Математически турнири - 29

  • 78 173
  • 795
  •   1
Отговори
# 30
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Варна е качена от няколко дни, но чак днес видях, че има корекции и извън 3ти клас.

Странното е, че са отразени и на сайта на организатора /местен/, но все още са временни...

# 31
  • Мнения: 62
Здравейте, къде мога да видя задачите, отговорите и начина на оценяване на провелия се днес СМТ?
Все още задачите и отговорите не са публикувани никъде.

# 32
  • Мнения: X
Задачите за 1-ви:
На 6-та задача в първото подусловие има грешка. Получава се 4-5 и няма как да се пресметне.

Последна редакция: нд, 09 ное 2014, 03:52 от Анонимен

# 33
  • В центъра на мръсотията
  • Мнения: 605
И аз чакам ако някой качи задачите за 6 клас

# 34
  • София
  • Мнения: 5 451
Вчера в СМГ отново е станало ясно, че ще има бонус-точки за задачата с меридианите.  

Да, за съжаление. Става въпрос за 5-ти и 6-ти клас /мисля че и за 3-ти и 4-ти, но повечето деца в тази възрастова група се явиха в СМГ/.
Т.к. основно учениците от СМГ /вкл. и тези от 5-ти и 6-ти клас/ бяха разпределени в 1-во СОУ, основно тях касае този казус. Доста несправедливо ще бъде заради такова нещо учениците от СМГ да бъдат премирани с допълнителни точки. Това ще завиши общите резултати на СМГ на това състезание.
Все си мисля, че може да се "изолират" работите на децата от стаята с въпросния квестор и в най-лошия случай да им присъдят по 3т., един вид без неговата намеса те не биха могли да решат задачата и не биха заградили отговор. Още по-правилно ми се струва да не се променят и техните резултати- в 5-ти и 6-ти клас децата вече трябва да се научат, че не е редно да питат квестор за такива неща и това е един начин това да стане.
Да се присъдят по 7т. на 50-60 деца, нямащи нищо общо със случая, ми изглежда най-грешното решение.

# 35
  • София
  • Мнения: 1 744
На 6-та задача в първото подусловие има грешка. Получава се 4-5 и няма как да се пресметне.

На децата са обяснили, че те трябва да съставят задача и са съставили 5-4=1, т.е. не е било необходимо задачата да е в същия ред, както са написани фигурките.

Мене по скоро ме интересуваше как се оценяват, какъв брой точки дават задачите, защото моята хубавица е сбъркала задача номер едно, която е елементарна, а не ми се струва да дава пак 5 точки, колкото дава например 10 задача, която е доста по трудна и я е решили правилно.
Общо взето на трудните задачи се е справила, а на лесните има 2 грешки, първа задача изцяло е грешна и 9 задача листото не е написала правилно, другите 2 са верни. Чудех се колко точки събира. Сигурно ще излязат някъде начините на оценяване и резултатите.

# 36
  • София
  • Мнения: 1 856

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/ … 07616d7b48da56a7f
[/spoiler]
На 6-та задача в първото подусловие има грешка. Получава се 4-5 и няма как да се пресметне.

Жасмин, и моя син точно сега ми обясняваше, че не разбира как може да е 4-5 и затова не я е решил.

# 37
  • Мнения: X

На децата са обяснили, че те трябва да съставят задача и са съставили 5-4=1, т.е. не е било необходимо задачата да е в същия ред, както са написани фигурките.


Е добре де, това си е подсказване! Редно ли е?! В кое точно училище се е случило?
На нашите нищо не са обяснявали.
Моят е решил, че според показаното в условието няма как от 4 да извади 5 и не е написал отговор.


# 38
  • Sofia
  • Мнения: 2 869
 Ако наистина в София дадат точки за грешен отговор ще бъде голяма излагация! Дано организаторите на централно ниво се намесят и децата да получат това, което са си заслужили!

# 39
  • София
  • Мнения: 1 744
Те са им казали, че трябва да се състави задача, не са им обяснявали, че няма значение подредбата.

# 40
  • София
  • Мнения: 1 560
И мен ме интересува точкуване то за първи клас. 8 задача не е решила въобще и има грешка в 7 ма.

# 41
  • Мнения: X
Те са им казали, че трябва да се състави задача, не са им обяснявали, че няма значение подредбата.

А защо са им казвали какво трябва да се прави? Това не е редно!
При нас никой нищо не е казал, само са раздали листата и кой каквото може, е направил.
Само са ги предупредили, че ако някой говори, ще трябва да напусне състезанието, много е било строго.
Но явно, след като в някои училища са обяснявали какво трябва да се прави по задачите, мога да гадая само колко ще е реално класирането.  Crazy

Последна редакция: нд, 09 ное 2014, 03:50 от Анонимен

# 42
  • Мнения: X
Но явно, след като в някои училища са обяснявали какво трябва да се прави по задачите, мога да гадая само колко ще е реално класирането.  Crazy
Колкото и на ЧХ, ако това за СМГ се окаже вярно.
Квесторите нямат работа да коментират състезателните теми. Би трябвало представител на организаторите да минава по стаите и, ако има въпроси от страна на децата,  да им отговаря с " да", " не" и " без коментар", взависимост от ествеството на въпроса. В по-малките училища, с по-скромен брой участници това може да е учителят по математика. Естествено, предполага се съответният качествен инструктаж.
Задачите за първи клас ми се видяха по-трудни от седмокласните.  Simple Smile

# 43
  • Sofia
  • Мнения: 2 869
Но явно, след като в някои училища са обяснявали какво трябва да се прави по задачите, мога да гадая само колко ще е реално класирането.  Crazy
Абсолютно подкрепям! За мен също не е реално да се дават каквито и да е обяснения. Все повече се замислям, че състезанията май се правят основно с цел събиране на пари.

# 44
  • Мнения: 7 667
И при нас е било нереално! Седяли са по две деца на чин и то от един и същи клас. Спокойно са преписвали едно от друго!

Общи условия

Активация на акаунт