Петиция против целогодишното шофиране на фарове през деня

  • 5 430
  • 139
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 47 352
Аз съм за контрола на светлините, да се следи регулирането и това за размяната, което казвате. В тях е проблема, не в това, че денем трябва да си ги цъкнеш. Защото, ако са нормални, няма да заслепяват ни денем, ни нощем, но ако са такива, че заслепяват, те ще ви заслепяват И нощем. Или и за тогав аще пуснете петиция, че ви пречат?  Simple Smile

# 76
  • Мнения: 599
Светлините не ги ли проверяват на годишния технически преглед. Или гледат само дали светят Rolling Eyes

# 77
  • Мнения: 3 292
Светлините не ги ли проверяват на годишния технически преглед. Или гледат само дали светят Rolling Eyes

Беше то някога в КАТ преди 25-30г.

# 78
  • Мнения: 47 352
Светлините не ги ли проверяват на годишния технически преглед. Или гледат само дали светят Rolling Eyes

Води се, че ги проверяват, но ни се случва така, че всяка година трябва да ги подсещаме. И ако има проблем се правят на ударени, защото не им се занимава да ги регулират, затова се оправяме сами  Simple Smile

# 79
  • Пловдив
  • Мнения: 1 219
Прочетох петицията. Прочетох и темата и се сетих за :
http://chitanka.info/text/14515-kritik
Царе сме да мрънкаме.

# 80
  • Мнения: 2
Ох, нямам думи! Някои нарочно ги разменят! Преди години бяхме купили една кола от ръка, на която точно така бяха разменени. Това никак не е трудно. Разглобява се фарът и се разменят кабелите на късата и дългата светлина. Няма такова нещо едната светлина да бъде регулирана по-високо! Ако се направи така ще заслепява насрещните дори и дясна да е. Колко такива срещам през нощта.....Тарикати, които обаче създават проблеми на останалите.
Дай една причина поради която някой би си направил единия му фар да свети на къси а другия на дълги.
От много години ,и се налага да слагам/сменям изгорели крушки на автомобили, такова нещо не съм виждал. И на всяка ношна смяна (6-7 всеки месец) гледам автомобили с пуснати фарове и пак казвам такова нещо не съм виждал.
Дясната свети малко по високо(или лявата по ниско, не съм сигурен)  И пак ти казвам на автомобилите с дясна дирекция в БГ или им слагат една полупрозрачни лепенки на фаровете http://www.bglondon.com/bg/informaciq/adapter-lepenki-za-farove.html

# 81
  • Мнения: 3 292
Ох, нямам думи! Някои нарочно ги разменят! Преди години бяхме купили една кола от ръка, на която точно така бяха разменени. Това никак не е трудно. Разглобява се фарът и се разменят кабелите на късата и дългата светлина. Няма такова нещо едната светлина да бъде регулирана по-високо! Ако се направи така ще заслепява насрещните дори и дясна да е. Колко такива срещам през нощта.....Тарикати, които обаче създават проблеми на останалите.
Дай една причина поради която някой би си направил единия му фар да свети на къси а другия на дълги.
От много години ,и се налага да слагам/сменям изгорели крушки на автомобили, такова нещо не съм виждал. И на всяка ношна смяна (6-7 всеки месец) гледам автомобили с пуснати фарове и пак казвам такова нещо не съм виждал.
Дясната свети малко по високо(или лявата по ниско, не съм сигурен)  И пак ти казвам на автомобилите с дясна дирекция в БГ или им слагат една полупрозрачни лепенки на фаровете http://www.bglondon.com/bg/informaciq/adapter-lepenki-za-farove.html

Не е ли ясна причината? Ако имаше как някои винаги щяха да карат на дълги. Случвало ми се е въпреки многократното светене къси-дълги от моя страна да трябва да се размина с някой, който е на дълги! Добре, че не е твърде често.
Пак напомням, че такова нещо като светене едната по-нагоре от другата няма! Заводските предписания са за еднаква височина на двата светлинни снопа. 

# 82
  • Мнения: 3 292
Прочетох петицията. Прочетох и темата и се сетих за :
http://chitanka.info/text/14515-kritik
Царе сме да мрънкаме.

Някои назовават протестите и негодуванието от различните видове безобразия и изстъпления над нас като мрънкане.....Тяхната роля в живота е да се борят с НЕДОВОЛСТВОТО. И вчера го написах. Май си заслужава специална тема, посветена на БОРБАТА С НЕДОВОЛСТВОТО.

# 83
  • Мнения: 112
vl, след 6 страници тема ти очевидно си единствения радетел за карането без фарове. Това не те ли кара да се замислиш, че има забележително голям шанс грешката да е в теб, а не в останалия свят?

# 84
  • Мнения: 2
Не е ли ясна причината? Ако имаше как някои винаги щяха да карат на дълги. Случвало ми се е въпреки многократното светене къси-дълги от моя страна да трябва да се размина с някой, който е на дълги! Добре, че не е твърде често.
Пак напомням, че такова нещо като светене едната по-нагоре от другата няма! Заводските предписания са за еднаква височина на двата светлинни снопа. 
махам се от тука

# 85
  • Мнения: 599
Не е ли ясна причината? Ако имаше как някои винаги щяха да карат на дълги. Случвало ми се е въпреки многократното светене къси-дълги от моя страна да трябва да се размина с някой, който е на дълги! Добре, че не е твърде често.
Пак напомням, че такова нещо като светене едната по-нагоре от другата няма! Заводските предписания са за еднаква височина на двата светлинни снопа. 

Абе ти не си в ред ooooh! Или не довиждаш, или си пълен дебил, или никога не си карал на фарове, за да видиш, че десния свети по-надалеч от левия. Това лято се виждах с хора, прибрали се от Англия с колата си, та те казаха, че на излизане са им дали лепенки, които трябва да си сложат на фаровете, за да не пречат на колите с лява дирекция. Това сигурно е, защото няма разлика във фаровете ooooh!

# 86
  • Мнения: 13

Намалели с 20%....Стъкмистика.....А в Австрия? Не прочете ли написаното? Или не знаеш как да го коментираш? Ами написаното от англичани?


Загинали на пътя в България:
- 2012г. - 599
- 2011г. - 658
- 2010г. - 775
- 2009г. - 901
- 2008г. - 1061
- ........

Е увеличил ли се е броят на жертвите на пътя заради фаровете?

Мир на праха на жертвите до сега и дано през 2013 броят да е още по-малък и дори клонящ към 0.

Вместо да правим петиции срещу дупките по пътищата и недостатъчния контрол срещу нарушителите, вие се занимавате с глупости и правите петиции срещу нещо, което е поне малко полезно.

# 87
  • Мнения: 47 352
Моят личен проблем е, че ВИНАГИ трябва да мисля за проклетите фарове! ...

Не можеш да си правиш изводи от 1-2 страни изключения. Това за мен значи, че причината е друга, няма как във всички други да действа, а само в една да не стане. Има друга причина, която води до лошите резултати.
Виждам вече, че са ти дали данните за България. Дано следващата година са с още толкова по-малко. 59 почернени семейства по-малко. Дай Боже и повече.

А твоят личен проблем си е твой. На някой може да са му проблем и фаровете нощем с населено място. Факт е, че в София даже не усещаш дали си с фарове по тъмно, но това не значи, че трябва да караме без светлини "щото си виждаме"  Wink

# 88
  • Мнения: 4 587
Ще подпиша петицията.
Аз виждам. Който не вижда, да си върне в КАТ книжката.
Бъркат ми в джоба - гориво, крушки, акумулатори, глоба, когато съм забравил.
България е най-южната страна, въвела тая протекция за изразходване на повече горива, в интерес на Лукойл.

Намалели са катастрофите, ако са намалели изобщо, защото хомосапиенс на територията на Българие е намалял драстично. И защото инфлацията е намалила реалните му доходи.

Все по често при катастрофа единият дава пари на другия, и продължават. ПТП-то се губи за статистиката.

Последна редакция: пт, 11 яну 2013, 10:09 от Вълкът с дълъг ник

# 89
  • Мнения: 47 352
Аз виждам. Който не вижда, да си върне в КАТ книжката...

Всички виждат.
Но с фарове виждат по-рано, отколкото същата ситуация без фарове. Съответно времето за реакция е по-голямо, което води до по-малко опасни ситуации.

Всяка кола бърка в джоба, който няма пари да я поддържа, да слиза и да тръгва пеша, все пак колите не са задължителни  Peace

Общи условия

Активация на акаунт