На добър час в ПЪРВИ клас! - 4

  • 31 430
  • 740
  •   1
Отговори
# 165
  • Пловдив
  • Мнения: 44 212
Радвам се,  че в училището не се отразява този (нетрадиционен и нетипичен за нас) ден. Отпада ми да се напъвам за нещо, което не усещам и отказвам да приема. Или, както се казва: "Ще празнувам Хелоуин , когато американеца си върже мартеничка." (От ФБ) Аз откровено не го разбирам този "празник". Rolling Eyes

Grinning И аз така...Защо пък трябва да им подражаваме?

# 166
  • Мнения: 18 812
raya_nikol, нямаш ли от старите живачни термометри... При такава Т поддържана дълго време бих заподозряла бъбреците


Точно със живачен меря, другите на 36,4 спират  Mr. Green
Ако имаше проблем с бъбреците нямаше ли да има някакви симптоми? Говоря за поне 2 години, откакто съм забелязала   newsm78 Не ходи често до тоалетна, дори напротив....

# 167
  • Мнения: 278
Радвам се,  че в училището не се отразява този (нетрадиционен и нетипичен за нас) ден. Отпада ми да се напъвам за нещо, което не усещам и отказвам да приема. Или, както се казва: "Ще празнувам Хелоуин , когато американеца си върже мартеничка." (От ФБ) Аз откровено не го разбирам този "празник". Rolling Eyes

Grinning И аз така...Защо пък трябва да им подражаваме?
И аз съм на същото мнение и нашето училище не празнува този ден, но между децата се говори и мойте само ми обясняват че днес бил хелоуин

# 168
  • варна
  • Мнения: 262
Здравейте,
аз пък не се втелявам чак толкова в това какъв бил празника, в нашата програма днес имат СИП "В света на приказките" - децата ще са маскирани и моята щерка е много ентусиазирана от това. Разбира се, отделяме специално внимание на нашите големи християнски празници, но в крайна сметка, всеки повод за радост в детството на малчуганите за мен е добре дошъл.

# 169
  • Мнения: 7 947
Ами и тя веднъж го ударила по рамото, където поставихме мантуто - спукал се мехура и потекло, той се разплакал и отишли при лекарката с класната. Тя е наясно какво става. И да, и други деца са потърпевши.

в това училище психолози нямате ли? такива деца класната трябва да изпраща при психолога за работа. а не да оставя родителите да се "оправят".

Еми...и аз не знам. И аз още "свиквам" с у-щето  Crazy
Вчера например не е имало нищо между сина ми и въпросното момиче, дано нещата се оправят след намесата на класната, без да се налага нещо допълнително, но ако трябва да съмчестна - не вярвам. Ще има затишие и после пак...


Що се отнася до Хулоуина - истината е, че за мен не е никакъв празник, но децата му се радват и не виждам нищо лошо в това - малко забавление в у-ще на фона на многото задачки и домашни.  Peace
Ние ще се вампири, имаме и доста вещици в класа, доколкото видях, носихме сладки неща - ще се повеселят  Laughing

# 170
  • Мнения: 5 460
И според мен Хелоуин не е повече от ден за маски. Хич не си правя труда да знам кой за какво го празнува, просто децата си слагат страшни зъби и костюм и могат да излязат навън, да се забавляват, без да ги мислят за луди Simple Smile То и за Св. Валентин има разногласия дали да се празнува, и за Осми март. Не бих спряла децата да празнуват каквото искат, защото се постига точно обратния ефект, според мен - когато нещо ти е забранено, или хайде не чак забранено, но МАМА казва, че не трябва, а пък приятелчетата го правят, в детето се поражда някакъв дискомфорт. Не му отдавам голямо значение. Виж за Деня на Ботев и Левски, за Трети март и други национални празници наистина си говорим, ходим на паметниците, гледаме когато отдават чест войниците. Едното не пречи на другото, според мен.

# 171
  • софия
  • Мнения: 30 263
Аз не прочетох тук някой да забранява да се празнува/да "казва, че не трябва" или ограничава детето, ако то иска да го прави Thinking

Последна редакция: чт, 31 окт 2013, 11:33 от zvanche

# 172
  • Мнения: 5 460
когато нещо ти е забранено, или хайде не чак забранено, но МАМА казва, че не трябва, а пък приятелчетата го правят, в детето се поражда някакъв дискомфорт.
А и имах предвид по принцип, не само за Хелоуин. Освен това аз си изказвам моето мнение, не казвам, че е правилно за всички.

Последна редакция: чт, 31 окт 2013, 11:30 от Djina

# 173
  • Мнения: 2 144
И за мен е много по-важно да се създаде един добър и задружен клас (нещо, на което класната каза, че ще държи много). Много се радвам, че с нея имаме много допирни точки относно възпитание и обучение и това ме прави по-спокойна.
В занималнята - госпожата държи на домашното и явно и обяснява.
Проблемът при нас е, че повечето деца от класа са били в предучилищна в самото училище и така се оказва, че той трябва да се приобщи към вече създадени групички.. имаше малко проблеми в началото... сега е по-спокоен.  Simple Smile

# 174
  • Мнения: 5 940
Четох преди малко новина, че българските ученици са с  най-ниски резултати в Европа  по четене и математика.
За първото го очаквах, но и с математиката ли сме толкова зле Rolling Eyes?
Синът ми се адаптира май добре откъм принадлежност към група. За пръв път на мода са момичетата. Повече за прителки ми говори, отколото за приятели. Не разбирам как установявате дали учителите работят в посока създаване на задружен клас или не. Дайте примери.

Последна редакция: чт, 31 окт 2013, 15:21 от valerie

# 175
  • Мнения: 2 144
Да няма нарочени деца... самите деца когато се приберат у дома и започват да се изразяват с думите на госпожата (поне при моя син е така) и веднага разбирам как се е държала самата госпожа. Още от детската градина го забелязах - разбрах и кои са нарочените деца... беше жалка картинка - до последния ден аз се опитвах да му задавам въпроси за да стигне сам до изводите, че децата не са по-лоши от другите. 
С големия син (вече писах по-напред) госпожата ги караше да се смеят на незнаещия ученик.

Сегашната госпожа - още първия ден си показа ръката разтворена пред децата и каза, че те са като дланта - слаби, когато са разделени и силни, когато са в юмрук - заедно и сплотени. Предупреди родителите - да няма у дома приказки зад гърба на други, защото това се виждало и проличавало веднага в отношенията им в училище.
усещат се тези неща... няма начин  Simple Smile

# 176
  • Мнения: 5 259
Не разбирам как установявате дали учителите работят в посока създаване на задружен клас или не. Дайте примери.
В текущия клас нямам по какво да преценя. Като ги видя как играят на двора ми изглеждат задружни.
Но мога да дам пример с друго училище. В класа е имало ново дете и учителката, за да го приобщи го е слагала всеки ден до различно дете, после е измислила някаква игра, при която всеки да направи подарък за съседчето си по чин, като за целта е трябвало да познае какво харесва другото дете. Разпитвали са се дискретно за интересите и вкусовете си, тема, която децата много обичат.
После е трябвало да си правят някакви услуги, да си помагат в задачи, зададени от учителката и т.н. Има безброй неща, които могат да се направят за оформяне на взаимоотношенията.

# 177
# 178
  • София
  • Мнения: 7 669
Преди малко гледах снимките от днешното празнуване на Хелоуин в училище.
Ами изглежда като да са си изкарали фантастично.
Направо завидях  Mr. Green
Правили са сами украсата на класната стая - гирлянди от нарисувани тикви, привидения от салфетки с памук; имаше тикви, почерпка от госпожата и въобще са съчетали полезното с приятното.
Всъщност аз нямам проблем с празнуването на този празник, понеже още в гимназията правехме тиквени фенери по Английски C, а и празнувахме всички празници на англоезичния свят като част от общата културна рамка, която изучавахме.

# 179
  • София
  • Мнения: 3 249
Българския обичай е на Сирни заговезни да се маскират децата и да ходят по къщите с фенери Wink

Общи условия

Активация на акаунт