СЕДМИ клас - 6 - Успех! /19.05 - 29.05.2016 г./

  • 130 665
  • 1 066
  •   1
Отговори
# 225
  • Мнения: 50
По условие страна ВС=6см.

# 226
  • София
  • Мнения: 19 946
Какви корени, тук няма такова нещо!!!
Не си обърквайте децата!
Задачата се решава наум. Вижте условието.

Вие не ги обърквайте, изрично казах, че  намирането на третата страна не е работа на седмокласници и не ги касае, за Вас пресметнах размера, за да покажа, че е изпълнено неравенството.

Е, BC като е 6 и има ъгъл 30 в правоъгълен триъгълник, колко е катетът срещу него - 3 см. Кое неревенство не е изпълнено? Да не говорим, че здачат се решава и по друг начин със седмокласни знания. Ако  е намерена едната височина 4, с приравняване на лицата се намира и другата 3.

# 227
  • София
  • Мнения: 5 551
Не съм чела дали някой вече е писал за това, но отговорът на 16-та зад. по математика, посочен от министерството е грешен!

верен е  Peace
Не е възможно сборът от две страни в триъгълника да е равен на третата страна!
Не знам за коя страна говориш, но 16 си е наред. Отговорът е 3.

# 228
  • Мнения: 118
Верен си е отговорът на 16 зад.
Но пък в нашето училище мащабите ги учихме по география Simple Smile

Последна редакция: пт, 20 май 2016, 16:54 от mamalili

# 229
  • София
  • Мнения: 19 946
Хора, разбирам ви, че сте притеснени, но не търсете проблем там, където го няма. Мащабите например са учени в 6 клас, когато се взимат пропорции, баш в часовете по мат. Това, че и по география на картите има мащаби, не значи, че не са разглеждани такива задачи в часовете по математика..

# 230
  • Мнения: 5 160
Русалка, дължината на CH може да се намери и от лицето на успоредника при дадените три дължини, нали?

# 231
  • Мнения: X
Русалка, дължината на CH може да се намери и от лицето на успоредника при дадените три дължини, нали?
Да, може.

# 232
  • Мнения: 118
Може би не се изразих правилно - научихме мащабите в часовете по география, а не по математика, защото учителката много настояваше на тях. Не казвам, че не са учени по математика. Проблеми не търся. На мен и двата теста - и по БЕЛ и по Мат ми харесаха много. А какво са направили децата - ще разберем на 3 юни.

# 233
  • София
  • Мнения: 19 946
mamаlili,  Hug
И аз не се изразих може би правилно. Мислех, че с това например се дистнцирам частично от предното си изречение, което касаеше преди всичко спора за 16 зад.

Lorenca,може, разбира се. Peace Нагоре даже го написах като вариант.

# 234
  • Мнения: 50
Видях откъде идва противоречието. Прави сте, че отговорът на зад.16 е верен. Мен лично ме обърка разглеждането на един и същи чертеж и промяната на зависимостите в него в 16 зад.
Дано децата да са съобразили!

# 235
  • Мнения: 5 160
Дидева, Русалка, мерси за потвърждението Simple Smile
Русалка, видях само варианта ти с ъгъла и хипотенузата, а аз карах по лесния начин:)

# 236
  • София
  • Мнения: 19 946
Видях откъде идва противоречието. Прави сте, че отговорът на зад.16 е верен. Мен лично ме обърка разглеждането на един и същи чертеж и промяната на зависимостите в него в 16 зад.
Дано децата да са съобразили!

Още миналата година заложиха на тази схема - един чертеж да е към три задачи с различни условия. Peace  Предполагам, че децата са решавали за упражнение миналогодишния изпит, затова не мисля, че ще е настъпило подобно объркване при тях.

# 237
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Да им е честит краят на изпитите на децата!
Успех на тези, които ще се явяват на училищен изпит или на проверка на способности, но за останалите - това беше, останаха само резултатите.

# 238
  • Градът на света Богородица
  • Мнения: 204
Да им е честит краят на изпитите на децата!
Успех на тези, които ще се явяват на училищен изпит или на проверка на способности, но за останалите - това беше, останаха само резултатите.

Техният зор свърши..започва нашия

# 239
  • Мнения: 10
Може да е неуместен въпрос на фона на емоциите на деня, за което се извинявам, но искам да попитам: Може ли някой да ми каже къде да намеря задачите, давани последните години на изпита по математика в НПМГ?

Общи условия

Активация на акаунт