отзиви за emag.bg

  • 244 745
  • 902
  •   1
Отговори
# 690
  • София
  • Мнения: 11 045
Някой получи ли пратка от емаг с еконт направена на 7 декември?
П.П имам поръчка не е мръднала, само е одобрено плащането и дата за доставка между 8 и 10 декември, което не се случи и няма и товарителница  Thinking


Аз съм в същото положение, големи мизерници са! Същия продук, поръчан на 8ми, на 9ти беше доставен!

# 691
  • София
  • Мнения: 12 888
Аз поръчах двата телефона за които питах на седми и на девети по обяд ми ги доставиха.
Имам и вачер за 40 лв, който най-вероятно няма да използвам де....

# 692
  • Мнения: 2
Здравейте,
за мое съжаление и аз съм от недоволните...На 7ми този месец поръчах блендер Блендер Philips Avance Collection HR2195/00, 900 W за 143лв.Продуктът ми беше доставен след 2 дни ... пребирам се вкъщи с голям ентусиазъм,за да го пробвам, но за мое голямо разочарование той не работи ...все едно съм си купила ваза  Grinning Разбирам техника е случват се дефекти и веднага се обадих на кол центъра им,където ме упътиха да им попълня формуляр за връщане и ме увериха, че ще ми го заменят. И така 2 дни нямам отговор.
Вече се обмислям дали да не поискам парите си обратно и да нямам вземане-даване с тях,но прочетох,че при връщане на продукта дължа такса 6лв. и поемам транспортен риск,тоест ако куриера го изпусне и счупи то аз няма да си получа парите си.И цялата ситуация е абсурдна  #Cussing out  #2gunfire
Моля за съвет  newsm50

# 693
  • Мнения: 22 867

Скрит текст:
Здравейте,
за мое съжаление и аз съм от недоволните...На 7ми този месец поръчах блендер Блендер Philips Avance Collection HR2195/00, 900 W за 143лв.Продуктът ми беше доставен след 2 дни ... пребирам се вкъщи с голям ентусиазъм,за да го пробвам, но за мое голямо разочарование той не работи ...все едно съм си купила ваза  Grinning Разбирам техника е случват се дефекти и веднага се обадих на кол центъра им,където ме упътиха да им попълня формуляр за връщане и ме увериха, че ще ми го заменят. И така 2 дни нямам отговор.
Вече се обмислям дали да не поискам парите си обратно и да нямам вземане-даване с тях,но прочетох,че при връщане на продукта дължа такса 6лв. и поемам транспортен риск,тоест ако куриера го изпусне и счупи то аз няма да си получа парите си.И цялата ситуация е абсурдна  #Cussing out  #2gunfire
Моля за съвет  newsm50
Нямам време да им чета правилата, да не би да има промени, но преди време (може би година) върнах неработещ телефон, опитах да го включа и не се получи. Писах им и докато се чудех какво ще става, звънна на другия ден куриер, те са го пратили, взе телефона и след.....не помня колко точно дни, но не много, получих нов, който досега си работи. Нищо не съм плащала допълнително, тя и самата доставка беше без такса тогава, само цената на телефона.

# 694
  • Балчи-Варна
  • Мнения: 419
Да се оплача.От черния петък имам поръчка.Две неща са.Едното получих на 11-12.12,другото чака да го опаковат и да го изпратят.А в сайта пише доставка 1О дни.А колко пъти звънях на телефона им.Повече никога емаг!

# 695
  • Свищов
  • Мнения: 998
Musievska, ние връщахме скоро кафе-машина. Бяхме приготвили въпросните 6 лв, но куриерът каза, че нищо не дължим. Вече продуктът е прегледан и пишат да очакваме до НГ превод.

# 696
  • Варна
  • Мнения: 987
Аз си получих днес една от поръчките направени на 09.12
Пише,че днес още една поръчка трябва да дойде,но още не съм я получила

# 697
  • Мнения: 746
Поръчах техника, от която не съм доволна и попълнх формуляр за връщане. На следващия ден получих със, че ще разгледат искането ни парите да ни бъдат върнати и ще се свържат с нас. Колко време се чака отговор от тях и има ли някой опит с такъв казус (недоволен от покупката)?

# 698
  • София
  • Мнения: 1 641
Обади им се по-телефона, ще ти отговорят по-бързо какво можеш да очакваш.

# 699
  • Мнения: 2
Колко след като попълнихте формуляра за връщане получихте отговор ?  Confused

# 700
  • Мнения: 746
Колко след като попълнихте формуляра за връщане получихте отговор ?  Confused

Получих смс-а още на следващия ден. В петък го изпратихме и в събота сутринта получихме смс-а.
Ще им дам няколко дни. В смс-а пише, че ще чакаме становище по имейл.

# 701
  • Мнения: 4
Аз поръчах часовник, описан като модел на Casio, за 140лв.,  който се оказа евтина китайска дрънкулкА,  струваща не повече от 10 лв. Когато се свързах с е-маг, за да уточним връщането ми отговориха,  че те не носят отговорност за въпросния артикул, тъй като той бил част от асортимента на партньорите им от т.нар магазин "Стилиус" , който в последствие разбрах е разхвърляна кинкалерия на Илиянци.
Самият часовник пристигна в картонена кутия (всъщност извън смачканата си картонена кутия, подрънкващ в торбичката на куриерите)  без сертификат или книжка с инструкции. Смърдящ на китайско и видимо фалшив.
Е, кажете ми, от кой трябваше да потърся отговорност,  ако не от е-маг? Не са ли те,тези които ми продадоха часовника? "Не носим отговорност." Ами евала...

# 702
  • Мнения: 19 916
Аз поръчах часовник, описан като модел на Casio, за 140лв.,  който се оказа евтина китайска дрънкулкА,  струваща не повече от 10 лв. Когато се свързах с е-маг, за да уточним връщането ми отговориха,  че те не носят отговорност за въпросния артикул, тъй като той бил част от асортимента на партньорите им от т.нар магазин "Стилиус" , който в последствие разбрах е разхвърляна кинкалерия на Илиянци.
Самият часовник пристигна в картонена кутия (всъщност извън смачканата си картонена кутия, подрънкващ в торбичката на куриерите)  без сертификат или книжка с инструкции. Смърдящ на китайско и видимо фалшив.
Е, кажете ми, от кой трябваше да потърся отговорност,  ако не от е-маг? Не са ли те,тези които ми продадоха часовника? "Не носим отговорност." Ами евала...


Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 30 дни. В този случай Stilius ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

http://www.emag.bg/m-zhki-chasovnikcasio-mtp-1316d-2a/pd/DWP4BMBBM/
кликни най-вдясно на Доставка и връщане

според условията им имаш право да го върнеш , по-спокойно !  Peace

# 703
  • Мнения: 746
Аз получих имейл и смс от ЕМАГ, че куиер ще се свърже с мен да вземе стоката и ще ме информират за решението си.
Има ли опция да не одобрят?
Телефонът не е използван, дори е с предпазното си фолио отпред..

# 704
  • Мнения: 4 589
Купували сме 2-3 пъти техника все маркова от по-висок клас .Доволни.
Тези дни купих уред от утвърдена немска марка и понеже бях впечатлена от качествата на продукта в хубави смисъл си направих труда да опиша неща за него за които нямах отговор  докато разглеждах продукта и смятам че биха били полезни на други потребители.
Оказа се ,че коментарът ми трябвало да бъде одобрен и ЕВЕНТУАЛНО публикуван от модератор.
Не знам защо това не се случи и то при положение ,че беше положителен че и отгоре.
Единственото логично обяснение е ,че  да се набляга на промотиран продукт от друга марка.
Редовен клиент съм в доста европейски он-лайн магазини там публикуват мнението веднага щом се уверят че си купил коментираната стока от тях.Няма преценка от модератор дали коментара им отърва или не.
В предвид случката сериозно бих се замислила дали да се доверя на коментарите особено щом правото да ги публикувате не се определя от факта че сте купили уреда от този магазин ,а от преценката на служител на магазина.Това опорочава идеята да се пишат коментари въобще!

Общи условия

Активация на акаунт