Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са предимствата на целодневното и полудневното обучение в сравнение едно с друго?
Какви са ползите от посещаването на занималня след училище или в училище?
Какви са недостатъците на целодневното обучение?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са предимствата на целодневното и полудневното обучение в сравнение едно с друго?
Целодневното обучение позволява на децата да учат, да играят на открито, да имат време за подготовка и почивка, което може да бъде удобно за работещите родители. От друга страна, родителите, които подкрепят полудневното обучение смятат, че децата се нуждаят от почивка и време за игра и че могат да се подготвят за следващия ден и да си починат у дома.
-
Какви са ползите от посещаването на занималня след училище или в училище?
Занималнята след училище предлага време за игра, подготовка за следващия ден и надзиравани дейности. Това може да бъде удобно за родителите, които не могат да вземат децата си ранo от училище и имат нужда от наблюдавано време след учебния ден. Занималнята в училище може да осигури време за игра, подготовка за следващия ден и наблюдавани дейности. Това може да бъде удобно за родителите, които не могат да вземат децата си ранo от училище и имат нужда от наблюдавано време след учебния ден.
-
Какви са недостатъците на целодневното обучение?
-
Какви са недостатъците на занималнята след училище?
-
Какви са възможностите за обучение на първокласниците в училищата?
А помните ли как беше преди време? Струва ми се, че моите големи междучасия бяха по-големи... Като се замисля до къде сме ходили, трябва да са били поне 30 мин?
На обяд имат 1 час почивка, после занималня - от 13 до 16.30ч. - там също имат половин час за следобедна закуска, и около час и половина общо - игри.

.
Именно и затова споменавам, че с дъщеря ми учим заедно (зеднно т.е. и аз научавам от нея). Няма как, налага се защото 4-та седмица е болна, класната ни наставлява дистанционно, но и някои неща ми показва самото дете - неща, които аз не съм правила в у-ще и не бих се сетила да обясня/илюстрирам/упражня материала по този начин. Твърдя обаче, и го написах, че нов материал се взима (или поне така трябва да е) до обяд, а следобяд се упражнява наученото, което не е нужно да става под вещото ръководство на специалист (особено, ако приемем, че учителят съвестно си е свършил работата). Целодневното обучение е не защото децата не могат да усвоят новия материал, който се предава от учителя до обяд, а най-вече защото родителите са на работа или не им се занимава да организират детето да упражни наученото самостоятелно.