Разочарование от Тон Бонбон

  • 41 693
  • 550
  •   1
Отговори
# 285
  • Мнения: 3 634
Няма такова нещо. Не всеки клиент е ценен. Има си даже специални стратегии за отблъскване на ненужните. Зависи от фирмата де.

От коментара ти оставам с впечатление, че не разбираш за какво говоря. Има хора, които никога не могат да бъдат клиенти на дадена марка поради финансови причини. Няма да мога да си купя Боинг или да вляза в петролния бизнес. Но такива като мен съм гледала и слушала как се посрещат и отпращат от шоу-рум. Уникално отношение, недостижимо за много търговци! Също така познавам човек, който работи точно това - общува с клиенти, за които няма възможност за компенсация или по някакъв начин сами са нарушили договорите си с компанията. Слушала съм го с часове как работи, просто нивото е толкова различно.

# 286
  • Мнения: X
За да излезем извън обхвата на конкретния казус, то в столицата доста детски парти-клубове направиха чудеса от храброст, за да оцелеят- от ваучери в сайтовете за колективно пазаруване до много високи цени с ясната цел- отбрана клиентела- и въпреки усилията много затвориха.
В провинцията не зная как е. Дано да е по-добре.

Защо така? В столицата се върна модата на домашните рождени дни ли?

Не знам как е в провинцията. Във Варна горе-долу всяка седмица се ходи на някакъв детски рожден ден, но не задължително в детски клуб. По-често е в заведение на познати на родителите и се вика аниматор или DJ.

# 287
  • Мнения: 5 710
Парите не са всичко, човек трябва да има и guts.

В страни от обсъждания случай, някога и аз разсъждавах като теб. После обаче срещнах 1-2 лидери на екипи и те промениха представите ми. Да умееш да отстояваш себе си и да обгрижиш всеки клиент независимо от нивото му, е много ценно умение. Може и да нямаш нужда от тези 5 лв, но такива умения те правят мениджър, а не собствената представа за качествата ти. 

Възможно е, но аз не  целя да имам най-успешния бизнес, да правя богатства и големи пачки. Искам да живея спокойно с моя мъничък трам-трам.

# 288
  • Мнения: 10 547
Вярно, Куркума, защо да не е вярно? Само в моя район затвориха четири клуба. Виждам, един от тях отваря само за партита, но не съм засичала такива повече от три пъти в месеца.
Преди време имаше дълга-дълга тема в Нашите деца, в която Ерин много компетентно и професионално отчиташе плюсовете и минусите на този бизнес. Тогава, а и сега, искрено се надявах повече собственици на подобен род бизнес да я прочетат и послушат.

 Check Please, не. Мисля, в момента няма мода. Преди години ни канеха на поне две партита месечно в детски клубове, сега не падат по-долу като брой покани, но местата са много и разнообразни- от домашни такива, през алтернативни- заведение с аниматор, пикник, цирк+ почерпка....

# 289
  • Пазете Гор
  • Мнения: 5 181
Вярно, Куркума, защо да не е вярно? ...
Ясно. Питах без сарказъм, просто не познавам тая част на общностния живот.

Между нас казано се изприщвам от всякакви организирани детски купони. Децата се забавляват, де, аз за себе си казвам.




# 290
  • Мнения: X

От коментара ти оставам с впечатление, че не разбираш за какво говоря. Има хора, които никога не могат да бъдат клиенти на дадена марка поради финансови причини. Няма да мога да си купя Боинг или да вляза в петролния бизнес. Но такива като мен съм гледала и слушала как се посрещат и отпращат от шоу-рум. Уникално отношение, недостижимо за много търговци! Също така познавам човек, който работи точно това - общува с клиенти, за които няма възможност за компенсация или по някакъв начин сами са нарушили договорите си с компанията. Слушала съм го с часове как работи, просто нивото е толкова различно.

Гледай сега, ходила съм във всякакви магазини по света, тук-таме съм пазарила и в най-скъпите. Прекарах и 7-8 часа в завода Мерцедес в Щутгард. Та знам какво е отношението към тези, които само зяпат. В общи линии е снизходително, пък ти се впечатлявай колкото искаш. Но тук не става дума за такива клиенти, а за откровено лоши клиенти. До този урок явно не си го докарала още.

Последна редакция: нд, 23 дек 2012, 23:46 от Анонимен

# 291
  • София
  • Мнения: 3 099
Тая тема кърти!

Сега взех да се чудя кое е столица, кое не и кое е провинция... Гледам извадили сме сантиметъра и за търговските умения, а скоро ще се заложи и нов универсален стандарт за таргетиране!

О, да изреждам ли посетените от мен дестинациЙ, за да участвам в темата?

Джингъл белс, джингъл белс....

# 292
  • Мнения: X

Джингъл белс, джингъл белс....

Да бе, Коледа е и духът владее навред!  Sunglasses

# 293
  • Мнения: 3 634
До този урок явно не си го докарала още.

Извинявай, че те цитирах! Припознах се в друга съфорумка, която е интелигентен и интересен събеседник. Видно с теб случаят не е такъв. 

# 294
  • Мнения: X
До този урок явно не си го докарала още.

Извинявай, че те цитирах! Припознах се в друга съфорумка, която е интелигентен и интересен събеседник. Видно с теб случаят не е такъв. 

Извинена си, разбира се.

# 295
  • Мнения: 2 196
Уникално отношение, недостижимо за много търговци! Също така познавам човек, който работи точно това - общува с клиенти, за които няма възможност за компенсация или по някакъв начин сами са нарушили договорите си с компанията. Слушала съм го с часове как работи, просто нивото е толкова различно.
Завидях черно за възможността, която си имала. Ценен опит.

По темата да не знам какво да кажа. Аз съм много сипатичен клиент, влизам в положение, но вероятно щях и аз за момента да изтрЕскам.
Влизам в положението и на Ерин. Вероятно на нейно място, при така създалата се ситуация бих се ограничила единствено до поднасянето на извинение за издънката и дотам /в темата/. Повече подробности по случая дават твърде много лична и бизнес информация, а аз това ревниво го оставям само за себе си , на никой друг не влиза в работата. Особено пък на цял един форум.
Поучителна тема, поне за мен.

# 296
  • Мнения: X
Гледай сега, ходила съм във всякакви магазини по света, тук-таме съм пазарила и в най-скъпите. Прекарах и 7-8 часа в завода Мерцедес в Щутгард. Та знам какво е отношението към тези, които само зяпат. В общи линии е снизходително, пък ти се впечатлявай колкото искаш. Но тук не става дума за такива клиенти, а за откровено лоши клиенти. До този урок явно не си го докарала още.

И какво пазари Laughing в тези магазини? Там не се пазарят хората Mr. Green

Какви лоши клиенти? Тук говорим за родната провинция...нали криза имаше. Май клиенти не им трябват на някои.

# 297
  • Мнения: 662
Аз не съм останала с впечатление, че този бизнес запада.Всяка седмица, понякога по два пъти, водя дъщеря ми на подобен детски център, където може да лудува на воля и всеки път има поне по един рожден ден, да не говорим, че чакаме на опашка докато влезем вътре.
Разбира се, имам поглед само върху тази фирма, която е една от най-големите и е възможно, цялостно нещата да са по-различни.

Относно добрите и лошите клиенти, не мисля, че по-сериозните и големи фирми, си позволяват пренебрежително отношение, към който и да е клиент.Работила съм в автосалон и беше абсолютно задължително, дори и тези, които заявяваха, че нямат възможност, а просто разглеждат или планират в бъдеше такава покупка, да получат адекватно обслужване, защото утре това можеше да е реален клиент.Веднага давам пример с тест драйв-не отказвахме такъв, дори и на откровените зяпачи.
Да, редовните клиенти, както и платежоспособните, получаваха специално внимание-различни отстъпки, покани за партита, подаръци или картичка на всеки празник и т.н., но това не означаваше неглижиране или пренебрежение към останалите.

И да се върнем на темата, все пак.Мисля, че и двете гледни точки са пределно ясни, авторката също май се успокои, дали не е време да се съсредоточим върху по-приятни занимания?  Grinning

# 298
  • Мнения: 2 592
Хайде да повторя и аз за 69 път за неразбралите активистки  Whistling
Проблемът не е в Снежанката, не е в това, дЪл децата са разбрали какво е станало или не
Не е и в това дали авторката преувеличава или не (афектирана е била, бих я разбрала).
Това, което подразни, уважаеми госпожи е реакцията на собственичката след това в  постовете й
Никой не отрича, че предложи компенсация и тъ нъ, но начинът, по който го направи (подчертавам в първите постове) не беше никак удачен. След това тя написа още един дълъг пост, който на мен лично ми хареса и аз лично не бих спряла да ползвам услугите на клуба
Лоша услуга й правят активистките, наричайки хората, които изказват мнение по темата, злобни и завистливи, чак и кал се мятала  Shocked ooooh!
Дишайте спокойно, нищо фатално не е станало, всеки има право на своето мнение, пък било то и неодобрително. Хайде стига с тези клишета "злоба", че е крайно банално и досадно и й правите лоша услуга  Stop

# 299
  • Boston, MA
  • Мнения: 3 105
... Вместо това даде хляб на разни душички да си правят неделята.
Някой бил шамар на детето, персоната била много арогантна, раздавала ехидни усмивки, децата били разочаровани, чакали Снежанка, ма не я чакали и не били разочаровани, това не е професионално, ама кажете непрофесионално ли е,  ама ние пак ще посещаваме Тон Бонбон. Няма толкова смях просто:)

Абсолютно.

Общи условия

Активация на акаунт