Доставката е на стойност 3 лева без значение от стойността на поръчката.
Поръчка, в която е използван ваучер, не може да бъде обединявана с друга. Обединяване на поръчки може да се прави, ако поръчките са със статус "Приета". Поръчки със статус "приета от оператор" не се обединяват. Обединяването в повечето случаи става автоматично, но може и да се пише коментар под поръчката в сайта, във фейсбук или на емейл, като се посочат номерата на поръчките. Плащането се осъществява с наложен платеж при получаване на поръчките. Пратките се доставят с куриер на Спиди директно на посоченият адрес. С номера на товарителница, предоставен от miniprix, не може да се следи движението на поръчките в сайта на Спиди, но ще получите смс в деня на доставката, обикновено един ден след промяна на статуса в In delivery.
Поръчки могат да се отказват, докато не са обработени. Сайтът предлага и безплатно връщане на артикулите, като само първото връщане от една поръчка е безплатно, всяко следващо се заплаща. Може в един пакет да комбинирате артикули за връщане от 2 поръчки, като на опаковката запишете и двата кода за връщане (R-********-****-1) , предоставени от miniprix, в заявката за връщане. Ако куриера държи да има тел. на получател може да дадете тел. на подателя, посочен на пратката към вас или 02 / 49 17 574.
Връщането вече не е безплатно! При генерирането на заявка за връщане автоматично си удържат 3 лева за връщането.
Как да съобщя, че желая да върна продукт:
2.Направи заявка за връщане на продукт
3.Избери поръчката от която искаш да върнеш продукти
4.Избери количеството от всеки продукт, който желаеш да върнеш
5.Натисни бутона "заявка за връщане на продукт"
6.Избери метода за връщане на сумата за продуктите, които желаеш да върнеш и попълни всички задължителни полета.
Можеш да върнеш продукта по следният начин:
1.опаковай продуктите, които желаеш да върнеш в един колет
2.сложи в колета и копие от фактурата, която си получил при доставка на колета
3. разпечатай етикета за регистрираната заявка за връщане на продукт и го залепи от външната страна на колета
4.изпрати колета по куриерска фирма Спиди до:
M-FASHION COM на адрес село Леденик (облас Велико Търново), улица "Шеста" номер 473,
за сметка на получателя. Може да се заяви куриер по телефона, да се направи заявка онлайн в сайта на Спиди или да се отнесе пратката в офис на Спиди.
Как ще си получа парите?
Сумата за върнатите продукти ще ти бъде преведена, чрез банков трансфер в срок от 10 работни дни (считано от датата на приемане на продуктите от наш оператор).
За да направим банковият превод трябва да ни изпратиш твоите три имена и номер на банкова сметка. ((ВНИМАНИЕ - банковата сметка (IBAN) трябва да бъде задължително на човека на когото е издадена фактурата).
Можем да преведем парите директно в твоята банкова сметка (не бъркай номерът на твоята карта с номерът на банковата ти сметка - IBAN !)
2. ВАЖНО! От началото на 01-ви октомври 2014 опцията за връщане на заплатените стойности под формата на "ваучер за компенсация" вече не е активна. Всички клиенти, който са изпрали тази опция преди тази дата ще получат ваучери в профилите си с валидност от 24 месеца.
В какъв срок ще получа сумата за върнатите от мен продукти?
Върнатите от мен продукти пристигнаха ли в miniPRIX?
Допълвам още:
Сроковете за попълване на заявка за връщане и получаването на върнатите артикули от сътрудниците на miniPrix са неясни. Упоменати са на 3 места в сайта ( 1, 2, 3) и варират от 7 работни дни до 15 дни. Най-добре е да се заложи на по-кратките срокове, а именно заявка за връщане направена 7 дни след получаване на пратката и 7 дни за изпълнение на доставката към miniPRIX.
След като е изпратена заявката за връщане на продукт, трябва да се свържеш с куриерска фирма Speedy, за да изпратиш колета.
Кошницата „пази“ артикулите, на цената на която са добавени, 2 часа или докато излезете от сайта. За улеснение на всички, може да слагате и снимка на продукта в коментарите си. Това става като кликнете с десен бутон на мишката върху снимката от кошницата или на тази от любими, ако сте го запазили и там, копирайте URL адреса на изображението и го поставете в таг-а за снимки .
За актуални промоции следете страницата им във фейсбук. Може да се свържете с miniprix на е-мейл feedback@miniprix.bg или да се обадите на телефон 02 / 49 17 574 от Понеделник до Петък в часовете между 08:00 и 16:30.
Стари теми – 44, 43, 42, 41, 40, 39, 38,37, 36, 35, 34, 33, 32, 31, 30, 29, 28, 27, 26, 25, 24, 23, 22, 21, 20, 19, 18, 17, 16, 15, 14, 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1
Тема за размяна - MiniPrix
Снимки и марки на някои от продуктите в сайта.