Дете, което не ходи на училище, печели състезания по информатика ...

  • 36 582
  • 1 239
  •   1
Отговори
# 1 230
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Саморая, и към водача - учителят. Да го гледат с възторг и да следват насоките. Simple Smile
А пък директорът само да си помисли нещо... и на! станало.
Но авторът в блога трябваше и да си прочете текста та да си хване несъответствията.

# 1 231
  • В тъмната гора.
  • Мнения: 2 343
Това е за модератор:
1. опит за дигане на рейтинг на блог:) /Нямаше да е така ако беше по темата./
2. обида към всички работещи в образователната система /при все обидното си заплашане тези хора правят чудеса, а не промиване на мозъци./

Много маниерен и измислен текст. И труден за четене. Но най-вече упражнение по тракане на човек, който идея няма какво е сега училището.

ООооо недей обобщавай така...От човек до човек, разлика - океан. Ти какво се опитваш да кажеш, че от учител до учител - няма. Такива същества се откриват в гилдията, че да ти се изправи косата - грозни, криви и завистливи. Защото сигурно учителите са извънземни, та при тях гнилоч няма. А почти винаги един такъв ти трябва да ти вгорчи живота, само един. И на 80% от учениците не им се спесява тази среща.

# 1 232
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 655
И на 80% от учениците не им се спесява тази среща.

Цитат
ООооо недей обобщавай така...
  Peace

# 1 233
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
О, Мишел познава 80% от учениците и тя не, не обобщава, а говори само и единствено от опит.

# 1 234
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Моето обобщение е далеч по-малко от това, което се вижда в статията при всяка точка от тезата ѝ. Simple Smile
Обощава, че училището е лошо място - всяко и винаги.
Обобщава, че учители, система и прочие са вредни и сектанстски - пак принципно или накратко - всяко и всички.
Да не забравя 80%, в горния пост вероятно идват от статистическо изследване с широка база и безспорна научна методология. Нали? Или се сипят квалификации за собствените грешки към други?! Wink

Написаното от мен е далеч, по-малко обобщение - написала съм, че това обижда учителската професия като цяло. И училището като цяло.

Да, написала съм, че правят чудеса. И много учители го правят. Тези, които не са добри обикновено нямат нито уменията, нито желанието, нито силата да промиват мозъци. Те в най-общия случай карат по допирателната. Срещата с тях учи децата на други неща - как да се справят с подобни индивиди.

# 1 235
  • Мнения: 4 841
Много маниерен и измислен текст. И труден за четене. Но най-вече упражнение по тракане на човек, който идея няма какво е сега училището.

 Peace

# 1 236
  • Мнения: 50 862
Статията е демагогска, но има ли смисъл да я оборваме? Знам човек, който се опита да задава неудобни въпроси в същият този блог и...беше баннат, та да не знае много. Но преди да го баннат му написаха някакъв отговор, мешавица от  вярно и невярно, завършващ с подкана да отрече казаното ако може. Е, той не можа, понеже го баннаха Twisted Evil

Но най-основните проблеми на статията:
- държавата не отнема децата от семействата. Не ги слага в интернати и не ги откъсва от семействата им. Децата прекарват в училище 4, 5 или 6 часа, останалото време са си у дома.
- държавата не претендира да дава "цялата истина", а само образователен минимум. От там нататък всеки е свободен да надгражда както му харесва и да се занимава с каквото иска.
-държавата не манипулира, че без диплома няма бъдеще. То си е така - колко са чуждите университети (за нашите ясно), които приемат без диплома?
- и т.н.

Но дори където авторът е прав, той пропуска, че нещата се правят в интерес на детето. В интерес на детето е то да има разнообразна подготовка, за да може да си избере кариера каквато пожелае. В интерес на детето е да има диплома, с която да кандидатства където пожелае. В интерес на детето е да се социализира. Сектите вербуват хора за да им пипнат волята, имотите, членския внос. Държавата не само, че не събира някакви ползи от децата в училищата, ами след 12 години ги пуска на свобода. Коя секта го прави?
Твърди се, че родителите най-добре знаят. Да, ама не всички родители са образовани и широко скроени. Родителят може да се случи всякакъв - неук, незаинтересован, религиозен фанатик, душевно болен и какво ли не. Но държавата трябва да си е на мястото за да компенсира доколкото може.

# 1 237
  • Бургас
  • Мнения: 8 506
tweetys, имаш ли деца или само страдаш от личния си контакт и разочарование  на непризната.

Имам. Тази година ще навърши 5 и още от сега усещам как системата започва да ме натиска. Моето дете ходи до обяд на градина. Не ми се обяснява защо. Има си причини. Още от сега учителките ми подмятат че от септември не можело вече така. Трябвало по цял ден. Като ги попитам защо, нали учебните занимания са сутрин, а следобед само спят. Ами... и те не знаят... ама не можело. ooooh!

# 1 238
  • Русе
  • Мнения: 12 214
tweetys, имаш ли деца или само страдаш от личния си контакт и разочарование  на непризната.

Имам. Тази година ще навърши 5 и още от сега усещам как системата започва да ме натиска.
  Нормално е.  Hug И аз се тревожех за подобни неща, когато беше на 5. Сега излязоха на дневен ред други грижи. Все ще има нещо.

# 1 239
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Tweetys, за да не зависиш от системата трябва да имаш ресурс да си го позволиш - да се сетиш, да го осигуриш и т.н. И да не се забравя - да намираш смисъл в това. Ето - детска градина дообед е избрана пред стоене с мама/баба/леля, забавачка или гувернантка. Значи има плюсове в конкретния случай. Отделно се повдига въпросът "какво като ти подмятат?".

Обаче в училище детето все още може да бъде половин ден.

ПП Нямаш досег пресен с училище и никакъв чрез детето си. Детската градина е друго нещо. Не е училище.

Общи условия

Активация на акаунт