Разочарование от Тон Бонбон

  • 41 638
  • 550
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: 4 275
Честно казано, след първия пост на авторката ми стана много мъчно за децата. Представих си едни децича, седнали по малките си столчета в полукръг, замълчани и омърлушени.

Парти център "Тон Бонбон" днес излъгаха децата от ЦДГ 66 "Детски Рай" Стара Загора .Не дойдоха в детската градина накараха децата с часове да ги чакат  и  останаха много разочаровани.Повече никога няма да им се доверим.

А, то се оказа, че не било точно така.  Whistling Децата почти нищо не били разбрали.

Аз съм засичала Ерин Брокович из разни теми и ми е правила впечатление на доста груба и рязка, но в случая жената се опита да обясни какво е станало. Предложила е и щедра компенсация. Но не, госпожа Енева имала нам-си ква репутация в градината и видите ли, тя вече е срината. Това й е по-големият проблем според мен, а не че коледното събиране на децата било "провалено"  Tired

Също така, много лошо впечатление ми направи това, че майката иска непременно Снежанка да бъде уволнена. И видите ли, всеки ден била в мола и ако не я уволнят, пак ще изтипоса Тон Бонбон в темата. Добре, момичето е допуснало грешка, но чак до уволнение не трябва да се стига според мен. Сериозен разговор с предупреждение е достатъчно. Но управителката си знае най-добре.  Peace

Като прочетох темата, симпатиите ми бяха изцяло към майката пуснала темата, но вече не..  Naughty Прекалено злобно и отмъстително ми звучи.

# 136
  • Мнения: 3 634
Интересно, аз си мислих, че ТонБонбон са най-големите професионалисти в България от това което съм чела тук за тяхната организация, стандарти, менаджерски умения, екипна работа, иновативност, уникалност, конкурентни предимства и тн и тн.

Аз също и поради тази причина се разписах в темата. Един вид да науча как се излиза като пич от такава неприятна ситуация.

# 137
  • Мнения: 9 990
Факта, че си изнесоха разправията тук за мен е достатъчно показателен. Лоша репутация. И не ме вълнува ни най-малко кой кой е във форума, не съм засичала ни едната поребителка, ни другата.Ни кой крив, ни кой прав.

# 138
  • out of space
  • Мнения: 8 623
Аз пък чак сега разбрах коя е Ерин.
Мнението ми за нея е крайно положително- както във форума, така и на живо.
Никога не е оставяла впечатление за арогантност в мен.

Станал е гаф- действително неприятен, но в никакъв случай не е фатален.

# 139
  • Мнения: 9 990
Да.Просто е непрофесионално да изнася нещата на лична основа тук.Да замълчи след извинението.

# 140
  • Linz
  • Мнения: 11 630
Не е вярно, че всички други са непрофесионалисти (Слон Балон напр. същетвува преди Тон Бонбон и опреденелно са успешни)! И ето, че никой не е защитен от подобни гафове.

Обаче след предложените компенсации, смятам, че пускането на негативна тема като тази е неуместно. От така представените факти не бих си създала отрицателно мнение за клуба и бих ползвала услугите им. Стига вече с това мятане на кал, грозно е.

# 141
  • Мнения: 4 275
Не е вярно, че всички други са непрофесионалисти (Слон Балон напр. същетвува преди Тон Бонбон и опреденелно са успешни)! И ето, че никой не е защитен от подобни гафове.

Обаче след предложените компенсации, смятам, че пускането на негативна тема като тази е неуместно. От така представените факти не бих си създала отрицателно мнение за клуба и бих ползвала услугите им. Стига вече с това мятане на кал, грозно е.

Напълно подрепям!

# 142
  • Мнения: 1 063
Не е вярно, че всички други са непрофесионалисти (Слон Балон напр. същетвува преди Тон Бонбон и опреденелно са успешни)! И ето, че никой не е защитен от подобни гафове.

Обаче след предложените компенсации, смятам, че пускането на негативна тема като тази е неуместно. От така представените факти не бих си създала отрицателно мнение за клуба и бих ползвала услугите им. Стига вече с това мятане на кал, грозно е.

Напълно подрепям!

Браво за това мнение  Peace  Peace

# 143
  • Мнения: 9 990
Аз си създадох отрицателно мнение не заради фактите и кой какво е предложил,  а заради репликите на собственичката на бизнеса какво и коства да работи и как не спи, за да угоди на клиента. Иначе е ясно, че има гаф, има реакция след гафа. Не това е ръководното за мен.

# 144
  • Мнения: 2 531
Интересно, аз си мислих, че ТонБонбон са най-големите професионалисти в България от това което съм чела тук за тяхната организация, стандарти, менаджерски умения, екипна работа, иновативност, уникалност, конкурентни предимства и тн и тн.

Аз също и поради тази причина се разписах в темата. Един вид да науча как се излиза като пич от такава неприятна ситуация.
Можеш да излезеш като пич, само ако имаш пичове насреща си!

Истината е че недоволни ще има винаги колкото и да даваш от себе си!

П.п.Към собственичката на Тон Бонбон - мила изобщо не си струва да си съсипваш здравето и това на твоите близки от работа, едва ли някой ще го оцени , а здраве с пари не се купува! За изхабени нерви и пропиляно време да си заедно с децата си и семейството си да не говорим!

# 145
  • Мнения: 9 990
veni-b, какво предлагаш?да си зареже бизнеса ли? ooooh!Напротив-струва си-всяко усилие.Тя затова се е хванала да го прави и да работи.....ако подхожда така, че не си струва-да са загинали до сега сто пъти.

# 146
  • Мнения: X
Истината е че недоволни ще има винаги колкото и да даваш от себе си!

Интересното е, че в темата най-недоволни са тези, които нямат никакво пряко отношение към случая.  Laughing Но пък намериха поредната възможност да излеят злоба и жлъч.

# 147
  • Мнения: 3 634
Аз също и поради тази причина се разписах в темата. Един вид да науча как се излиза като пич от такава неприятна ситуация.
Можеш да излезеш като пич, само ако имаш пичове насреща си!

Истината е че недоволни ще има винаги колкото и да даваш от себе си!

Не съм съгласна с първото, ако си в сферата на услугите и с дългогодишен опит. Второто пък има отношение вероятно към компенсацията, а не към случката.

# 148
  • Мнения: 9 990
Взелите отношение по темата без да ползват услугите на тон бонбон никъде не са написали, че са недоволни. Laughing
Абсолютно е права Октопод, че няма такова животно като клиентите ти да са пичове, че да можеш и ти да излизаш от ситуации като пич.Това е все едно да направиш гаф, клиента пич да каже-ееее, ок, няма проблем и ти като пич да го почерпиш с друго.Ц, не става така.Това е доста нездравословно даже за бизнеса и.Недоволния клиент трябва да ти набие в канчето, каквато е и темата тук, за да разбереш как се излиза и как се преборва такава криза.Това е опит, на който стъпва бизнеса за по-нататушно развитие.Ако клиентите не са критични към подобен род гафове-те ще станат редовни, а не инцидентни.

# 149
  • Linz
  • Мнения: 11 630
Е, да- не беше нужно да обяснява, че са в трудна ситуация. Но пък това, че го е споменала не е някакво голямо прегрешение.
Мен ме дразни само това, че говори за професионализъм, а по не толкова професионален начин обсъжда други клубове. Липсата на колегиалност смъква реномето най-много в моите очи. Но пък това не пречи на обслужването. В дадената ситуация е направила най-доброто, поне така изглежда. Наистина ми става кофти от нападките срещу нея. Авторката на темата, вероятно в момент на афект, не е постъпила много коректно пускайки тази тема за да натрие сол, представяйки не цялата истина.

Общи условия

Активация на акаунт