Разочарование от Тон Бонбон

  • 41 681
  • 550
  •   1
Отговори
# 315
  • Мнения: 9 990
Брех, значи, ако си бизнес-дама , не очакваш недоволен клиент?Или ако се появи, му разказваш пред цяла България как не си спала, за да му осигуриш услугата?И това наричаш професионализъм?И искаш похвала за това по форумите? Отчайващо е, но повечето наистина пасат овце и не схващат, а то е елементарно, дори не е нужно да си ръководен кадър в малка фирма.

# 316
  • София
  • Мнения: 3 099
Брех, значи, ако си бизнес-дама , не очакваш недоволен клиент?Или ако се появи, му разказваш пред цяла България как не си спала, за да му осигуриш услугата?И това наричаш професионализъм?И искаш похвала за това по форумите? Отчайващо е, но повечето наистина пасат овце и не схващат, а то е елементарно, дори не е нужно да си ръководен кадър в малка фирма.

По-важното е, че форумът има теб! Това го прави едно по-добро място, а нас - осветлени от Твоето Знание. Wink

# 317
  • Мнения: 9 990
Радвам се, че го призна. LaughingНо не съм толкова елементарна, за да ти се вкарвам сама по този начин. Flutter

# 318
  • Мнения: 4 300
! За всички ни е полезно да сме малко по-смирени в не-библейско-религиозния, а в чисто човешки смисъл.
Kвинтесенцията на темата.

Макар че надежда има само за едната страна в случая, не мисля, че някой някога може да промени сълзливата драма покрай 'разочарованите детски очи', лишаването от празник или радост, крадене на детство и прочие гръмки изрази, които се употребяват тук и при най банални поводи. Не е тази тема прецедент, затова си позволявам да го коментирам.

# 319
  • Мнения: 2
Абе хора, какво ви става? Ерин нямала нужда от такива клиенти Tired Питайте Ерин дали няма нужда от тях. Нямате си идея каква лоша услуга не спирате да й правите. Накарахте ни се, обиждате...  ooooh!То сляп да си ще видиш, че влошаваш ситуацията. Нали знаете "с такива приятели, от врагове човек няма нужда".

# 320
  • Мнения: 62
Изтрезня ли Снежанката и някой поднесе ли и зелев сок? Wink

# 321
  • UK
  • Мнения: 1 334
преговорихме материала по бизнес етика и сега слагаме зелето  Laughing

# 322
  • Мнения: 1 703
Собственичката на бизнеса не си прави услуга, като се оправдава колко са спали/неспали.Има гафове-има спад в доверието.Това е. Или отработват да няма гафове и не спят три пъти по толкоз, за да си върнат името, или друго. Авторката на темата не звучи неспокойна, нито обижда. Споделя разочарование. Ами-така е. Клиент е. Ако клиент се вълнува колко е труден живота на собствениците на бзинеса, за услугата, за която им плаща-ми мерси съм-да ми мрънкат от какво са се лишили заради мен, да ме веселят. ooooh! Това е най-великата анти-реклама, която може да си спретнат.

Абсолютно. От написаното от Ерин Брокович става ясно, че са поели поръчки без да преценят, че нямат ресурсите и физическата възможност да се справят с тях. Да работиш с клиенти не изначава да обещаеш, а да изпълниш обещаното. И като нямаш ресурса и хората, просто не поемаш ангажимента.
Обясненията на собственичката са просто смешни.

# 323
  • Мнения: 1 218
преговорихме материала по бизнес етика и сега слагаме зелето  Laughing
Laughing
абсолютно

# 324
  • Vienna
  • Мнения: 532
И аз си мисля, 4е собствени4ката се показа много непрофесионално (изобщо не трябваШе да допуска, да се стигне до това положение - да се разисква по форума) и изказваниятя й бяха наистина доста високомерни...

# 325
  • Мнения: X
Прочетох ви. Embarassed
Има добри "попадения"от към коментарии, НО, който го може го прави,
регистрирайки фирма на която му плаща данъци!
Ех, как ли Я пооправихте съфорумката!?!
Тя би трябвало да коренспондира само с т.н. конкуренция, която не забелязах да се е "включила"!
Ами поне в този форум няма такава ! Embarassed
Тя отдавна е "излязла" от анонимноост!  Peace
Желая много успех с творчески подходи към всеки клиент! Peace

ПП  Относно "Снежанка": никакво уволнение, а работа 3 в 1

# 326
  • София
  • Мнения: 62 595
Ерин винаги е била безкомпромисна в коментарите си за чуждите грешки (по отношение на бизнеса с партитата), което е високомерно, но пък амбициозно и в този смисъл полезно! Тази случка показа, че всички сме смъртни в един по-широк смисъл, но няма нужда да се фокусираме прекалено - и тя е разбрала поуката! За всички ни е полезно да сме малко по-смирени в не-библейско-религиозния, а в чисто човешки смисъл.

Високомерието и прекаленото вярване в уникалността и пиедестала неведнъж играят лоша шега. Не е зле човек да проявява смирение и да си поглежда от време-навреме пирона с цървулите.

От цялата тема разбрах, че клиентът духа супата всякак - хем си дава парите, хем не получава услуга, хем трябва да влиза в положението на търговеца. Ерин явно се е взела прекалено насериозно и сама си ритна репутацията с възможно най-неподходящите изявления. И на мен ми е правило впечатление, че спрямо чуждите грешки  е била много сурова, и сега не падна по гръб, а зае нападателна позиция в смисъла, че клиентът трябва да си спасява празника, вместо да търси сметка. Много добре се е научила от един други компании, дето като сгафят, и все клиентът си виновен сам, а те са бистри води ненапити. Щом е такъв голям професионалист трябва да знае, че се занимава със специални събития, за които трябва нещата да се случват в точния момент, а не да бъдат компенсирани отпосле.

# 327
  • Мнения: X
Виновни са родителите!  Peace
Разбрали са, че поръчаната Снежанка няма да Я бъде,
ами на никоя от майките ли не и става свадбената рокля, че за 15 мин. да не я нахлузи?  Mr. Green
Голяма драма?!?
Ерин предлага компенсации, които са многократни.
Според мен просто да изплати неустойка, коренспондираща по ЗЗД!
Какво толкова се "кланя" и обяснява?
През м.февруари двама от колегите не излетяха с "Малев",
поради фалит при закупени предварително билети от по 600 Евро.
Сделка не се осъществи в Германия. До момента все още не са възстановени сумите за билетите....
Колко е "струвала" Снежанка?
Много емоции..., то празник, то деца....
Нали са здравички и усмихнати? Нямат травми от НЕпосещението на Снежанка?
Гледам си снимките от празниците в ДГ, понеже не ги помня /то кое ли дете помни до 4-5г/:
Дядо Мраз е сам без Снежанка и джуджета, НО с подарък!  Embarassed
  Gift

# 328
  • Мнения: 57
Моето помни...и аз помня Whistling

# 329

Общи условия

Активация на акаунт