте пак от мен, малко се позагубих напоследък, но нямах нищо ново за казване  Wink Току що получих отговор от Комисията за защита на потребителите по повод на моята жалба, това което очаквах се случи - на фирма HMS е съставен акт за административно нарушение по закона за туризма, тъй като упражняват туристическа дейност на територията на страната без необходимия за това лиценз! Наистина това не връща моите пари, нито по някакъв начин носи облага за мен, но съм доволна, че все пак тези ... ще получат някаква санкция за подмолната си дейност  Simple Smile Не съм сигурна каква е глобата, но доколкото знам не е малка, така че все пак съм доволна  Simple Smile
Аз па съм изумена от  безхаберието на служителите в КЗП  ooooh!
Аз не съм закупувала нищо от KLM, но бях на тяхна "презентация" март 2012 и веднага след нея писах тук в бг мамма и подадох жалба в КЗП с молба да проверят въпросната фирма за да няма хора който да бъдат измамени.Изрично написах в жалбата си, че въпросната фирма няма лиценз за тур оператор!!!
Публикувам отговора който получих след един месец:
Скрит текст:
Относно: сигнал, постъпил в КЗП с № С-03-1196/ 26.03.2012 г.;

Уважаема г-жо Тодорова,

Във връзка с изложеното в подадената от Вас жалба, Ви уведомяваме за
произтичащите от Закона за защита на потребителите /ЗЗП/ права на
потребителите.
За нарушаване на правата, предоставени им по този закон, потребителите и
сдруженията на потребителите имат право да подават жалба, сигнали и
предложения до контролните органи, изпълняващи функции за защита на
потребителите.
Съгласно разпоредбите на ЗЗП, потребителят има право на рекламация за
всяко несъответствие на стоката с договореното, което се прояви до две
години от доставянето й. Рекламацията на услуги може да се предяви до 14
дни от откриване на несъответствието на услугата с договореното.
Вие не сте извършили покупка на стока или услуга от посочената фирма.
Във връзка с подадения от Вас сигнал служители на РД-София, КЗП извършиха
проверка в офис на „КЕЙ ЕЛ ЕМ” ЕООД в София, ул.”Цар Асен” №22, съгласно
компетенциите на Комисията по Закона за защита на потребителите / ДВ,
бр.99 от 2005 г.; изм. ДВ, бр.64 от 2007 г.; изм.ДВ, бр.18 от 2011 г./ и
Закона за туризма /ДВ, бр.94 от 2005 г./. Установените факти и
констатирани обстоятелства са подробно описани в констативен протокол №
К-135677/ 02.04.2012 г.
Фирма „КЕЙ ЕЛ ЕМ” ЕООД няма регистрация за извършване на туристическа
дейност – „туроператор” или „туристически агент” и в описания в сигнала
случай не извършва такава дейност.
Съгласно Закона за туризма „туроператорска дейност” е организирането на
групови или индивидуални туристически пътувания с обща цена и продажба на
пътувания пряко и/или чрез туристически агент по договор и ваучер на краен
потребител, а „туристическа агентска дейност” е извършването на
посредничество при: продажби на организирани пътувания, пасажерски
авиационен, воден и автобусен превоз; резервационни, визови,
екскурзоводски и други допълнителни туристически услуги, както и
застраховки, свързани с туристическото пътуване.
При проверката е представен договор между „КЕЙ ЕЛ ЕМ” ЕООД и испанска
фирма „Central Marketing” Ltd. /Компания за разпределено във времето право
на ползване на собственост/,


по силата на който „КЕЙ ЕЛ ЕМ” ЕООД промотира ваканционен клуб Regency
resort, Тенерифе, Испания /с включени четири курорта – Regency Club,
Regency Beach Club, Regency Heights at Neptuno, Regency Country Club/,
като генерира потенциални клиенти на клуба. Програмата за генериране на
клиенти се нарича „Fly buy” и предоставя възможност на потенциалните
клиенти да посетят клуба на промоционална цена, като в рамките на една
година получават пробно членство, с цел да добият непосредствена представа
за предлагания продукт. Програмата се отнася за потребители, които
отговарят на определени критерии, поставени от клуба.
В изпълнение на поетите с договора задължения, дружеството провежда анкети
по телефона, с цел за открие граждани, които отговарят на критериите,
зададени от клуба, за включване в програмата. След провеждане на анкетата
и отчитане на резултатите, дружеството кани на презентация тези граждани,
които отговарят на критериите. На презентацията се представя клуба и стров
Тенерифе. В края на презентацията желаещите сключват договор, с който се
възползват от промоционалната цена за включване в програмата за пробно
членство.
Представена е типова бланка на договор, съгласно който „КЕЙ ЕЛ ЕМ” ЕООД
поема задължението да направи резервация и да осигури настаняване в един
от апартаментите на курортите от клуб Regency resort за договорената цена
и на уговорените дати за пътуване на Клиента и другите хора, заявени в
Анекс № 1 към Договора. Клиентът е информиран, че в уговорената цена за
настаняване не се включва храната, както и организирането и цената на
транспорта до избраната за почивка дестинация.
Съгласно Закона за туризма „организирани групови и индивидуални
туристически пътувания с обща цена (организирани пътувания)„ са пътувания
по предварително изготвена програма, включваща комбинация от най-малко две
от следните услуги: а) транспорт; б) нощувка; в) други туристически
услуги, които не са свързани с транспорт или нощувка, съставляващи
значителна част от пътуването и когато те се продават или предлагат за
продажба с обща цена, и когато обхващат период, по-дълъг от 24 часа, или
включват нощувка.
С оглед на изложеното следва да се акцентира, че Република България е
възприела доктрината на тъй нареченият “Разумен потребител”, т.е. лице,
което без да е специалист в конкретния пазарен сектор, се отнася
достатъчно отговорно към собствения избор, проучва детайлно офертите,
включително и тези, които са представени под формата на реклами, и поради
тези причини притежава способността да направи своя разумен избор.
Нито Законът за защита на потребителите, нито други закони, имащи
отношение по защитата на потребителите могат да снемат от потребителя
отговорността за собствените му действия, както и да му отнемат правото на
личен избор и предпочитания.

С уважение,

НИКОЛЕТ БЕЛЧЕВА
Директор РД - София
Как може за едно и също нещо веднъж да отговорят, че видиш ли ти трябва да си  “Разумен потребител”, а една година по късно да съставят акт за нарушение  ooooh!

# 327
  • Мнения: 6
За това с медиите, идеята ми е колкото се може повече хора да разберат и да се предпазят! Може да ти звучи странно, но за мен е важно, ако мога да предпазя някои от прецакване! Аз тези пари съм ги прежалила, разбира се, че ще се опитам по всички възможни законни начини да си получа дължимото, но аз така или иначе вече съм прецакана! Защо, ако мога поне да не се опитам да предпазя някои друг, ако се беше разшумяло малко повече за тези фирми, може би ние сега нямаше да сме тук и да се оплакваме?! Така че това е моята цел! А по отношение на това дали ще си вземем парите или не, никой не може да каже! Аз не вярвам, но все пак се надявам! А за това дело какво имаш предвид? Адвокатът е завел дело и чака решение, така ли?

# 328
  • Мнения: 6
Иначе и аз недоумявам как преди година не е било туристическа дейност, а вече е, но все пак това е поредният абсурд в нашата мила родина Simple Smile Важното е все пак да има акт, макар и със закъснение Wink

# 329
  • Мнения: 0
Да завел е дело. Ще повече инфо до няколко относно HMS.

Общи условия

Активация на акаунт