AVON само за представители - КАМПАНИЯ 17 - Тема 122

  • 31 542
  • 524
  •   1
Отговори
# 450
  • Мнения: 1 437
здравейте на всички Simple Smile аз също съм представител и с радост ще следя темата  Heart Eyes

# 451
  • Бургас
  • Мнения: 839
Аз искам да попитам ако пусна поръчка на 23 ти,кога горе-долу да я чакам?Или хич да не чакам.

# 452
  • Мнения: 15 804
Аз искам да попитам ако пусна поръчка на 23 ти,кога горе-долу да я чакам?Или хич да не чакам.

инка13 прегледай темата по назад.
Дала съм кампанийния календар с дати на поръчка и доставка, както и линка на сайта на ейвънския представител, където влизаш с номер и парола и тамможеш да го търсиш в меню РАБОТА С КЛИЕНТИ, дати на поръчки и доставки за К17 .

# 453
  • Мнения: 6
Координаторката е обяснила на сестра ми, че трябва да направи 3 поръчки от 3 поредни кампании, за да и дадат номер. А иначе в кашона има документи с цените на продуктите и вносна бележка за банката.

Да, документите и вносната бележка са на името на сестра ми.
В самите документи е и номерът и на представител. Не знам защо кординаторката ви е казала така, но от първата си кампания, т.е. от момента на регистрация сестра ти си има номер на представител. Във фактурата горе в дясно срещу надписа "номер на представител" може да види собствения си номер. В сайта на Ейвън да влезе, където пише " Влезте в сайта на представителя" и с номера на представител и опцията забравена парола да си влезе в сайта. Там може да огледа мотивационните си програми (като например за 1 поръчка на новоназначен представител може да получи парфюм за 1 лв. и др.).Може да види какви поръчки са и пускани и сама да си пуска поръчките вече.


Благодаря за отговорите на martinidan , vippuhi i МАМА ЯНИ.!

Мама Яни, направихме точно , както си ме посъветвала. Вече ще можем да пускаме сами поръчки.

Днес, след обяд взехме кашончето и има доста липси. Разочарована съм, как сега ще чупя пръсти и ще се обяснявам пред приятелките ми. Пише, че някои продукти ще дойдат със следващата поръчка, но ако на едната не и трябва шампоан след един месец, аз какво да го правя?!?

# 454
  • Мнения: 15 804


Днес, след обяд взехме кашончето и има доста липси. Разочарована съм, как сега ще чупя пръсти и ще се обяснявам пред приятелките ми. Пише, че някои продукти ще дойдат със следващата поръчка, но ако на едната не и трябва шампоан след един месец, аз какво да го правя?!?


Ето това според мен беше една от причните заради които координаторката ти не ти е дала цялата информация за възможността ти да пускаш и следиш поръчката си в интернет . В сайта на представителя имаш възможност по светофари да се ориентираш кое е в наличност и кое не. и ако са на червено ( което значи че ще бъдат доставени някога но не сега) да предупредиш клиентите и съответно да не ги поръчаш ако им трябват за коледа. Така имаш реализирана активност в момента имаш ниво , координаторката ти печели, само ти и твоите клиенти сте на загуба. Освен това не можеш и да ги откажеш. ...съжалявам за което, което е адски некоректно.



ето сега като чета за тази ситуация седя и се чудя, какво може да се направи. Някой има ли някакви идеи, да му сее случвало нещо подобно ? Ще помился и ако ми блесне някоя идея ще споделя.

# 455
  • София
  • Мнения: 4 209
lili_nikol, препоръчвам ти да си смениш паролата, с която влизаш в сайта на представителя. Това го казвам, защото навремето моята координарка ми каза да слажа като парола номера си на представител. Така тя влиза в профила и може да пуска и поръчки, за които си нямаме и представа.

# 456
  • Мнения: 686

Ето това според мен беше една от причните заради които координаторката ти не ти е дала цялата информация за възможността ти да пускаш и следиш поръчката си в интернет . В сайта на представителя имаш възможност по светофари да се ориентираш кое е в наличност и кое не. и ако са на червено ( което значи че ще бъдат доставени някога но не сега) да предупредиш клиентите и съответно да не ги поръчаш ако им трябват за коледа. Така имаш реализирана активност в момента имаш ниво , координаторката ти печели, само ти и твоите клиенти сте на загуба. Освен това не можеш и да ги откажеш. ...съжалявам за което, което е адски некоректно.



ето сега като чета за тази ситуация седя и се чудя, какво може да се направи. Някой има ли някакви идеи, да му сее случвало нещо подобно ? Ще помился и ако ми блесне някоя идея ще споделя.
Според мен може да звънне в колцентъра и да попита, защо така се получава и наистина ли трябва да има три кампании като представител, за да си получи паролата, като спомене името на координаторката си или направо през сайта си на представител да прати мейл на зонален мениджър(те знаят, че това е неправилно и един вед да ги уведоми за случващото се).  Това е адски некоректно от страна на координаторката.

Координаторът започва да взема комисионна още от пъвата кампания на представителя, а не от третата.
lili_nikol, препоръчвам ти да си смениш паролата, с която влизаш в сайта на представителя. Това го казвам, защото навремето моята координарка ми каза да слажа като парола номера си на представител. Така тя влиза в профила и може да пуска и поръчки, за които си нямаме и представа.
Щом е влязла в опцията забравена парола,на мейл са й пратили служебна, т.е. вече е сменена.

А като си вземате кашона вътре има само продукти, които сте поръчали или има и добавени от координаторката? А мотивационната за новоназначен представител направихте ли? Да не е там ключът за палатката?

# 457
  • Мнения: 15 804
Според мен може да звънне в колцентъра и да попита, защо така се получава и наистина ли трябва да има три кампании като представител, за да си получи паролата, като спомене името на координаторката си или направо през сайта си на представител да прати мейл на зонален мениджър(те знаят, че това е неправилно и един вед да ги уведоми за случващото се).  Това е адски некоректно от страна на координаторката.


А като си вземате кашона вътре има само продукти, които сте поръчали или има и добавени от координаторката? А мотивационната за новоназначен представител направихте ли? Да не е там ключът за палатката?

последния въпрос бих задала и аз. Осоебено за това дали няма други продукти към поръчката. Освен това как става плащнето на фактурите- при получаване на кашона ли щом представителката не го плаща самостоятелно.  

Запървия абзац - страхотно предложение!
КАто се замисля наистина би трябвало да се направи това.
1. Да се напише е-мейл с всички данни - име на координаторката и номер на новоназначения представител, както и да се опише ситуацията в детайли.
2. Да се проведе и разговор кол-центъра  отново с описание на ситуацията- те обичат първо да са поставени в известност чрез позвъняване и после документало.

От там обаче не ми побира ума какво искане може да се предяви.
1. За смяна на координатор- това не решава проблема с продуктите.
2. некоректност про поръчка- да обаче ако това искане бъде удовлетворено тогав аспоред мен трябва да се върнат всички продукти а едва ли е възможно вече да бъат поръчани наово- празници са след няколко дни.

Последна редакция: пт, 20 дек 2013, 10:19 от _re_ge

# 458
  • Мнения: 0
 



ето сега като чета за тази ситуация седя и се чудя, какво може да се направи. Някой има ли някакви идеи, да му сее случвало нещо подобно ? Ще помился и ако ми блесне някоя идея ще споделя.


На мен не ми се е случвало. Моят координатор ми знае паролата,съответно извършва плащания с нейната карта,преди това си уговаряме среща и и давам парите,просто да не плащам този 1 лв..Ако нямам поръчка 50 лв.,тя ми помага да ги направя 50 или пък ако не ми достигне до следващото ниво малко, пак ми помага.Явно имам голям късмет! И от други хора чувам,че дори дава своите поръчки на хората си от екипа, само и само да им помогне,ако имат нужда. Имаме взаимна полза,и аз и  тя сме доволни.Много ми помага,много съм доволна.Whistling

Последна редакция: чт, 19 дек 2013, 23:34 от vippuhi

# 459
  • Мнения: 114
Моята координаторка е от много време в чужбина. Въпреки всичко, помага от разстояние, казва ми за новостите, за срещи в офиса и т.н Миналата кампания осигури подаръци за всички пуснали поръчки. Тази кампания също ще има. Когато се връща даже и за кратко, събира представителите си, прави парти в офиса, винаги поощрява тези , които се справят най-добре. Да не говорим, че тъй като съм единствената от групата и с малко дете винаги има изненада и за детето. Често си пишем и се чуваме по скайпа, тя ми е приятел, вълнува се за семейството ми. За това въпреки и някои неразбории покрай ейвън на местно ниво всичко е наред.  Когато в началото съм имала нужда от помощ за пускане на поръчка, достигане на ниво е помагала. Обаче явно си е до човек.
Скрит текст:
Днес от
Скрит текст:
ново имаме вълнения с детето, ще има награждаване, защото е на първо място и на Коледното математичско състезание, с максимален брой точки.
ПП Впрочем паролата за сайта на представителите е добре да  я знае само един човек. Все пак може някой да пуска през профила ви без да сте съгласни.

# 460
  • София
  • Мнения: 1 731
Така тя влиза в профила и може да пуска и поръчки, за които си нямаме и представа.


Пуууу, как пък в моя профил някой не влезе, да напуска едни ми ти поръчки, да фана некоя мотивацйика, процентче, значка, туй-онуй, и аз далаверка да имам  Whistling


as-g, честито на детенцето ти, сигурно си много горда.  Peace


О, мон дьо! като вляза в сайта на Ейвън и виждам "Честит 8 март!" Мдаааа

# 461
  • Мнения: 194
Аз като станах представител, координаторката ми даде номер и след няколко дни получих и парола и абсолютно сама си пуснах първата поръчка (която между другото беше над 300 лв и трябваше да внасям пари предварително, за да се вместя в кредитния лимит). Учудвала съм се много пъти, когато тук пишат, че първата поръчка я пуска координатор... Но явно това е практиката, а пък аз съм извадила някакъв късмет  Peace

# 462
  • Бургас
  • Мнения: 839
Аз искам да попитам ако пусна поръчка на 23 ти,кога горе-долу да я чакам?Или хич да не чакам.

инка13 прегледай темата по назад.
Дала съм кампанийния календар с дати на поръчка и доставка, както и линка на сайта на ейвънския представител, където влизаш с номер и парола и тамможеш да го търсиш в меню РАБОТА С КЛИЕНТИ, дати на поръчки и доставки за К17 .
Много благодаря.Там не се сетих да погледна.
Три поръчки пуснах.И когато реших да приключа-пак ме затърсиха.

# 463
  • Мнения: 1 437
аз имам едно въпросче понеже аз винаги на един път си пускам поръчката ако например пусна една за 50лв и после пусна друга за 70 колко процента ще ми е отстъпката и за двете ли ще е 15?

# 464
  • Бургас
  • Мнения: 839
аз имам едно въпросче понеже аз винаги на един път си пускам поръчката ако например пусна една за 50лв и после пусна друга за 70 колко процента ще ми е отстъпката и за двете ли ще е 15?
Да.

Общи условия

Активация на акаунт