Почивка в Тенерифе с KLM, HMS, Sol Marketing, Soleos Via

  • 123 379
  • 837
  •   1
Отговори
# 570
  • Мнения: 13
Да и на нас така ни отговориха, че вече затягат "гостуванията" тъй като нямат сметка от нас българите Simple SmileSimple SmileSimple Smile. Така че и преди това посъветвах тези които смятат да ходят да се ориентират по навреме! За документи за да отидеш на място както и предишните две момичета казаха има такса от 150 - 300 евро така ни казаха делегатите. Това е сума която се плаща освен депозита от 300 евро. 

# 571
  • Мнения: 2 502
http://magelanci.com/topic/1733-търся-самолетен-билет-до-тенерифе-обща-тема/

И тук имА ТЕМА  ПО ВЪПРОСА
Ние май ще се откажем.....няма смисъл

# 572
  • Мнения: 0
Днес бях на въпросната презентация. Беше в Бургас в х-л Атаген. Вчера също е имало. Усетих се навреме и не можаха да ме излъжат, но други се подведоха. Фирмата беше с името Soleos Via. Въпросният Минчо беше водещ на презентацията. Оставиха ми и някакви телефонни номера,на които не знам дали отговаря някой. При интерес мога да ги напиша.


Ние бяхме на презентацията на СОЛЕО ВИА на  01,03 в х-л Авеню в Бургас и мога да се похваля,че веднага ни върнаха капарото от 400 лв. но се върнахме веднага след 2 часа като разбира се се опитваха да ни разубедят но аз бях категорична така че си ги получихме веднага.В момента течеше поредната презентация и може би се притесниха да им я провалим. Успех на всички,които ще пътуват или ще си връщат парите  Laughing

# 573
  • Мнения: 0
Днес бях на въпросната презентация. Беше в Бургас в х-л Атаген. Вчера също е имало. Усетих се навреме и не можаха да ме излъжат, но други се подведоха. Фирмата беше с името Soleos Via. Въпросният Минчо беше водещ на презентацията. Оставиха ми и някакви телефонни номера,на които не знам дали отговаря някой. При интерес мога да ги напиша.


Ние бяхме на презентацията на СОЛЕО ВИА на  01,03 в х-л Авеню в Бургас и мога да се похваля,че веднага ни върнаха капарото от 400 лв. но се върнахме веднага след 2 часа като разбира се се опитваха да ни разубедят но аз бях категорична така че си ги получихме веднага.В момента течеше поредната презентация и може би се притесниха да не им я провалим. Успех на всички,които ще пътуват или ще си връщат парите  Laughing

# 574
  • Мнения: 0
Както казах и преди, презентациите са по няколко на ден. Щом вчера е имало, значи и днес ще има цял ден. Ако някой от Бургас има да получава нещо, го съветвам да отиде на място. Поне ако не успее да вземе своето, ще може да спаси няколко човека.

# 575
  • Мнения: 0
Предполагам, че презентациите ще са от 10:00, от 13:00 и от 16:00 часа

# 576
  • Мнения: 1 417
Билети само погледнах на бързо, т.е с по вече следене може и на по- добра цена, Ся-Валенсия с Уиз 170 евро на човек / ако не си член на клуба/ , Валенсия -Тенерифе, от 30 до 60 евро в посока, за летните месеци сигурно са по- високи цените. За 500 лв за 2 ма е почти мисията невъзможна. При много добри промоции имаше все пак някаква опция през Милано, помня. Успех и много положителни емоции на пътуващите:)

# 577
  • София
  • Мнения: 1 010
Както казах и преди, презентациите са по няколко на ден. Щом вчера е имало, значи и днес ще има цял ден. Ако някой от Бургас има да получава нещо, го съветвам да отиде на място. Поне ако не успее да вземе своето, ще може да спаси няколко човека.

Много добра идея. Така хората си гарантират връщането на парите, дори да не са платени в същия ден.  Sunglasses

# 578
  • Мнения: 0
Билети само погледнах на бързо, т.е с по вече следене може и на по- добра цена, Ся-Валенсия с Уиз 170 евро на човек / ако не си член на клуба/ , Валенсия -Тенерифе, от 30 до 60 евро в посока, за летните месеци сигурно са по- високи цените. За 500 лв за 2 ма е почти мисията невъзможна. При много добри промоции имаше все пак някаква опция през Милано, помня. Успех и много положителни емоции на пътуващите:)
Същия ден,когато написах първия си пост пратих поредния мейл на КЛМ,че считам неотговарянето им за неизпълнение и,че настоявам веднага да ми се обадят за да ми върнат парите,но до днес-ни вест,ни кост.Единствената услуга,която да момента са ми предоставили е изпращане на "презентация" за Тенерифе на мейла ми,непрекъснати телефонни обаждания докато им платя сумите /тъй като плащах разсрочено/ и обещанието да ми намерят самолетни билети за 250 лева на човек,което се оказа пълна лъжа. До настоящия момент не съм намерил билети под 360-370 евро на човек, каквито и комбинации да разигравам...
А,и още един факт - исках да платя втората вноска по банкова сметка,но КЛМ направиха всичко възможно да вземат парите на ръка,последната вноска взеха по същия начин,което ме навежда на мисълта,че освен всичко друго укриват и данъци - казаха,че им е развален касовия апарат и ми написах квитанцията за последната вноска.
Някой до сега оплаквал ли се е на данъчните за това и какъв е резултата? Thinking

# 579
  • Мнения: 0

Пепеляши вие успяхте ли да си върнете цялата сума???


Да, цялата сума - 850 лв. (тогава се подвизаваха под името KLM, имитация на холандската авиокомпания Joy )

Услугата, която Риджънси предлагат, е безплатна за всички хора по света.
Само на българите се пада високата чест да платят 750-920 лв. за нея като най-богати в целия Европейски съюз. Със съдействието, разбира се, на KLM-HMS-Сол-Мол- и следващите "доброжелатели" от същото семейство...



Здравейте,
и ние сме от "късметлиите" капарирали екскурзия до Тенерифе. Вчера платихме и за съжаление чак сега виждаме какви са коментарите. Видяхме, че сте успели да си върнете парите. Моля да ни кажете как успяхте да го направите?
Благодаря Ви предварително!

# 580
  • Мнения: 0
Ако са на място,просто идете още утре на презентацията и си искайте парите - имате право по договор.Ако идете с приятел адвокат,още по-добре. #Cussing out

# 581
  • София
  • Мнения: 1 010
Да, имате пълно право да развалите договора си.
Ние отидохме с уведомление за отказ от договора. (Помолих една от потребителките тук да го пусне наново.)
Уведомлението е кратко и съдържа само базова информация: кой с кого какъв договор разваля (дата, предмет).
Причините си да развалим договора не разкрихме въпреки настояванията на хората отсреща. Нямат правно основание да изискват такава информация от нас. Лични причини. Точка.
Отначало упорито твърдяха, че имало "административни такси". След като им подчертахме, че НИЕ не сме правили резервация, нито сме ги ангажирали след презентацията с каквото и да било (освен че им платихме 850 лв.) и направените от тях евентуални "разходи" не са по наша инициатива, тоест, не носим отговорност за тях, те престанаха да използват този аргумент.
Отказаха да попълнят бланката, с която искахме от тях да изплатят обратно сумата.
И уведомлението, и бланката, бяхме принтирали в 2 екземпляра.

Първото ни посещение завърши с криво-ляво обещание да направим втора среща с еди кого си. При второто посещение ние настояхме незабавно да ни бъде изплатена сумата, като им показахме отново бланката. Те подчертаха, че вече е изтекъл 14-дневният срок. Но ние им припомнихме кога сме дали уведомлението за отказ - на 12-тия ден.

След като ни накараха да чакаме, прехвърляха ни от стая в стая, поемаха ни различни служители, та чак и юристът им се намеси накрая, и през цялото време се опитваха да ни изкарат виновни за развалянето на договора и да отрекат задължението си към нас, предлагаха ни други "варианти", накрая стигнахме до разговора за връщането на парите.
Служителката вече беше изключително враждебно настроена.
Това, обаче, нас не ни касаеше. Wink
Предложиха за няколко месеца да ги върнат по банков път. Не приехме.
Предложиха за месец - приехме.
Върнаха ги за 3 месеца до стотинка.

Ключово в цялата работа е, че се консултирахме и с Комисията за защита на потребителите, и с Активни потребители. Вие няма нужда да го правите.
Този път е извървян.
На Вас остава спокойно да си потърсите правата.
Те разчитат, че Вие не ги знаете. Помнете това.
Освен това се осведомяват редовно в този форум (здравейте, КЛМ или Солеос еди какво си, ние българите може да сме доверчиви, но усетим ли измама - пазете се надалеч  nono ) и гледат да са в крак с нашата подготовка Wink
Последното, разбира се, няма особено значение за Вашата цел.

Успех!

# 582
  • Мнения: 0
Много благодаря за изчерпателната информация!  Hug Беше ни изключително полезна. Надявам се да помогне и на други "клиенти" на фирмата.

# 583
  • Мнения: 1
Радвам се, че има толкова доволни от изживяването на острова, аз самия помня приключението ми на него все едно беше вчера. В момента също имаме 7 семейства там, които си изкарват страхотно. Който има желание за добра почивка ще я осъществи!


Иначе ми стана най - интересно това, че ограничават българите? Не е много вярно защото от новата година насам са затворили 3 сделки за "ваканционна собственост" с български семейства, които са платили вноски. Притесненията са има, че има и някои отказали и затова по скоро ще трябва малко да повдигнем квалификацията. Така или иначе започваме съвсем скоро работа с други комплекси, мисля че Regensy Resorts вече се изчерпаха за България и е време за нещо ново и свежо. Благодарение на курорта в Банско и Милан Попович ще имаме възможност имено за това.


Отдавна мислих да споделя и относно Солеос Виа и пререгистрацията, но нямах свободно време покрай изпити и презентации в последния месец. Както споменах горе именно Милан ни е връзката с курорти в Малага, Малта и т.н., които искаме да презентираме официално и ще ни осигури и нужния договор Fly Buy Agreement с тях. Точно от тази гледна точка му е прехвърлена компанията с ново име и седалище, но със същия Булстат, туристически лиценз и учредителен акт. Промяната е направена абсолютно легално, както и цялата търговска, посредническа и промоутърска дейност. Надявам се се прави разграничение между фирмите на  англичаните, и тази в момента защото разликата легално е от земята до небето!


Отново подчертавам за информация, помощ или съдействие по въпроса - моля потребителите да кореспондират с мен по лични съобщения! Благодаря за разбирането.

# 584
  • Мнения: 0
ShyGuy, много се надявам и ние да останем от доволните клиенти, които са успели да си възстановят капарото, след като са били така добри да уведомят Солеос Виа в законовия срок, че се отказват от договора. Само тогава ще мога да твърдя, че тази фирма иска да работи наистина, а не просто да прибере по най-бързия начин парите на хората.
В момента тече втора седмица след като фирмата беше информирана за нашия отказ да се възползваме от услугите й, но няма нито обаждане, нито върнати пари!
Имам грижата да информирам обществеността с фактите!

Общи условия

Активация на акаунт