Разочарование от Тон Бонбон

  • 41 693
  • 550
  •   1
Отговори
# 255
  • Мнения: X
Проблема не е в Снежанката, но много хора отказват да го разберат. Tired

Добре, в какво точно е проблемът? Но на фона на всичката информация, не само на първия постинг.

# 256
  • Мнения: 557
Проблемът е, че успехите на въпросната дама не са приятни, явно, на някои форумци, а създалата се ситуация е повод да й го покажат  Peace

# 257
  • Мнения: 1 064
Еййй, дай на хората хляб и зрелища.
Дами, толкова ли ви е скучен животецът, толкова ли няма какво да правите, да си храните душиците с такива теми. Плюете, злобеете, анализирате, давате присъди.
Оставете хората да си оправят нещата.
Собственичката обясни сто пъти за какво става въпрос и че ще се компенсира създалото се неудобство.
Намерете си друга тема - преди беше ДБМ и Ирена Милянкова, сега друго дъвчите.
Прави ми впечатление, че тези душици са все едни и същи...все всичко знаят все присъди раздават.
Да си отворят тема и да плюят там наволя!

Бравоооооо за това мнение  Peace Peace Peace

# 258
  • Мнения: 2
Проблема не е в Снежанката, но много хора отказват да го разберат. Tired

Добре, в какво точно е проблемът? Но на фона на всичката информация, не само на първия постинг.

Проблемите, които Ерин си създаде, тя си ги създаде с написаното само и единствено от нея в тази тема.
На който не му е направило впечатление - чудесно, но за някои казаното направи лошо впечатление. Това е. Просто и ясно. Без драми и без пъклен план за разваляне на бизнеса й. Peace
 

# 259
  • Мнения: X
Проблемите, които Ерин си създаде, тя си ги създаде с написаното само и единствено от нея в тази тема.
На който не му е направило впечатление - чудесно, но за някои казаното направи лошо впечатление. Това е. Просто и ясно. Без драми и без пъклен план за разваляне на бизнеса й. Peace
 

Е какво като им е направило лошо впечатление? Въпросът е що дири авторката на темата с пускането й?

# 260
  • Мнения: 1 959
Да съм на Тон Бонбон, след тази тема, с никакви обяснения и обезщетения няма да се занимавам.
В кои учебници ги четете тези бизнес етикети и права на клиента?
Тук отношението към клиента се взема много, много на сериозно.
Но ако клиента е в грешка-да, казва му се. Клиентът не винаги е прав.
Пък ако клиентът ти крещи или е агресивен, имаш пълното право да му затвориш телефона,
да му откажеш обслужване и да го поканиш за ново обсъждане като се поуспокои.
И изобщо не всеки клиент е важен. Ако трябва да целуваш задника на всеки простак,
само да ти е клиент, по-добре да затвориш, преди банкрута.

Проваляли са ми празник за деца с аутизъм. Имаха проблем хората и не можаха да дойдат.
За не знаещите-еднаквия дневен режим за тези деца е изключително важен.
За всяко по-различно мероприятие ги подготвяме предварително. Пък ако мероприятието не се случи-лошо.
И тук не говорим за разочаровани деца, а за деца, които след това могат да бъдат и агресивни,
само защото нещо, което е трябвало да се случи, не се е случило.
Извиниха се хората и толкова. Ние си се оправяхме с празника и щетите.

Един учител или родител по организацията, вместо да върти телефони къде е Снежанката,
в без десет или и двайсет пет, реорганизира тържеството.
Колко не креативен и смотан трябва да си, за да не намериш вариант да развиеш тържество
за деца от детска градина, заради една липсваща Снежанка?!
Форумът не е официална бизнес среща и не намирам за неуместни обясненията на Ерин.
И за мен тя доказа, че е професионалист точно с казаното към госпожата по телефона-
Успокойте се и спасявайте празника за децата, после ще се изясним!
Децата се оказва са имали хубав празник. Само родителката с наранено его..



# 261
  • Мнения: 2
Аз не съм съгласна с нито един ред от написаното от златната толумба Peace

# 262
  • Мнения: 1 064
Аз не съм съгласна с нито един ред от написаното от златната толумба Peace
Аз пък съм съгласна,много точно го е написала златната толумба  Peace Peace
Ще ме извините,но останах с впечатлението,че имате някакъв личен конфликт със собственичката на Тон Бонбон или пък просто пишете в темата,за да се заяждате  Rolling Eyes

# 263
  • Мнения: X
Аз не съм съгласна с нито един ред от написаното от златната толумба Peace

И аз не съм.

# 264
  • Мнения: X
Аз пък съм съгласна. И какво правим? Да спрем, а? Че онази от първия постинг се изнесе нещо, а другата не си е намерила бизнеса на улицата.

# 265
  • Мнения: 5 710
аз също бях започнала да пиша, че един бизнес освен клиенти има преди всичко тарегетна група клиенти. За Канада разбрахме, че клиента е всесилен, но в Италия напр не  е.
Имаш пълното право да го отпратиш от магазина/заведението  си, например, имаш право да не го пуснеш в заведение, ако не е облечен или изглежда както си решил, че трябва. Виждала съм сцени на поканване на клиент да напусне магазин, след някакво тропане с крак от негова страна  и не ги намирам за ненормални. В Америка в магазините май има политика, ако го хванат в някаква просташка изцепка да му подадат едно формулярче, че няма повече да стъпва в магазина им.
Никой не иска простаци около бизнеса си, правят лошо реноме.

# 266
  • Мнения: 116
Да съм на Тон Бонбон, след тази тема, с никакви обяснения и обезщетения няма да се занимавам.
В кои учебници ги четете тези бизнес етикети и права на клиента?
Тук отношението към клиента се взема много, много на сериозно.
Но ако клиента е в грешка-да, казва му се. Клиентът не винаги е прав.
Пък ако клиентът ти крещи или е агресивен, имаш пълното право да му затвориш телефона,
да му откажеш обслужване и да го поканиш за ново обсъждане като се поуспокои.
И изобщо не всеки клиент е важен. Ако трябва да целуваш задника на всеки простак,
само да ти е клиент, по-добре да затвориш, преди банкрута.

... 


Един учител или родител по организацията, вместо да върти телефони къде е Снежанката,
в без десет или и двайсет пет, реорганизира тържеството.
Колко не креативен и смотан трябва да си, за да не намериш вариант да развиеш тържество
за деца от детска градина, заради една липсваща Снежанка?!
Форумът не е официална бизнес среща и не намирам за неуместни обясненията на Ерин.
И за мен тя доказа, че е професионалист точно с казаното към госпожата по телефона-
Успокойте се и спасявайте празника за децата, после ще се изясним!
Децата се оказва са имали хубав празник. Само родителката с наранено его..





+1 както се казва.Все едно аз съм го писала.

# 267
  • Мнения: 1 959
Аз не съм съгласна с нито един ред от написаното от златната толумба Peace

Съвсем с нито един?

От autism-bg.com:
...Децата с аутизъм демонстрират абнормност в три области: социализация, вербална и невербална комуникация и ограничен диапазон от дейности и интереси. Симптомите могат да са:
поведение:
...развитие на ригидни рутинности и трудности при приемането на промените в околната среда или в ежедневния режим;

Поне с този ми ред се съгласи  Wink

Преувеличения и драма да има  Stop

# 268
  • Мнения: X
За Канада разбрахме, че клиента е всесилен, но в Италия напр не  е.
Имаш пълното право да го отпратиш от магазина/заведението  си, например, имаш право да не го пуснеш в заведение, ако не е облечен или изглежда както си решил, че трябва. Виждала съм сцени на поканване на клиент да напусне магазин, след някакво тропане с крак от негова страна  и не ги намирам за ненормални.

Аз и по-тежки сцени съм виждала в Италия. Даже се бях шокирала, но като се замислих, прави са си хората. В Англия пък съм виждала клиент и жена му да ги гонят от заведение с псувни, които си мислех, че владеят само нашенските овчари.

# 269
  • Мнения: 2 382
Но всичко това не отнема правото на клиента да сподели недоволството си.
А защо не спретнете една също толкова пламенна защита на Близу, Пощенска банка или който там се сетите от първите страници на Клюкарника?

Общи условия

Активация на акаунт