Re: AVON само за представители - КАМПАНИЯ 15 - Тема 132

  • 40 058
  • 619
  •   1
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 103
Аз направо се влюбих в чантата от мотивационната, но и да покрия условието не я очаквам - сигурно ще я заменят с нещо като червената чанта и колието сърце-флашка, защото все пускам в края на кампанията. Иначе чантата я видях на живо - страхотна. Най ме учуди факта, че братовчедка ми, която живее в Англия се беше изтипосала във фейса с подобна чанта в същите цветове. Значи са актуални.

# 31
  • Мнения: 5 412
Благодаря за темата.
Бих носила чантата/и шала/, но едва ли ще се чувствам достатъчно мотивирана, за да покрия условието за получаването й. Да ме извиняват, ама вече прекалиха - то 1400 лв.за един висок %, сега пък 850 лв. за една чанта и шал. Май целта им е да разбият кооперативите на представителите.... Аз работя сама и така ми е добре, нищо че ще съм без мотивационна чанта.

# 32
  • Мнения: 185
Реших да си пусна комплекта за РД, но за мое разочарование се оказа че е на червен светофар... До тук добре, няма проблем - ще си го чакам все някога ще дойде Wink . Но какво забелязвам - във фактурата не е отразен като продукти по недостиг.

Случвало ли ви се е такова нещо?

Погледнах в АБВ пощата там го има /на червен светофар/. Та питам в крайна сметка ще го получа ли или не?

Същата история и с картичка за РД - във фактурата е отразено че  трябва да получа картичка, НО в кашона липсва???  newsm78

Последна редакция: сб, 25 окт 2014, 15:45 от avon_lady

# 33
# 34
  • Варна, а по празниците в Ямбол
  • Мнения: 5 022
Ооо,, Рени, идеално четиво с кафето за намръщеното и студено съботно утро! kaffeetrmker_2
Чакам си с нетърпение кашончето!
А според мен нивото от мотивацията е толкова безумно високо, казощото включва и коледния каталог, а там знаят, че се правят поръчки! Peace

# 35
  • Мнения: 3
[quote author=katyadjin link=topic=805911.msg29313676#msg29


А според мен нивото от мотивацията е толкова безумно високо, казощото включва и коледния каталог, а там знаят, че се правят поръчки! Peace
[/quote]

 То е така, но предколедното ми настроение не предполага работа и мъкнене на торби с продукти.....предполага получаването на подаръци за целогодишната работа.  Wink Peace

# 36
  • Мнения: 150
Здравейте пуснах си поръчката вчера и за мен един парфюм Лукс дано този да ми допадне,предния Лъка изобщо не ми хареса  Flutter

# 37
  • Мнения: 15 818
Здравейте пуснах си поръчката вчера и за мен един парфюм Лукс дано този да ми допадне,предния Лъка изобщо не ми хареса  Flutter

Лукс е много специфичен. Масово оплюван тук. На мен много ми допада, но е специфичен, празничен шлейфов, пудров.  Дори не знам с кой парфюм на ейвън мога да го сравня.Цената му в К15 е чудесна наистина и аз съм му хвърлила око отново.

# 38
  • Мнения: 185
Здравейте пуснах си поръчката вчера и за мен един парфюм Лукс дано този да ми допадне,предния Лъка изобщо не ми хареса  Flutter

Предполагам, че ще ви допадне. Аз съм му фенка, но го използвам в по студени дни. Поне според мен е идеален за зимния сезон.  Wink

# 39
  • Мнения: 889
И за мен мотивационната за чантата е прекалено завишена, въпреки че включва коледния каталог. Иначе пуснах поръчката за К15, всичко е на зелен светофар и я чакам в сряда.  Peace

Успешна кампания на всички!   bouquet

# 40
  • Мнения: 150
Да и  аз точно защото вече е по студено и затова си го поръчах но дори и да не ми хареса има толкова желаещи да го купят,всичките ми познати много го харесват  Naughty

# 41
  • Мнения: 34
при непоискана или непотърсена поръчка на Avon какво следва,връщат ли се поръчаните продукти как и на кого и има ли някаква глоба?

# 42
  • Мнения: 15 818
при непоискана или непотърсена поръчка на Avon какво следва,връщат ли се поръчаните продукти как и на кого и има ли някаква глоба?


Не ми се е случивало но ако разсъжавам логично на представителя тази сума започва да му виси  и след като не я плати в определените срокове си следват лихви и наказания. Това не е като каталожната търговия където плащаш при получаване и ако откажеш пратката тя се връща обратно и всичко се урежда. тук системата е малко по различна- има си предствител с номер и адрес , регистриран, поръчал  е продукти и трябва да плати за тях. А връщането става съвсем по друга процедура .

# 43
# 44
  • Стара Загора
  • Мнения: 6 890
Рени, огромно благодаря за труда ти отново.
Имам въпрос за колието. Заглеждам го отдавна и сега виждам, че изработката му не е никак зле. Как стои на врата, добре ли "приляга"?  Hug

Общи условия

Активация на акаунт