Разочарование от Тон Бонбон

  • 41 712
  • 550
  •   1
Отговори
# 240
  • Мнения: 9 990
В тази тема за мен има една грешка, която раздуха огъня и тя е, че Ерин някак се заблуди, че е в приятелска и разбираща среда и сподели лични неща , които не трябваше. Трябваше като печена бизнесдама да направи 5 реда изявление в к-вото си на собственик че се извиняват, че са предложили доста щедра компенсация ( това нали го прочетохте?) и точка.

Вместо това даде хляб на разни душички да си правят неделята.
Някой бил шамар на детето, персоната била много арогантна, раздавала ехидни усмивки, децата били разочаровани, чакали Снежанка, ма не я чакали и не били разочаровани, това не е професионално, ама кажете непрофесионално ли е,  ама ние пак ще посещаваме Тон Бонбон. Няма толкова смях просто:)

Всъщност основна грешка и от там тръгна всичко.Още на 5 страница обаче се каза това.Да не го прави.
Постовете с тъпизми, които ти разказваш обаче са доста малко.Та-никаква не е драмата.Както писах-достатъчен урок за фирмата.

# 241
  • Мнения: 2
Не ми е ясно защо доста хора се опитват да ни убеждават, че видиш ли е нормално клиента да е винаги разбиращ, дори когато е недоволен. Много разбиращите обаче се оказва, че съдят много строго чуждите грешки, но се сърдят като някой осъди тях. Двоен стандарт. Никой няма да спре да пише, защото някой не е съгласен с написаното, така че не ми е ясно защо трябва пишещите да се нападат по между си  Thinking

# 242
  • Мнения: 9 990
Защото половината познавали едната страна от тук и са съпричастни към бизнеса и.Останалите, които не я познават и са изказали мнение-искат да и сринат бизнеса.

# 243
  • Мнения: 2
Защото половината познавали едната страна от тук и са съпричастни към бизнеса и.Останалите, които не я познават и са изказали мнение-искат да и сринат бизнеса.

Такава "съпричастност" носи предимно негативи, но се съмнявам да го разберат.  Laughing

# 244
  • Мнения: X
Недоволната клиентка отдавна се успокои, вие обаче дрънкате ли, дрънкате...  Whistling

# 245
  • Пазете Гор
  • Мнения: 5 181
Форум е. Какво друго да правим, освен да обсъждаме, да снесем яйце ли?

Аз може би в подобен казус щях да се ядосам, развикам, не е изключено да нагрубя. Не след дълго ще простя, ще се разкая за моето и така.

Като се замисля, то няма и как иначе.


# 246
  • Мнения: 9 990
Всъщност мен слабо ме вълнуват отношенията Недоволна клиентка=Тон Бонбон и не пиша заради тях.

# 247
  • Мнения: X

Куркума, теб изобщо нямах предвид.

# 248
  • Мнения: X
Защото половината познавали едната страна от тук и са съпричастни към бизнеса и.Останалите, които не я познават и са изказали мнение-искат да и сринат бизнеса.

Аз не я познавам и не искам да срина ничий бизнес, нито искам някое дете да има развален празник, но ми се струва, че тук много пушилка се вдигна за някаква Снежанка. Ясно, че е станала грешка с персонала, но не е като да го няма Дядо Коледа или шофьора на колата с подаръците да се е напил и да е заспал. При това на авторката е предложена компенсация. Какво още? Новогодишни куверти ли? Та не разбирам какъв й е точно проблемът на авторката, която хем е много разочарована, хем щяла да продължи да е клиентка. Аз ако съм собственик на фирмата, няма да ми е клиентка.

А щом собственичката на фирмата е добре позната на цялото форумско войнство, съвсем логично е да се включи и да отвърне на глупотевините на авторката, ще ме извиняват компетентните по бизнес-етикет.

# 249
  • Мнения: 9 990
Мне.Не е заради Снежанката. Laughing

# 250
  • Мнения: 57
Ми викайте и ДеДО кОЛЕДА....дЕДООООООООООООООООООООООООО

# 251
  • София
  • Мнения: 3 099
Мне.Не е заради Снежанката. Laughing

Мда. Заради мормота, дето не носел шоколад, с който да завие станиола!

# 252
  • Пазете Гор
  • Мнения: 5 181
Толкова леко съдим.

По моему морално право да съди другиго има този, който абсолютно винаги е бил на нивото на отговорностите си, никога при грешка не е се е опитвал да се оправдае, а се е разкайвал и е поемал последствията, и е прощавал, когато другите грешат.
А също и този, който никога не се е гневил на чуждо опущение.

Та вярвайки в горното, аз все гледам да не съдя. За съжаление рядко успявам.



# 253
  • Мнения: 2
Форум е. Какво друго да правим, освен да обсъждаме, да снесем яйце ли?

Аз може би в подобен казус щях да се ядосам, развикам, не е изключено да нагрубя. Не след дълго ще простя, ще се разкая за моето и така.

Като се замисля, то няма и как иначе.




Това е много добро!  Laughing Искрено ме усмихна  Simple Smile
От нас се очаква да кажем, че право на мнение нямаме, защото нищо не разбираме (как иначе)  Simple Smile
Проблема не е в Снежанката, но много хора отказват да го разберат. Tired

# 254
  • Мнения: 2 577
Еййй, дай на хората хляб и зрелища.
Дами, толкова ли ви е скучен животецът, толкова ли няма какво да правите, да си храните душиците с такива теми. Плюете, злобеете, анализирате, давате присъди.
Оставете хората да си оправят нещата.
Собственичката обясни сто пъти за какво става въпрос и че ще се компенсира създалото се неудобство.
Намерете си друга тема - преди беше ДБМ и Ирена Милянкова, сега друго дъвчите.
Прави ми впечатление, че тези душици са все едни и същи...все всичко знаят все присъди раздават.
Да си отворят тема и да плюят там наволя!

Общи условия

Активация на акаунт