Разочарование от Тон Бонбон

  • 41 703
  • 550
  •   1
Отговори
# 270
  • Мнения: 5 710
Ами аз съм съгласна с това, тук има една приказка, че по-добре да нямаш някой клиент, отколкото да е такъв. Хора срещу хора стоят, все пак.
Аз например не бих пуснала клиентката с удареното детенце, която публично ме е нарекла арогантна личност и непрофесионалист да стъпи повече.
Парите не са всичко, човек трябва да има и guts.

# 271
  • Мнения: 2
Аз не съм съгласна с нито един ред от написаното от златната толумба Peace

Съвсем с нито един?

От autism-bg.com:
...Децата с аутизъм демонстрират абнормност в три области: социализация, вербална и невербална комуникация и ограничен диапазон от дейности и интереси. Симптомите могат да са:
поведение:
...развитие на ригидни рутинности и трудности при приемането на промените в околната среда или в ежедневния режим;

Поне с този ми ред се съгласи  Wink

Преувеличения и драма да има  Stop



Мисля,че добре се досещаш с кои редове не съм съгласна, но това няма значение.  Peace За мен клиентът не винаги е прав, но със сигурност не е ок да се каже на клиента (както и на потенциалните такива) или изобщо пред такава широка аудитория като този форум "не говорете като нищо не разбирате". За който е ок - чудесно. Аз вражда с никого нямам, просто споделям с какво впечатление останах. То и повечето хора просто споделиха преди да им се скарат, че са долнопробни и злобни Wink

# 272
  • Мнения: 4 275
Но всичко това не отнема правото на клиента да сподели недоволството си.
А защо не спретнете една също толкова пламенна защита на Близу, Пощенска банка или който там се сетите от първите страници на Клюкарника?

Защото, Шайн, в случая е имало предложение за компесация, и то доста щедра.

# 273
  • Мнения: 1 064
Аз не съм съгласна с нито един ред от написаното от златната толумба Peace

Съвсем с нито един?

От autism-bg.com:
...Децата с аутизъм демонстрират абнормност в три области: социализация, вербална и невербална комуникация и ограничен диапазон от дейности и интереси. Симптомите могат да са:
поведение:
...развитие на ригидни рутинности и трудности при приемането на промените в околната среда или в ежедневния режим;

Поне с този ми ред се съгласи  Wink

Преувеличения и драма да има  Stop



Мисля,че добре се досещаш с кои редове не съм съгласна, но това няма значение.  Peace За мен клиентът не винаги е прав, но със сигурност не е ок да се каже на клиента (както и на потенциалните такива) или изобщо пред такава широка аудитория като този форум "не говорете като нищо не разбирате". За който е ок - чудесно. Аз вражда с никого нямам, просто споделям с какво впечатление останах. То и повечето хора просто споделиха преди да им се скарат, че са долнопробни и злобни Wink

Ох наистина вече преиграваш Wink

# 274
  • Мнения: 2
Аз не съм съгласна с нито един ред от написаното от златната толумба Peace

Съвсем с нито един?

От autism-bg.com:
...Децата с аутизъм демонстрират абнормност в три области: социализация, вербална и невербална комуникация и ограничен диапазон от дейности и интереси. Симптомите могат да са:
поведение:
...развитие на ригидни рутинности и трудности при приемането на промените в околната среда или в ежедневния режим;

Поне с този ми ред се съгласи  Wink

Преувеличения и драма да има  Stop



Мисля,че добре се досещаш с кои редове не съм съгласна, но това няма значение.  Peace За мен клиентът не винаги е прав, но със сигурност не е ок да се каже на клиента (както и на потенциалните такива) или изобщо пред такава широка аудитория като този форум "не говорете като нищо не разбирате". За който е ок - чудесно. Аз вражда с никого нямам, просто споделям с какво впечатление останах. То и повечето хора просто споделиха преди да им се скарат, че са долнопробни и злобни Wink

Ох наистина вече преиграваш Wink

Ок, щом казваш Wink

# 275
  • Мнения: 2 382
Но всичко това не отнема правото на клиента да сподели недоволството си.
А защо не спретнете една също толкова пламенна защита на Близу, Пощенска банка или който там се сетите от първите страници на Клюкарника?

Защото, Шайн, в случая е имало предложение за компесация, и то доста щедра.

В първия пост на собственичката всички прочетохме с какъв тон и отношение е била предложена компенсацията.
И при мен имаше щедри обещания за действия, благодарности за обърнатото внимание върху проблем, касаещ сигурността на децата, а след месеци, след като нищо не се беше променило, публично ми заяви, че не може да се съобразява с фобиите на всяка майка.

Та, бизнес като всеки друг на гърба на децата. С какво е по-различен от този на други фирми, които обсъждаме тук?
Та тъй като лично познавам естеството на диалог с клиентите, когато се стигне до проблем, не проумявам тези ревностни защити .

# 276
  • Пазете Гор
  • Мнения: 5 181
Но всичко това не отнема правото на клиента да сподели недоволството си.
А защо не спретнете една също толкова пламенна защита на Близу, Пощенска банка или който там се сетите от първите страници на Клюкарника?

Разбира се, че не му отнема никакви права.

Знаеш ли, мечтата ми е да имам мъжеството, нервите и великодушието да се опитам да защитя този, който в момента е на прицел. Децата, служител на Близу, глупав чиновник. Когото и да е.

# 277
  • Мнения: X
И при мен имаше щедри обещания за действия, благодарности за обърнатото внимание върху проблем, касаещ сигурността на децата, а след месеци, след като нищо не се беше променило публично ми заяви, че не може да се съобразява с фобиите на всяка майка.

Съвсем правилно ти го е заявила.

# 278
  • Мнения: 2 144
бих компенсирала авторката на темата... но и бих се молила повече да не ми е клиент.

Значи след разговорите ни за компенсация и вие да отворите тема, и да твърдите накрая, че ще ни останете клиент, въпреки, че нищо повече не се е случило, нито сте разбрали нещо в повече... извинете ме, но може би бих ви отказала.

А вече призовавате да се спре да се дискутира, но пък и не пожелавате от админите да заключат темата, а не сте отскоро в този форум...
що за непрекъснато противоречие...

# 279
  • Мнения: 2 382
И при мен имаше щедри обещания за действия, благодарности за обърнатото внимание върху проблем, касаещ сигурността на децата, а след месеци, след като нищо не се беше променило публично ми заяви, че не може да се съобразява с фобиите на всяка майка.

Съвсем правилно ти го е заявила.

Съгласна съм, но това я прави търговец като всички останали, изкарващи пари на гърба на децата, а не ангел с небесен ореол.
И в интерес на истината точно криворазбраната ми съпричастност към съфорумка в този момент ме спря да пусна жалби до всички възможни инстанции.

# 280
  • Мнения: 3 634
Парите не са всичко, човек трябва да има и guts.

В страни от обсъждания случай, някога и аз разсъждавах като теб. После обаче срещнах 1-2 лидери на екипи и те промениха представите ми. Да умееш да отстояваш себе си и да обгрижиш всеки клиент независимо от нивото му, е много ценно умение. Може и да нямаш нужда от тези 5 лв, но такива умения те правят мениджър, а не собствената представа за качествата ти. 

# 281
  • Мнения: X
Да умееш да отстояваш себе си и да обгрижиш всеки клиент независимо от нивото му, е много ценно умение. Може и да нямаш нужда от тези 5 лв, но такива умения те правят мениджър, а не собствената представа за качествата ти.  

Няма такова нещо. Не всеки клиент е ценен. Има си даже специални стратегии за отблъскване на ненужните. Зависи от фирмата и от таргета й, разбира се.

# 282
  • Мнения: X
Парите не са всичко, човек трябва да има и guts.

В страни от обсъждания случай, някога и аз разсъждавах като теб. После обаче срещнах 1-2 лидери на екипи и те промениха представите ми. Да умееш да отстояваш себе си и да обгрижиш всеки клиент независимо от нивото му, е много ценно умение. Може и да нямаш нужда от тези 5 лв, но такива умения те правят мениджър, а не собствената представа за качествата ти. 

+1


# 283
  • Мнения: 10 547
Да умееш да отстояваш себе си и да обгрижиш всеки клиент независимо от нивото му, е много ценно умение. Може и да нямаш нужда от тези 5 лв, но такива умения те правят мениджър, а не собствената представа за качествата ти.  

Няма такова нещо. Не всеки клиент е ценен. Има си даже специални стратегии за отблъскване на ненужните.

Където има пазар и таргет, който ще дойде да сипва пари в бизнеса ти- да. Но, конкретно при този бизнес, чиято мода отминава, то всеки клиент е важен.
За да излезем извън обхвата на конкретния казус, то в столицата доста детски парти-клубове направиха чудеса от храброст, за да оцелеят- от ваучери в сайтовете за колективно пазаруване до много високи цени с ясната цел- отбрана клиентела- и въпреки усилията много затвориха.
В провинцията не зная как е. Дано да е по-добре.

# 284
  • Пазете Гор
  • Мнения: 5 181
Вярно ли, Касита? Жалко за служителите и работещите в тая област. На мене тоя бизнес не ми се нрави, както и целия шоу бизнес впрочем. Но това си е мой проблем, нищо лошо не казвам за хората там.

Общи условия

Активация на акаунт