Шанс, недей пита много кой как го е направил, разбил. Помисли си ти самата каква информация искаш да получиш накрая на извадката. Аз домакински бюджет си правих преди години, още не бях женен даже. Бяхме почнали да не ни стигат парите, та реших да видя откъде издишаме. Въвеждах абсолютно всичко, точно както те посъветваха тук. Ама наистина всичко, вкл дреболии, един ден жената (тогава гаджето) ми пише по ICQто с усмивки "какво е 0.50лв разход магнитче


Един път почнала да въвеждаш информацията, много е важно как ще я категоризираш - точно върху това помисли преди всичко - какви категории искаш да има, защото те ще определят вида на рапорта ти. Дето се вика може да гледаш едно дърво и все ще е дърво, но ако го гледаш от друг ъгъл, може да видиш че има и мъх по него.
Моите категории бяха общи. Тогава нито бяхме женени, камо ли деца. Нямам много спомени, но помня имах "храна", "задължителни консумативи" където бяха тока, телефоните и др, "здраве", "транспорт", "забавления" (кино, концерт и др) и др подобни, но на мен това ми трябваше - по-обща извадка, за да видя в коя категория издишаме. Ами веднага лъсна и коригирахме разходите за следващия месец и беше наред. Въпреки това водих бюджета за още близо 2 месеца. После ми вдигнаха заплатата и спрях

Та пак казвам - помисли си как и искаш да ти изглежда рапорта и какво да отразява и оттам тръгни какви категории за разходи да има. Иначе от двете основни графи "приходи" и "разходи" няма как да избягаш. А вече ако се затрудняваш с Ексела, нямаш оправдание да не използваш Гугъл да си намираш отговорите. В крайна сметка и тук може да помогнем.