Орифлейм - тема за клиенти и консултанти - 9

  • 54 491
  • 731
  •   1
Отговори
# 300
  • Мнения: X
Някой знае ли златистият несесер за гримове на Джордани как изглежда отвътре?
Притеснявам се да не е прекалено лъскав.

Също се чудя защо продължават да поместват в каталозите поставката за четки с панделката, след като всеки път я няма.

Отделно имате ли отзиви на кремообразния измиващ гел на Еколаген?

С тези номера на комплекти много се обърквам. Първо излизат като липсващи, после на части. Някои от частите липсват. Направо не смея да поръчам.

# 301
  • Варна
  • Мнения: 802
Такава такса се начислява след 12 месеца от регистрацията при условие, че има поне 2 или 3 (не помня) каталога, в които човека не е бил активен. Подробности в сайта на Орифлейм и заявлението за регистрация Simple Smile

аз съм консултант от 2008 , нищо не разбирам...ще разгледам пак сайта...

Казано по друг начин, всеки консултант, който в рамките на 12 месеца е изпуснал поне 2 или 3 каталога (не помня точната бройка дали е 2 или 3) да пусне поръчка му се начислява такса пререгистрация от 5 лв.


Мисля, че дори при 1 пропуснат каталог се начислява 5 лв пререгистрация.

Тази година съм пускала поръчка през юни месец и сега 2 (ноември и декември). Не са ми начислявали никаква такса  Rolling Eyes  
Може би наистина, ако се пропусне една година, тогава има нещо. Ако не забравя, ще питам като си вземам поръчката. И мен ме интересува, защото пускам по 2-3 поръчки в годината.


Кога си регистрирана? Ще ти начислят 5лв, когато стане 1 година от регистрацията ти. Веднъж годишно се начислява тази такса. Само тези, които пускат поръчка всеки каталог (Може да е и 1БТ) са освободени от тази годишна такса.

# 302
  • Русе
  • Мнения: 117
buttinsky, аз имам златния несесер джордани, не е прекалено лъскав, мисля че ще ти хареса.
Разбрахте ли за еднолистовите календари - ще се поръчват само в ЛПП. Във фейсбук ги видях на снимка и много ми харесаха.

# 303
  • Мнения: 2 641
Някой знае ли златистият несесер за гримове на Джордани как изглежда отвътре?
Притеснявам се да не е прекалено лъскав.


Аз също го имам, цвета му е златист, но е по-скоро матиран. Отвътре незнам точно как да го обясня... Rolling Eyes
Има две отделения. Едното е за някакви дребни неща, и наподобява торбичка която се пристяга отгоре с връзки, а другото е обикновенно джобче - без цип, без нищо за затваряне, просто така да пуснеш нещо. Незнам дали доби някаква представа, аз досега друг такъв несесер не съм имала.

# 304
  • Мнения: X
Аз в момента имам един, който е хем с ципче, хем с капаче, на което има огледалце и ми е много удобен, но вече много се износи, та затова искам да си взема нов.
Навремето Ори имаха един малко по-различен пак златист несесер на Джордани, който не изглеждаше никак зле. Този има ли някакъв хастар отвътре или е само найлон?

# 305
  • Мнения: 2 641
Да, има хастар. И той е златист.
Честно да си кажа, за мен не е мн удобен този несесер. Нещата, които стоят в отделението без цип постоянно излизат от него и все се търкалат безразборно вътре.

# 306
  • Мнения: X
Мерси   bouquet

# 307
  • Русе
  • Мнения: 117
Уважаеми консултанти,
Кутиите и подаръчните чантички за козметика, които се начисляват като подарък към козметичните комплекти, вече са окончателно изчерпани. Орифлейм поднася своите извинения на консултантите и като компенсация ще предлагаме същите комплекти с намалена цена.
Подаръчните кутии няма да остават в Чакаща поръчка
Екип на Орифлейм България

# 308
  • Мнения: 3 440
Тея вече дразнят,нито ББ крема има(средния нюанс),нито златистия молив черен,нито подаръчния комплект дневен и нощен мед и мляко  Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

# 309
  • Някъде по Дунава
  • Мнения: 5 443
Момичетас, според вас ако направя поръчка в понеделник-16.12 дали ще дойде поръчката до петък или събота(20-21.12)  newsm78

# 310
  • Мнения: 2 747
Да, трябва да дойде Peace

# 311
  • Мнения: 2 045
момичета, дайте мнение за серума за мигли?!    bouquet

# 312
  • Пловдив
  • Мнения: 285
Здравейте, момичета,  ако някой е използвал Прасковения блясък за лице и Гела за стимулиране на ноктите моля да сподели мнение. Благодаря предварително! Hug

Гелът за нокти е много хубав, прави ги твърди и наистина растат по-бързо. Поръчах си го веднъж и пак ще си го взема Simple Smile

# 313
  • Мнения: X
Много съм разочарована от тази кампания.
Половината продукти, които исках да поръчам, са изчерпани.
Включително и такива, които влизат в подаръчни комплекти. Провалиха ми се всички идеи за подаръци от продукти на О.
Не мога да разбера какво се случва. Толкова ли много хора поръчват, та да не могат едно свястно планиране да си направят?  Нашия офис в града като отида всеки път е празен, а като гледам и кашончетата могат да се преброят на пръстите на двете ръце. Симпатизирам на едно 30% от продуктите на марката като няколко от тях са ми особено любими. Старая се да не прескачам каталог без поръчка, но напоследък ме разочароват пропуските им в планирането на наличностите, както и липсата на  гъвкавост по отношение на поръчките.

# 314
  • Мнения: 3 440
Много съм разочарована от тази кампания.
Половината продукти, които исках да поръчам, са изчерпани.
Включително и такива, които влизат в подаръчни комплекти. Провалиха ми се всички идеи за подаръци от продукти на О.
Не мога да разбера какво се случва. Толкова ли много хора поръчват, та да не могат едно свястно планиране да си направят?  Нашия офис в града като отида всеки път е празен, а като гледам и кашончетата могат да се преброят на пръстите на двете ръце. Симпатизирам на едно 30% от продуктите на марката като няколко от тях са ми особено любими. Старая се да не прескачам каталог без поръчка, но напоследък ме разочароват пропуските им в планирането на наличностите, както и липсата на  гъвкавост по отношение на поръчките.

По тоя повод: днес пратих мейл с въпрос 3 продукта кога ще са налични,защото хората разчитат на мен да зарадват с подаръци близките си.Отговор: За момента имаме в наличност само първите два кода които сте описала.Код 27119 го нямаме.
Аз пак питам: Как ги имате,като в сайта при направа на поръчка ми изписва,че няма налично?!
Отговор: Проверката е направена към центарлният ни склад в град София
В склада ни в Бъдапеща са липсващи продукти.

Тааа какво ще рече това?На мен ми изписва,че няма наличност,какви складове какви истории...?!!!

Общи условия

Активация на акаунт