AVON само за представители - КАМПАНИЯ 17 - Тема 122

  • 31 527
  • 524
  •   1
Отговори
# 465
  • Мнения: 1 437
благодаря за бързия отговор Инка 13

# 466
  • Мнения: 6


Днес, след обяд взехме кашончето и има доста липси. Разочарована съм, как сега ще чупя пръсти и ще се обяснявам пред приятелките ми. Пише, че някои продукти ще дойдат със следващата поръчка, но ако на едната не и трябва шампоан след един месец, аз какво да го правя?!?


Ето това според мен беше една от причните заради които координаторката ти не ти е дала цялата информация за възможността ти да пускаш и следиш поръчката си в интернет . В сайта на представителя имаш възможност по светофари да се ориентираш кое е в наличност и кое не. и ако са на червено ( което значи че ще бъдат доставени някога но не сега) да предупредиш клиентите и съответно да не ги поръчаш ако им трябват за коледа. Така имаш реализирана активност в момента имаш ниво , координаторката ти печели, само ти и твоите клиенти сте на загуба. Освен това не можеш и да ги откажеш. ...съжалявам за което, което е адски некоректно.



ето сега като чета за тази ситуация седя и се чудя, какво може да се направи. Някой има ли някакви идеи, да му сее случвало нещо подобно ? Ще помился и ако ми блесне някоя идея ще споделя.

Здравейте момичета, отново ви благодаря за отговорите. Не съм сигурна , дали разбирам правилно, цитирам: " Освен това не можеш и да ги откажеш. ...съжалявам за което, което е адски некоректно. "
Вчера вечерта до късно се рових в сайта на Avon и някъде прочетох, че ако продукти, които липсват в дадена поръчка и ще бъдат доставени със следваща, могат да бъдат отказани, преди да бъде пусната самата следваща поръчка. А иначе стана точно както очаквах. Клиентката отказа да си чака липсващият шампоан от комплекта и си плати цената само за единият пристигнал продукт, макар че шампоана ще и дойде само за 3 лева. Съответно, аз писах на координаторката и я уведомих за ситуацията, тя ми отговори кратко: "Нека поръчката да дойде, пък ще мислим тогава, какво да правим". Дали не беше редно , да ми каже ,че мога да го откажа? Не ми е проблем и аз да си го ползвам, особено на тази цена, но въпроса е в коректността. Не се ядосвам, просто леко се възмущавам. Confused

# 467
  • Мнения: 15 803
Здравейте момичета, отново ви благодаря за отговорите. Не съм сигурна , дали разбирам правилно, цитирам: " Освен това не можеш и да ги откажеш. ...съжалявам за което, което е адски некоректно. "
Вчера вечерта до късно се рових в сайта на Avon и някъде прочетох, че ако продукти, които липсват в дадена поръчка и ще бъдат доставени със следваща, могат да бъдат отказани, преди да бъде пусната самата следваща поръчка. А иначе стана точно както очаквах. Клиентката отказа да си чака липсващият шампоан от комплекта и си плати цената само за единият пристигнал продукт, макар че шампоана ще и дойде само за 3 лева. Съответно, аз писах на координаторката и я уведомих за ситуацията, тя ми отговори кратко: "Нека поръчката да дойде, пък ще мислим тогава, какво да правим". Дали не беше редно , да ми каже ,че мога да го откажа? Не ми е проблем и аз да си го ползвам, особено на тази цена, но въпроса е в коректността. Не се ядосвам, просто леко се възмущавам. Confused


Съжалявам че трябва да го напиша, но това не е верно. Затова има светофари, за д аможеш добре да си помислиш ако свети на червено искаш ли продукта или не. и ако си го поръчал на червен светофар не можеш да се откажеш от него. Правилно е, защото обратното би дало много възможности за мануплации при поръчките. доколото си спомням можеш да откажеш недоставен до три кампании продукт. Затова няма как да ти каже че може да ги откажеш защото просто нямаш такава възможност.

по въпросът за махинациите с поръчките предполагам все още не разбираш как един такъв отказ от продукт на червен светофар би оправил работата на представите който иска да си напомпи поръчката до заветния праг с отстъпка.Всяко старо куче ще разбере какво имам в предвид.

Все пак ако не съм права ще ми е много интересно ако ми покажеш къде точно на сайта е написана тази информация.

# 468
  • Мнения: 6
Здравейте момичета, отново ви благодаря за отговорите. Не съм сигурна , дали разбирам правилно, цитирам: " Освен това не можеш и да ги откажеш. ...съжалявам за което, което е адски некоректно. "
Вчера вечерта до късно се рових в сайта на Avon и някъде прочетох, че ако продукти, които липсват в дадена поръчка и ще бъдат доставени със следваща, могат да бъдат отказани, преди да бъде пусната самата следваща поръчка. А иначе стана точно както очаквах. Клиентката отказа да си чака липсващият шампоан от комплекта и си плати цената само за единият пристигнал продукт, макар че шампоана ще и дойде само за 3 лева. Съответно, аз писах на координаторката и я уведомих за ситуацията, тя ми отговори кратко: "Нека поръчката да дойде, пък ще мислим тогава, какво да правим". Дали не беше редно , да ми каже ,че мога да го откажа? Не ми е проблем и аз да си го ползвам, особено на тази цена, но въпроса е в коректността. Не се ядосвам, просто леко се възмущавам. Confused


Съжалявам че трябва да го напиша, но това не е верно. Затова има светофари, за д аможеш добре да си помислиш ако свети на червено искаш ли продукта или не. и ако си го поръчал на червен светофар не можеш да се откажеш от него. Правилно е, защото обратното би дало много възможности за мануплации при поръчките. доколото си спомням можеш да откажеш недоставен до три кампании продукт. Затова няма как да ти каже че може да ги откажеш защото просто нямаш такава възможност.

по въпросът за махинациите с поръчките предполагам все още не разбираш как един такъв отказ от продукт на червен светофар би оправил работата на представите който иска да си напомпи поръчката до заветния праг с отстъпка.Всяко старо куче ще разбере какво имам в предвид.

Все пак ако не съм права ще ми е много интересно ако ми покажеш къде точно на сайта е написана тази информация.



Няма как да разбера на какъв светофар е поръчвано, защото поръчките до момента се пускаха от координаторката. Иначе, в често задавани въпроси , т.8 прочетох това:

8. Какво означава „продукт по недостиг”?
Продуктите, които са поръчани, но не са доставени поради липса на складова наличност в момента на обработка на поръчката, са описани във фактурата Ви като “продукти по недостиг”.
! Важно е да знаете
Недостигът не е включен в стойността на фактурата (т.е. Вие не го заплащате), но е подробно описан и участва в брутните продажби за определяне отстъпката към съответната фактура.

Продуктите по недостиг се съхраняват като информация 60 дни от датата на фактурата (за неактивни Представители) и се доставят автоматично със следващата поръчка (освен ако не е упоменато друго).

Продуктите по недостиг съхраняват цената и отстъпката на поръчката, по която са поръчани първоначално.

Вие можете да откажете автоматичната доставка на продукти по недостиг, поръчани на зелен или жълт светофар, за да не бъдат доставени със следващата поръчка. Недостигът може да бъде отказан по телефон или чрез подаване на формуляр в отдел “Работа с Клиенти”. (тел. 02 9765 800 или 0988113000)

Срокове – крайният срок за отказване на автоматична доставка на продукти по недостиг е 20:00ч. в деня преди подаване на следваща поръчка (за да влезе в сила за същата поръчка).

При условие, че продуктите по недостиг не са отказани, те ще бъдат доставени със следващата Ви поръчка и ще бъдат описани в съответната фактура като “ преди недостиг сега в наличност” или “продукти от предишен недостиг”.

# 469
  • Мнения: 15 803

Няма как да разбера на какъв светофар е поръчвано, защото поръчките до момента се пускаха от координаторката. Иначе, в често задавани въпроси , т.8 прочетох това:

8. Какво означава „продукт по недостиг”?


Целият текст е същия за който имам спомен.

Това което ти не си знаела е че могат да се връащт продукти но с жълт и зелен светофар при момента на поръчка. Аз примерно като един представител с опит по празниците си правя скриин шот на светофарите и запис на документа за поръчка , за да може ако имам недоставен продукт да не изпадам именно в тази ситуация. Мога, имайки документално доказателство, да се пожалвам и да ги върна. Но ако съм ги поръчала на червено това е невъзможно.

Следя какво си писала и знам че не знаеш на какъв светофар ги е поръчвала координатроката ти.
Именно заради това няма как да ги откажеш, а както чета координаторката ти и няма интерес да го направи. Предполагам ако се тръшнеш при получаването им ще ти ги изкупи, защото има повече полза от теб като активен представител, отколкото като представител който връща продукти.

# 470
  • Мнения: 686

Няма как да разбера на какъв светофар е поръчвано, защото поръчките до момента се пускаха от координаторката. Иначе, в често задавани въпроси , т.8 прочетох това:

8. Какво означава „продукт по недостиг”?


Целият текст е същия за който имам спомен.

Това което ти не си знаела е че могат да се връащт продукти но с жълт и зелен светофар при момента на поръчка. Аз примерно като един представител с опит по празниците си правя скриин шот на светофарите и запис на документа за поръчка , за да може ако имам недоставен продукт да не изпадам именно в тази ситуация. Мога, имайки документално доказателство, да се пожалвам и да ги върна. Но ако съм ги поръчала на червено това е невъзможно.

Следя какво си писала и знам че не знаеш на какъв светофар ги е поръчвала координатроката ти.
Именно заради това няма как да ги откажеш, а както чета координаторката ти и няма интерес да го направи. Предполагам ако се тръшнеш при получаването им ще ти ги изкупи, защото има повече полза от теб като активен представител, отколкото като представител който връща продукти.


За всичко си има начин  Wink. Значи, влизаш си в сайта, отиваш на "Проследяване на поръчката" в дъното на страницата. Там ти излизат всички поръчки, които са ти пускани. В графата номер на поръчката можеш да видиш какви продукти са поръчани и на какъв светофар.

А пък ако "случайно" ти се е разлял половината шампоан, дали пак не можеш да го върнеш.

Не разчитай на координаторката си за всяко едно нещо питай в колцентъра (номерът го има на гърба на всяка брошура). И не е зле да ги известиш как процедира твоята координоторка.

# 471
  • Мнения: 6

Няма как да разбера на какъв светофар е поръчвано, защото поръчките до момента се пускаха от координаторката. Иначе, в често задавани въпроси , т.8 прочетох това:

8. Какво означава „продукт по недостиг”?


Целият текст е същия за който имам спомен.

Това което ти не си знаела е че могат да се връащт продукти но с жълт и зелен светофар при момента на поръчка. Аз примерно като един представител с опит по празниците си правя скриин шот на светофарите и запис на документа за поръчка , за да може ако имам недоставен продукт да не изпадам именно в тази ситуация. Мога, имайки документално доказателство, да се пожалвам и да ги върна. Но ако съм ги поръчала на червено това е невъзможно.

Следя какво си писала и знам че не знаеш на какъв светофар ги е поръчвала координатроката ти.
Именно заради това няма как да ги откажеш, а както чета координаторката ти и няма интерес да го направи. Предполагам ако се тръшнеш при получаването им ще ти ги изкупи, защото има повече полза от теб като активен представител, отколкото като представител който връща продукти.



_re_ge, много благодаря за отговора, сега ми стана малко по-ясно. Ако задам въпрос на координаторката, на какъв светофар е направила поръчката сигурно ще се опули, от къде пък съм взела да разбирам толкова Grinning . А можеш ли да ми кажеш как правиш скриин шот на светофарите и запис на документа за поръчка?

# 472
  • Мнения: 15 803

_re_ge, много благодаря за отговора, сега ми стана малко по-ясно. Ако задам въпрос на координаторката, на какъв светофар е направила поръчката сигурно ще се опули, от къде пък съм взела да разбирам толкова Grinning . А можеш ли да ми кажеш как правиш скриин шот на светофарите и запис на документа за поръчка?

Скриин шот означава моментна снимка на това което се вижда на екрана. Ако имаш много поръчани продукти и те не се побират на един екран правиш два скиин шота- и на едната част и на другата.

1.Позиционираш това което искаш за запаметиш да се вижда на екрана.
2.Натискаш Шифт и принт Скриин но едновременно - вече в буфера имаш запаметено изображението на екрана.
3.Отваряш Пейнт и пастираш, веднага се появава запаметената картинат на екрана.
4.Сейфваш с подходящо за теб име.

# 473
  • Мнения: 6

_re_ge, много благодаря за отговора, сега ми стана малко по-ясно. Ако задам въпрос на координаторката, на какъв светофар е направила поръчката сигурно ще се опули, от къде пък съм взела да разбирам толкова Grinning . А можеш ли да ми кажеш как правиш скриин шот на светофарите и запис на документа за поръчка?

Скриин шот означава моментна снимка на това което се вижда на екрана. Ако имаш много поръчани продукти и те не се побират на един екран правиш два скиин шота- и на едната част и на другата.

1.Позиционираш това което искаш за запаметиш да се вижда на екрана.
2.Натискаш Шифт и принт Скриин но едновременно - вече в буфера имаш запаметено изображението на екрана.
3.Отваряш Пейнт и пастираш, веднага се появава запаметената картинат на екрана.
4.Сейфваш с подходящо за теб име.

 Hug

# 474
  • Мнения: 6
Здравейте, момичетаа!  Hug Влизам набързо за да ви се похваля и да ви пожелая весело изкарване на празниците и да сте живи и здрави и вие, и всичко около вас   bouquet Hug - иначе хвалбата е, че вече съм кординатор!  Blush Стискайте ми палци да нямам проблеми!  Laughing Peace Hug

П.С. Извинявайте за офф - топик - а!  Peace  Laughing  Hug

# 475
  • Мнения: 15 803

За всичко си има начин  Wink. Значи, влизаш си в сайта, отиваш на "Проследяване на поръчката" в дъното на страницата. Там ти излизат всички поръчки, които са ти пускани. В графата номер на поръчката можеш да видиш какви продукти са поръчани и на какъв светофар.

А пък ако "случайно" ти се е разлял половината шампоан, дали пак не можеш да го върнеш.

Не разчитай на координаторката си за всяко едно нещо питай в колцентъра (номерът го има на гърба на всяка брошура). И не е зле да ги известиш как процедира твоята координоторка.

Тези светофари не ги бях забелязвала, благодаря че ми обърна внимание къде да гледам. Имала съм дразги по повод светофарите с кол центъра , на които се опитват да ми обесняват че светофара само за мъъъъничко светнал на зелено ...

"случайното" разливане  на шампоан не е Феърплей , не важи за мен като мотив.  Hug

За позвъняванията в кол-центъра и аз ги практикувам почти постоянно. Смятам че те са способни да решат всякакви казуси, но за съжаление рано и ли късно все опираш до координатор. Особенно в по-малките градчета. Аз тук мога да върна продукти по ралични уважителни причини  направо в централен офис но ако нямах такъв тогава искам или не ще минавам през звено координатор.

# 476
# 477
  • Русе
  • Мнения: 633
Приключихме с поръчките за 2013г. и и очакваме новите за 2014г. Simple Smile 


Успех на всички!  И нека през НГ имаме по-малко главоболия с Ейвън!  Praynig

# 478
  • Мнения: 0
Здр весели празници на вси4ки представители,желая ви весела коледа и щтастлива нова година,,
Нека през новата година имате още по големи успехи в продажбите и много пове4е и по доволни клиенти,нека усмивките ви топлят сърцата на хората когато предлагате козметика вие предлагате красота.гордееите се с това .Успешна и ползотворна 2014 на вси4ки представители в козмети4на компания Авон.

# 479
  • София
  • Мнения: 1 731

 В графата номер на поръчката можеш да видиш какви продукти са поръчани и на какъв светофар.


Тези светофари не ги бях забелязвала, благодаря че ми обърна внимание къде да гледам.

Също така след последните промени по сайта, в мейла, който ни пращат с данните за поръчката, има скрийн от цялата поръчка, включително и на светофарите.

Общи условия

Активация на акаунт