Разочарование от Тон Бонбон

  • 41 675
  • 550
  •   1
Отговори
# 330
  • Мнения: X
И аз си мисля, 4е собствени4ката се показа много непрофесионално (изобщо не трябваШе да допуска, да се стигне до това положение - да се разисква по форума) и изказваниятя й бяха наистина доста високомерни...
Ами... тя беше призована да се изкаже от защитнички на справедливостта.
Както и да е, Весела Коледа на всички Peace

# 331
  • Vienna
  • Мнения: 532
Имах предвид, 4е е трябвало още след слу4ката (гафа) тя да се погрижи клиентката да е доволна, а не да я разнася по форумите. Това е професионализъм!
И аз бих се ядосала, ако поема пред у4ители и деца ангажимент да организирам Снежанка, а тя просто не се появи и по тел. фирмата  ми казва: "Ми това е положението, оправяйте се!"
А после нагли и обвиняващи изказвания във форума, как тя е невинна ...

# 332
  • София
  • Мнения: 62 595
Мани, мани, толкова години е градила някакво име, включително и тук е правила ПР, и накрая с един удар провали работата на форумска почва! Неблагодарни клиенти! Вместо да си спасяват партито, те седнали да недоволстват! Я у лево, ние не спим от цял месец, трябва да са ни благодарни, че изобщо сме им обърнали внимание!

# 333
  • Vienna
  • Мнения: 532
То4но така ми прозву4а и на мен.... Жалко.

# 334
  • Мнения: 116
Работя с клиенти и бих отговорила и направила същото като Ерин (бих изключила само подробностите в колко си лягам),ако бях в подобна ситуация.Мисля,че и двете недоволни клиентки получиха това което им се полага-авторката е получила предложение за щедра компенсация,а другата с историята за адвокатите съвсем си го заслужи да лъсне цялата история,която е само и единствено в нейн минус.

# 335
  • София
  • Мнения: 62 595
Доколкото разбрах, получила я е след пускането на темата. Просто с времето човек обръгва в работата и започва да гледа на клиентите като на дойни крави, а като напредне, съвсем се овълчва. За съжаление точно тази тема стана много хубав пример. Като го чуя това "който работи - греши", направо ми се повръща! Представям си това да го чуете на сватбатта си от сватбения агент или от управителя наа ресторанта, или да ви го каже лекарят,  който ви е сбъркал диагнозата и лечението. Нарочно давам примера с лекаря, защото е чист начин да се покаже абсурдността  на твърдението за работенето и грешките. И още - грешки се случват, ама после и сгрешилия да каже, "който не работи - той не греши", може да извади от равновесие и най-доброжелателния и разбран човек.

# 336
  • Мнения: 5 259
Това с компенсацията не знам как си го представяте. Първо, тук клиентката не е една, а са цяла група деца в детската градина и един не може да взема решение за всички. Второ, това е коледно тържество. Как се компенсира за провалено коледно тържество? Следващата Коледа или в ден, в който няма празник? Някой каза, че можело за първи юни. Значи една майка убеждава останалите родители да дадат пари за аниматорка, която не се появява изобщо и половината сигурно са я гледали на кръв и са се чудели дали не си е прибрала парите в джоба, след като тя се е ангажирала да го организира. Дали за първи юни тези родители ще се съгласят пак тази майка да им избира аниматори и най-вече дали ще се съгласят да им избере пак тези аниматори, които веднъж вече не са дошли? Съмнявам се.

Така че предложената компесация, колкото и да е щедра, тя е предимно неадекватна и нереализуема.  Много е лесно да предлагаш десетократно по-скъпа компенсация, когато вероятността някой да се организира повторно, за да се възползва от нея, е нищожна.
Компенсация би било някой наистина да отиде на място и да изиграе ролята на Снежанка. Добре, Ерин била на 120 км, но едва ли в Тон Бонбон - Стара Загора не е имало абсолютно нито един човек. Ако трябва аниматорката от клубчето ще затвори за половин час, ще иде да раздаде някакви подаръци и ще се върне. Едва ли най-големият наплив от деца в това клубче е точно в 10 сутринта. Пък и да загубят 2-3-ма клиенти, спасяването на ситуацията трябва да стане за тяхна сметка.
И тук изобщо не става дума за парите и кое колко струва, а става дума за доверието. Какво правиш, когато си поел ангажимент. Казваш "Спасявайте се някак" и "Вие сте ми най-малкия проблем"?

# 337
  • Мнения: 116
Да,Аndаriel,права си,че човек обръгва при дългогодишна работа с клиенти.Забелязала съм го при себе си.И това няма общо с парите,а по-скоро е до това с какви клиенти си се сблъсквал.

# 338
  • Мнения: 157
Парите не са всичко, човек трябва да има и guts.

В страни от обсъждания случай, някога и аз разсъждавах като теб. После обаче срещнах 1-2 лидери на екипи и те промениха представите ми. Да умееш да отстояваш себе си и да обгрижиш всеки клиент независимо от нивото му, е много ценно умение. Може и да нямаш нужда от тези 5 лв, но такива умения те правят мениджър, а не собствената представа за качествата ти. 

Октопод, не мога да не те адмирирам за това мнение! Включвам се в темата единствено заради него. Ще го запомня.

Иначе, в темата има доста уроци.
Жалко за Ерин! Споделяла е много за бизнеса си, била е доста искрена, дори и понякога "по-грубо" да се е изразявала. Това, че вече не иска да пише във форума, за мен, е загуба.
Жалко и за огорчението на клиентката й.

# 339
  • Мнения: 3 634
Октопод, не мога да не те адмирирам за това мнение! Включвам се в темата единствено заради него. Ще го запомня.

Благодаря! Много уроци няма да забравя, но това не означава, че умея да ги прилагам. Поне не всеки път.  Peace

# 340
  • София
  • Мнения: 2 269
Да знаете обаче, че лош ПР няма. А тази тема направи такава страхотна реклама на Тонбонбон, че собственичката трябва да е повече от доволна.  Peace
Никога преди не бях чувала за Тонбонбон, но сега им разгледах сайта, видях услугите и цените и бих ги ползвала, но като гледам, засега работят само на територията на Пловдив и Стара Загора. Сигурна съм, че и много други са го направили, подобно на мен.

# 341
  • Мнения: 2
Това е чудесно! По повод това, че лоша реклама няма - определено от това зависи какъв е клиента. Аз например никога не бих ги ползвала и то след като прочетох тази тема.  Peace

# 342
  • Sunshine state
  • Мнения: 12 877
Чудо голямо станало..Напълно съм съгласна с мненията на Ивонска и 10с.Много станаха претенциите напоследък.. Rolling Eyes Може би ще започнем съвсем скоро вместо стандартно меню за детския РД, да избираме измежду пушена сьомга и хайвер.. Laughing Изобщо не съм засичала собственичката или клиентката из други теми.Да не кажете сега,че сме приятелки. Grinning Само едно нещо ми прави впечатление-няколко поста има из темата на майки,ползвали услугите на центъра,които се изказват уж позитивно,но като цяло постовете им не оставят такова впечатление. Thinking
Весела Коледа на всички и по-малко драма през новата 2013. Simple Smile

Последна редакция: вт, 25 дек 2012, 15:37 от Pupitka

# 343
  • Мнения: 9 990
2013 предстои, 2012 си отива.....ама мерси Hug

# 344
  • Sunshine state
  • Мнения: 12 877
2013 предстои, 2012 си отива.....ама мерси Hug
Редактирах. Laughing Докато се настроя,доста време ще мине..  Crazy

Общи условия

Активация на акаунт