Разочарование от Тон Бонбон

  • 41 669
  • 550
  •   1
Отговори
# 105
  • София
  • Мнения: 3 099
Аз не познавам този бизнес, но ми стана странно - детски център, който няма аниматори или има само един, но за сметка на това има цяла управителка  Shocked И офисът им се помещава в МОЛ, предполагам с немалък наем. Това ще се окаже добър бизнес май.  newsm78

Оф, няма по-тъпо включване по тая тема!

# 106
  • Мнения: 143
веселото е, че собственичката започна да се извинява и да предлага щедри компенсации едва, след като случката се раздуха в най-популярния български форум.

Веселото в случая, че не четете и пишете поредните глупости, върнете се на 3та страница и пак погледнете в колко часа са предложени компенсациите.
Ама се чудя защо ли споря, то до 20 страница някой ще напише, че тя и пари от потърпевшата е искала  Laughing
 ivonska  евала   bouquet

# 107
  • Мнения: 4 390
С каква лекота и с каква злоба авторката на темата се опитва да руши реномето на една фирма.ДОЛНОПРОБНО от нейна страна.Негативно изкривено представяне на ситуацията.
Аз бих наела адвокат за умишлено уронване на престижа на фирмата.

liana_2, когато човек не знае какво да каже, по-добре е да си замълчи. ooooh!


Само този, който не работи не греши. Сигурна съм, че собственичката няма да допусне отново подобен гаф.
Понякога човек не успява да реагира така, както би трябвало и се сеща какво е могъл да направи, когато вече "колата се е обърнала".
Неприятна случка, безспорно, но станалото - станало. Ще компенсират децата по друго време и по друг случай.

# 108
  • Мнения: 1 589
Ерин, нали регистрирахте търговска марка, и бяхте ексклузивен представител или там какво направихте, нали имахте защита - ако става въпрос за битките, де?
ПП По темата - на мен пък ми направи впечатление, че майката на децата си била загубила името, градено толкова време в градината. Разбрах я какво има в предвид, но не ми прозвуча много добре. И излиза, че все пак децата не били разбрали какво е станало, а ако четеш първия пост не оставаш с такова впечатление. Както винаги медала има две страни. Няма спор, че гафа е сериозен, но както е предложено, не виждам какво повече да се направи от компенсация. Ситуацията е изключително неприятна, но в крайна сметка всички са живи и здрави, нали? Не бих го казала на клиента, но си е точно така. Малко хора могат да разберат какво е да имаш бизнес и че стреса е 24 часа. Ерин, според мен най-човешки се е питала да обясни, но явно е забравила на какво е способна тълпата...

Последна редакция: сб, 22 дек 2012, 23:31 от Naneto

# 109
  • Мнения: 267
Чак пък ДОЛНОПРОБНО  ooooh!
Жената без обиди е изказала нейната гледна точка. Нали е форум? Нали е за това? Колко такива теми има още? Стотици?
Какво изкривяване? Казва си нейната гледна точка. Ти как реши, че е изкривяване? Там ли беше?
Ама тази ти боде в очите, защото собственичката е съфорумка, нали?

Nenna,
Ти прочете ли изобщо цялата тема ?
Не съм първата, която забелязва несъответствие с представянето на фактите от z_eneva.
Ако обичаш, върни се да прочетеш този път основно!

Аз пиша много рядко в Клюкарника и нямам никакво отношение към която и да е страна по спора.
Споделих какво впечатление ми е направило написаното от z_eneva .
Смърди отдалече, та се не трае.  

# 110
  • София
  • Мнения: 2 269
Оф, няма по-тъпо включване по тая тема!

Верно ли бе, ivonska? Следващият път ще искам разрешение от теб, преди да се осмеля да пиша  Embarassed
В това, което казах, има доста логика, ама ако вземеш да помислиш малко, вместо да ми даваш субективните си оценки.

# 111
  • Мнения: 2 592
Да, прочетох много внимателно, не ме връщай пак ако обичаш  Stop

Но още 50 пъти да я прочета, няма да намеря оправдание и основание за квалификациите ти "злоба" и "долнопробно"  ooooh!
Странна представа имаш за "долнопробно", но съм далеч от мисълта да споря с теб  Naughty

Мнението си по темата го казах - случват се грешки, важното е как човек ще реагира и дали ще си извлече ползи от това

# 112
  • Мнения: 267
С каква лекота и с каква злоба авторката на темата се опитва да руши реномето на една фирма.ДОЛНОПРОБНО от нейна страна.Негативно изкривено представяне на ситуацията.
Аз бих наела адвокат за умишлено уронване на престижа на фирмата.

liana_2, когато човек не знае какво да каже, по-добре е да си замълчи. ooooh!


Само този, който не работи не греши. Сигурна съм, че собственичката няма да допусне отново подобен гаф.
Понякога човек не успява да реагира така, както би трябвало и се сеща какво е могъл да направи, когато вече "колата се е обърнала".
Неприятна случка, безспорно, но станалото - станало. Ще компенсират децата по друго време и по друг случай.

Абсолютно си права.
Замълчи тогава.

# 113
  • Мнения: 1 589
Вие явно не разбирате и не сте се сблъсквали, не сте работили с хора, с които просто НЯМА НАЧИН да  се разбереш. Има такива хора, повярвайте. Много зависи кой е насреща и как ще си изиграеш картите разбира се. С рогата напред няма как да се получи.

# 114
  • Мнения: 10 547
Имам доста познати от Пловдив, които празнуват в Тон Бонбон и никой, никога не е споменал нещо негативно нито за клубовете, нито за собственичката, нито за самите партита. Даже Поля е угаждала на всякакви родителски прищевки и отнася само суперлативи.
Грешката е грешка. Факт. Грешка беше и последвалото обяснение, но явно типично като поведение за нея. Това подразни повече от недошлата Снежанка.

# 115
  • Мнения: 267
Да, прочетох много внимателно, не ме връщай пак ако обичаш  Stop

Но още 50 пъти да я прочета, няма да намеря оправдание и основание за квалификациите ти "злоба" и "долнопробно"  ooooh!
Странна представа имаш за "долнопробно", но съм далеч от мисълта да споря с теб  Naughty

Мнението си по темата го казах - случват се грешки, важното е как човек ще реагира и дали ще си извлече ползи от това


Блазе ти! Как само се опиваш се от чувството ти за собствено превъзходство!

# 116
  • София
  • Мнения: 3 099
...
В това, което казах, има доста логика, ама ако вземеш да помислиш малко, вместо да ми даваш субективните си оценки.

Има. За група зелени човечета с антенки! Нямаш идея от тоя бизнес, но и акъл нямаш кога да не се изказваш!

# 117
  • Мнения: 2 382
И от кога се счита за нормално извинението към клиента да е съпроводено със съвети да се успокои и иронични коментари за директорката , която културно и адекватно е затворила телефона?
Точно това отприщи лавината от негативните коментари, а не самата случка. Ако забелязвате до този пост реакциите бяха много по-умерени.
Но такова иронично "извинение" с неизменните нотки на превъзходство е подигравка с клиент.

# 118
  • Мнения: 4 390
Глупавите хора се радват на казаното, liana_2, а умните се ровят в премълчаното.
Приятна вечер.

# 119
  • Мнения: 1 488
И от кога се счита за нормално извинението към клиента да е съпроводено със съвети да се успокои и иронични коментари за директорката , която културно и адекватно е затворила телефона?
Точно това отприщи лавината от негативните коментари, а не самата случка. Ако забелязвате до този пост реакциите бяха много по-умерени.
Но такова иронично "извинение" с неизменните нотки на превъзходство е подигравка с клиент.

Абсолютно! Точно така, грозно беше изказването и. Вместо да каже че клиента има право и да приключи до там.

Общи условия

Активация на акаунт