Разочарование от Тон Бонбон

  • 41 699
  • 550
  •   1
Отговори
# 300
  • Boston, MA
  • Мнения: 3 105
И за подбора на клиенти, не става въпрос за платежоспособни и неплатежоспособни, а за такива, които нямат твоята ценностна система. В случая става въпрос, че някоя си не иска дете с Даун да присъства заедно с безценното й златно съкровище, пък била клиентка, ами ще й се невиди бизнеса, да си го вземе и да си го втъкне.

# 301
  • София
  • Мнения: 3 099
И за подбора на клиенти, не става въпрос за платежоспособни и неплатежоспособни, а за такива, които нямат твоята ценностна система. В случая става въпрос, че някоя си не иска дете с Даун да присъства заедно с безценното й златно съкровище, пък била клиентка, ами ще й се невиди бизнеса, да си го вземе и да си го втъкне.

Много не разбрах кой къде да си навре което-и-да-е, но вероятно почитаемите космополитни дами се безпокоят, че Даун ако не заразен, е поне зъл дух от бутилка, твърде опасен за снесеното златно яйце, носител на Лични Гени, което от 2 годишно отказва подаръци от стари и брадясали люде и само руса фея би могла да бъде приносител...

# 302
  • Boston, MA
  • Мнения: 3 105
Ох, верно че трябва да го обясня бавно.

Последното мнение на г-жа чернишка също е доста изопачено
Винаги съм се държала уважително с нея /дори последния път когато ни беше добре дошла като гостенка за хелоуин с платен лично от нея куверт/
При уточняване на нейния рожден ден тя държеше сметка от дете с лек даун синдром, което посещава редовна детска градина да не бъде допускано. Тогава й обясних, че то е дете и въпреки уважението ми към нея и специалната педагогика, която е завършила, други преценяват дали това дете може да играе с "нормалните". Тогава тя ме заплаши със съд и т.н и тогава се намесиха адвокатите.

Тази госпожа е наша клиентка и винаги съм й засвидетелствала уважение

Та тази въпросна клиентка, по моите виждания, може да си вземе потенциалния бизнес от мен (и да си го завре). Ако аз бях на мястото на Поля. Но не съм. И Поля е по-толерантна към такива особи.

# 303
  • Мнения: 66
Ох, дано са ги завели на психолог поне, или на логопед, горките разочаровани хаиванчета!
Всите мамченцета тук се изпоплюха за професионализъм и липсата на такъв, ама като гледам, сал на една Ерин и стиска задника и нервите да прави бизнес!
Ох, то било на гърба на децата! Ми не ги водете там бре!
Кои ви насилва, освен собствените комплекси?

# 304
  • Мнения: 0
Не мога да повярвам че тая калташка тема навъртя вече 21 страници. На някои хора наистина им е скучно. Вие празници не стягате ли? Не готвите ли 9 постни ястия? А, че съм и аз, забравих - ще си поръчате Бъдни вечер на кетъринг фирма и после ще изтипосате тема в Клюкарника колко сте недоволни и от тях.

# 305
  • София
  • Мнения: 3 099
Ох, верно че трябва да го обясня бавно.

...

По-добре прочети бавно моя предишен коментар поне още 2 пъти...  Mr. Green

# 306
  • Пловдив
  • Мнения: 1 736
Толкова леко съдим.

По моему морално право да съди другиго има този, който абсолютно винаги е бил на нивото на отговорностите си, никога при грешка не е се е опитвал да се оправдае, а се е разкайвал и е поемал последствията, и е прощавал, когато другите грешат.
А също и този, който никога не се е гневил на чуждо опущение.

Та вярвайки в горното, аз все гледам да не съдя. За съжаление рядко успявам.



Абсолютно абсолютно подкрепям!!! Hug
Когато сина ми беше по-малък, сме празнували неведнъж при Тон Бонбон. Ерин ми направи много добро впечатление тогава - перфекционистка. Тук като я изчетох обаче, и мен леко ме подразни. Ние, като клиенти, никак не ни вълнува кое какви жертви им коства, както и тях ни ги вълнува ние как се оправяме и как сме изкарали парите дето им даваме. Ако ида и кажа - нямам 150 лв, а 50 ама то е щото ми дават малка заплата - тя ще ми влезе ли в положение?! Съмнявам се.
Вярвам, че това което е написала, не е с лошо чувство, проблема е че изглежда като оправдание.
В подобен момент, когато децата са разочаровани, а майките - фруструрани, едно Съжалявам е най-подходящото, не да изпишеш половин разказ с оправдания. Особено след като строго си съдил други за същата грешка.

# 307
  • София
  • Мнения: 3 099
Ерин винаги е била безкомпромисна в коментарите си за чуждите грешки (по отношение на бизнеса с партитата), което е високомерно, но пък амбициозно и в този смисъл полезно! Тази случка показа, че всички сме смъртни в един по-широк смисъл, но няма нужда да се фокусираме прекалено - и тя е разбрала поуката! За всички ни е полезно да сме малко по-смирени в не-библейско-религиозния, а в чисто човешки смисъл.

# 308
  • Пловдив
  • Мнения: 1 736
Ерин винаги е била безкомпромисна в коментарите си за чуждите грешки (по отношение на бизнеса с партитата), което е високомерно, но пък амбициозно и в този смисъл полезно! Тази случка показа, че всички сме смъртни в един по-широк смисъл, но няма нужда да се фокусираме прекалено - и тя е разбрала поуката! За всички ни е полезно да сме малко по-смирени в не-библейско-религиозния, а в чисто човешки смисъл.
Именно! Никак не можах да намеря думите да изразя мислите си, но те са точно тези написани в този пост!

# 309
  • Мнения: X
Хм, от дълги години съм във форума и всеки път успявам да се изумя искрено на способността на ССФ да направи от мухата - слон, от ежедневието -драма, от глупостта - геройство.

Не познавам никоя от двете страни. Като страничен наблюдател оценявам ситуацията и последващото развитие така:
Критична ситуация, неприятна и за двете страни, по-скоро грешка на разтежа при един очевидно успешен бизнес. Малко в повече емоции от потърпевшата страна, никакво време за реакции на виновните. Ситуация, която може да се случи на всеки бизнес. При изключително  трудните обстоятелства, смятам, че Ерин е реагирала максимално адекватно, потърпевшите можеха да бъдат и малко по-адекватни. Но като се има предвид емоцията и натиска на трети страни, приемам и тяхната реакция за сравнително ОК.
Последващите обяснения на Ерин затвърдиха впечатлението ми за един здравомислещ, амбициозен и сериозен човек, успешен и здраво стъпил на земята. Ерин, желая ти още повече успехи, заслужаваш! Дано повече БГ собственици на фирми са като теб. Коректността и уважението към клиента ни липсва, определено.
Дамите, настояващи за вендета, заклеймяващи и сипещи упреци - опитайте се да погледнете на ситуацията малко по-многопластово.... Може би ще успеете да видите и малко по-далеч от носа си.

Весела Коледа, дами!

# 310
  • Мнения: 2 592
Какви вендети, какво нещо  ooooh!
Къде го видя това настояване за вендета  Shocked Whistling ooooh!

# 311
  • София
  • Мнения: 3 099
Какви вендети, какво нещо  ooooh!
Къде го видя това настояване за вендета  Shocked Whistling ooooh!


Ай, стига се правихте на от Марс паднали - тая тема да не би да е пусната за коледни пожелания към бизнеса?!

Аман от почудени светици!

# 312
  • Мнения: 2 592
Ти не знам отде си паднала и имате ли интернет там, но аз виждам тема, в която някоя си била възмутена от нещо, другата пък се включила да се обяснява не било тъй, пък било тъй.
И тъй като темата е в клюкарник, се нареждат n на брой потребители да си изказват мнението (положително и отрицателно като при всяка друга тема  Naughty)
Какви вендети сънувате направо не знам. За какво е цялото това драматизиране  ooooh!

Какви вендети, какво нещо  ooooh!
Къде го видя това настояване за вендета  Shocked Whistling ooooh!


Аман от почудени светици!

Себе си ли имаш предвид???

# 313
  • Мнения: 9 990
Ерин винаги е била безкомпромисна в коментарите си за чуждите грешки (по отношение на бизнеса с партитата), което е високомерно, но пък амбициозно и в този смисъл полезно! Тази случка показа, че всички сме смъртни в един по-широк смисъл, но няма нужда да се фокусираме прекалено - и тя е разбрала поуката! За всички ни е полезно да сме малко по-смирени в не-библейско-религиозния, а в чисто човешки смисъл.

Ивонска, темата е налична.Аз също не виждам вендета и разчекване, а просто коментари.Така, както има във всички теми коментари.Няма как в тази да няма коментари, освен ако не се помоли за ключ.Убедена съм, че темата е полезна за бизнеса на Ерин-извадила си е поуки, а и е разбрала, че екипът и е бил прав и често трябва да се вслушваш в колегите и да се доверяваш и на техния професионализъм.Тя подходи лично, което не е професионално, в такива моменти дай път на тези колеги, които не са лично ангажирани и няма да преекспонират така нещата и да се обясняват като ученички.Тя сама навлезна в махленското реално, просто трябваше да полсуша екипа си и  да не пише.Вярвам, че е разбрала грешката си.И това няма нищо общо с тъпата Снежанка и гафа.За да спре една тема, както призовавате от 5 страница насам-или вие трябва да спрете да пишете в нея, за да отшуми сама, както и щеше да стане, ако не бяхте намесвали това, че Ерин е потребителка тук и самата Ерин, ако не беше писала лични неща, или да се заключи.
Аз писах не заради гафа като такъв, а по казуса отношение клиент-фирма и поведение за изграждане на имидж, което ще е като резултат от тъпотията и махленския спор.
Спрете да нариате темата вендета, защото аз не съм прочела нищо смайващо укорително, унизително и какво ли не по адрес на фирмата, даже обратно, клиентите били тъпи, нахални и прочее.Не правите добра услуга на Ерин по този начин.
Коледни пожелания са си отделно.Клиента ако е доволен-да и пожелае.Нищо общо няма това с Коледа.Темата не е за коледни пожелания.

Ивонска, ти нямаш бизнес, нали?Личи ти.В кой да е бизнес има доволни и недоволни клиенти, дори на челна стойка да им застанеш.Не може да очаквате Ерин да има само доволни клиенти, вие падате от Марс май.Самата Ерин го знае чудесно.Не и правите услуга, като се опитвате да запушите устата на недоволния.Не се прави така.Така се получава настървяване-все едно клиента е недоволен, а ти го овикваш и той хоп, изведнъж става хрисим, пожелава весела Коледа и свежда главица.Ц, не става така.При гаф, при недоволен клиент има определен етикет, политика, която ако е отработена и се спазва-загубите на имидж и ресурс са минимални и преодолими.Това е част от живота на един бизнес и Ерин си е научила урока надявам се.Аз лично съм и пожелала успех с излизане от кризата още преди 10 страници.

Последна редакция: пн, 24 дек 2012, 09:52 от Jizzlobber

# 314
  • София
  • Мнения: 3 099
...Ивонска, ти нямаш бизнес, нали?Личи ти....

 Crazy

Брех, да бе дочакала отговора...


ПП. Паса овце, за това не схващам твоята интелигентност и рисков мениджмънт!

Общи условия

Активация на акаунт