сайта Booking.com

  • 103 977
  • 752
  •   1
Отговори
# 75
  • Sofia
  • Мнения: 1 493
Аз също съм резервирала без право на анулация и също нито са дръпнали, нито са блокирали парите, нито имам известие от хотела. Няма място за притеснение - могат да ги дръпнат когато си искат, включително и в деня на пристигане - нищо не им се губи. Можеш да пишеш на хотела, ако се притесняваш, но не мисля, че е необходимо.  Peace

# 76
  • Sofia, BG
  • Мнения: 394
Щом имаш потвърждение, няма страшно - важното е да си го принтнеш черно на бяло, а те да се оправят. Може да дръпнат парите и 1 ден преди пристигането ви, това теб не трябва да те тревожи ако си имаш документа.
Аз винаги през букинга резервирам, някак си по-сигурно и спокойно ми е. Единствения път, когато съм имала някакъв проблем беше миналото лято за Малта бях резервирала 3 стаи, а при хотела бяха отчетени 2. Извадих резервацията, дадох я и те се въртяха, суетиха, чудеха, защото нямаш свободни места и накрая пратиха едните хора в друг хотел с такси за тяхна сметка на отиване и връщане, за следващия ден вече бяха намерили стая.

# 77
  • Мнения: 1 528
Да ви кажа аз досега резервирам само през booking и все без да се възстановява сумата, защото предварително съм взела самолетните билети,разгледала съм си хотела и т.н. Всеки път на третия ден най-късно ми се удържаше сумата от картата. Но миналата година в Барселона по същия начин- минаха си 45 дни, отблокира ми се сумата от картата и никой не ми взима парите. Писах на хотела, писах на booking и в крайна сметка ми отговориха,че независимо,че стойността не се възстановява, заплащането ще се извърши в хотела на място- така и стана. Обаче в курорта Пинеда де Мар, независимо,че там бях с безплатна анулация и знаех,че на място ще плащам, там пос терминала не ми прие картата. За всеки случай казвам-- човек трябва да е подготвен да има кеш, не вярвах че точно на мен ще ми се случи да търся банкомати, а съм банков служител. Та си имайте едно на ум да имате във всяка карта наличност.

# 78
  • Мнения: 2
Здравейте, искам да се свържа директно с офис в България на Букинг, някой знае ли координати, мейл или  телефон за връзка? newsm78 Определено ме интересува телефон, на който мога да говоря с български служител.

# 79
  • Sofia
  • Мнения: 1 493
Обадете ни се 24/7
България


Местен телефон:
00800 119 4467
Обаждания в страната се таксуват според местната тарифа. За обаждания към международни номера е възможно да се начисляват допълнителни такси.

# 80
  • Мнения: 2
Обадете ни се 24/7
България


Местен телефон:
00800 119 4467
Обаждания в страната се таксуват според местната тарифа. За обаждания към международни номера е възможно да се начисляват допълнителни такси.

Благодаря, намерих и още един, ще звъня, да видим какво ще стане
Sopharma Business Towers,
Office building B, Office-.
Sofia, 1113, Bulgaria
Direct: +359 2 425 3711

# 81
  • Sofia
  • Мнения: 1 493
Да попитам и аз...  Embarassed
Откакто смениха дизайна на сайта, не виждам нито тайните оферти, нито джениъс офертите. Аз ли не знам къде да гледам?

# 82
  • Мнения: 6 031
Да попитам и аз...  Embarassed
Откакто смениха дизайна на сайта, не виждам нито тайните оферти, нито джениъс офертите. Аз ли не знам къде да гледам?
Може ли аз да кажа.  Laughing
Като си избереш това, което търсиш, в менюто от ляво са ти изброени най-различни неща за филтриране и там в графата Оферти: Изгодни оферти, Тайни оферти и Джениус оферти. Можеш да кликнеш на което искаш от тях и ти ги показва за конкретното търсене.  Hug

Последна редакция: вт, 20 яну 2015, 20:46 от Мимии

# 83
  • в града на вечния купон
  • Мнения: 1 167
Не знам  дали  е  практика,  но  вече  втори хотел  ми дърпа сума от кредитната  карта,при положение, че  съм  резервирала  с опция  отказ до определена  дата без  неустойка.

# 84
  • Sofia
  • Мнения: 1 493
Мими,   bouquet

# 85
  • Мнения: 6 031
Не знам  дали  е  практика,  но  вече  втори хотел  ми дърпа сума от кредитната  карта,при положение, че  съм  резервирала  с опция  отказ до определена  дата без  неустойка.

Дали не е само блокирана сумата?
На мен също ми се е случвало(най-често в Италия), а го пише и почти за всички хотели, че въпреки условията, хотела си запазва правото да блокира сума...

# 86
  • в града на вечния купон
  • Мнения: 1 167
Нямам време  да  пиша на  букинга.
Получавам смс.
За Италия  така  ми бяха  блокирали.
Една нощувка,но явно  и французите  го правят.

# 87
  • София
  • Мнения: 2 086
Не знам  дали  е  практика,  но  вече  втори хотел  ми дърпа сума от кредитната  карта,при положение, че  съм  резервирала  с опция  отказ до определена  дата без  неустойка.
За Италия си е направо практика Peace
И на мен ми блокираха от хотел по този начин пари от картата, при положение, че пишеше в условията, че няма да блокират Simple Smile
Това само ме ядоса, отмених резервацията, платих си друг хотел и след 1 месец от първия хотел ми от  блокираха сумата Simple Smile.

# 88
  • Sofia, BG
  • Мнения: 394
Искам да попитам - има ли букинг програма за лоялни клиенти? Аз съм стигнала до някакво ниво Genius с малки отстъпки в някои хотели, има ли следващи рангове, кога се достигат и какви ползи носят?
Ще се радвам по-честите ползватели на сайта да споделят   bouquet

# 89
  • Мнения: 21
Booking е просто голяма платформа, в която обектите се регистрират и дават своите условия, но това зависи от политиката на обекта, а не от информационната платформа booking. Има хотели, в които може да се плаща на място и не ти блокират пари по картата, но има такива, при които веднага блокират сумата. В зависимост от обекта и дестинацията, понякога е по добре да се плати с картата, защото има обекти, които имат уговорка с банката да отблокират картата след 40 и повече дни и се почва звънене по чужди банки и разправии. Booking не поемат никаква отговорност, ако обекта не си изпълни задълженията към клиента. Ако попаднете на лош хотел с неправилна информация и картинки правени на фотошоп няма на кого да се жалвате. Това е просто резервационно-информационна платформа, която не поема никакви ангажименти.

Общи условия

Активация на акаунт