PayPal / ПейПал – 14

  • 41 099
  • 480
  •   1
Отговори
# 360
  • Мнения: 720
Може да погледнеш дали някъде на опаковката на пратката или в документацията на DHL има указано тегло - може и да личи от него, че кашонът е празен, освен ако очакваната стока не е много лека. Понякога на сайтовете пише тегло на стоката, която предлагат или ако не, може да бъде намерено в документацията на производителя на продукта, ако има такава.
При мен гредата беше с менте сайт и изобщо липсваща пратка. Пейпал не ми съдействаха особено, всъщност се държаха под всякаква критика(малко по-назад в темата е описано), но пък банката издател на картата ни съдейства и си върнахме парите.

# 361
  • Мнения: 1 030
Отварянето на диспут е малко или много автоматизирана процедура - вие казвате, че нещо не е ок, той получава съобщение и т.н. В този смисъл не би трябвало да има значение на какъв език ще го отворите, той ще получи съобщенията на езика, на който ползва платформата.
Отворих диспут на английски. Сега по няколко пъти на ден си пращаме в този диспут съобщения с продавача - аз пиша на английски, а продавачът - на немски. Пред цялото време продавачът призовава PayPal  да ме рилийз-не парите, защото аз съм чакала 7 дни преди да сигнализирам за дефекта и на практика срокът за жалба до куриера е изтърван( а аз съм ползвала превозвач от Германия до България и няма как веднага да видя пратката).
В диспута аз настоявам, че пратката, макар и в оригинален кашон (мултикукър 10 кг), е преопакована и изобщо не е обозначена като “fragile” или “handle with care”, както би трябвало да бъде.
Сега продавачът запя друга песен в диспута- едва ли не, че аз 7 дни съм ползвала уредя, счупила съм го и съм решила да отворя диспут.
Пазя кореспонденцията ( съобщения) в сайта за обяви в Германия, там продавачът се опита да му платя с PayPal като плащане към Family/Friends- аз отказах, като изтъкнах, че няма да имам защита в случай на някакъв проблем, както и стана.
Какво според вас е редно да направя преди да ескалирам: да му пиша, че искам да се разберем да го върна и той да ми възстанови парите без да ескалирам или направо да ескалирам, като уведомя PayPal за неговите пазарлъци да пратя парите към family/friends преди покупката?

# 362
  • Мнения: 1 281
При отваряне на диспут, ПП автоматично блокира сумата в сметката на продавача. Изчаква да се разберете в рамките на 45 дни (не съм сигурна дали беше толкова) и после ви ги превежда. Документите за изпращане са в продавача, така че той би трябвало да предяви претенции към превозвача.
Разсъждавам просто, не съм имала подобен случай.
Искайте да ви върне парите. Уведомете ПП, въпреки, че те вече са, въпросът е да прегледат кореспонденцията.

# 363
  • на Мелмак
  • Мнения: 11 023
Имала съм такива диспути. Преди всичко беше в полза на купувача. Злоупотреби ли е имало, сега не е така. Продавача е важен. Затова не го използвам, нямам защита.

# 364
  • Мнения: 448
Здравейте,не можах да намеря в темите,някои свързвал ли си е микросметка в Epay с Paypal (като банкова сметка)?От съпорта на ипей (та на изипей ли писах Grinning )  уж ми отговориха,че може да си пращам пари от пейпал към микросметка,аз уж я свързах,но още нямам код или каквото и да е засега (около 2-3 дни) и се чудя дали съм се справила изобщо със свързването Sad
Скрит текст:

А това ми пратиха от пейпал днес на мейла.
Скрит текст:

# 365
  • sliven
  • Мнения: 113
Здравейте, опитвам се да изпратя сума на друг pay pal.
Въвеждам в полето мейла на получателя и после ми излиза въведете опция за плащане, а единствената опция е да въведа номер на банкова карта. Преди съм пращала на същия човек и ми е запаметено и не са ми излизали такива неща. Може би  е променено. Така и не успях. Ако може някой да ми пиша къде греша.

# 366
  • Асеновград
  • Мнения: 513
Нали имате пари по сметката !?Ill

# 367
  • Пловдив
  • Мнения: 4 132
И аз имам проблем с плащане. Не съм плащала през Пейпал от януари, а след това имаше промяна с 3Д верификация и ми се струва, че оттам може да идва проблемът.
Непрекъснато ми изписва, че нямам платежно средство в акаунта, а си имам карта вътре отдавна запаметена. Иска ми да ъпдейтна картата, правя го и пак не успявам да платя в ибей.

Някой има ли идея как да оправя проблема - тотално съм забравила как се потвърждава карта, за да опитам отново да го направя и не намирам тази опция.

Редактирам се, може да е полезно за някого.
Справих се през мобилното им приложение - там веднага при ъпдейт на картата ми поиска 3Д верификация и всичко се оправи.

Последна редакция: сб, 07 май 2022, 22:35 от змейковица

# 368
  • Мнения: 24
Първо от мобилния пробвах,днес от компютър,нищо. За да пишеш на съпорта,трябва да се логнеш. А за да се логнеш,трябва да пратят смс на телефонния номер,който не съществува.

Успяхте ли да си промените телефонния номер?
И аз съм със същия проблем и не мога да се логна по никакъв начин.

# 369
  • Мнения: 1 457
Трябва да им се обадите по телефона - +35956598457. След като ви верифицират с някакви лични данни, ще ви съдействат с промяната на телефонен номер и логване.

# 370
  • Мнения: 14 784
Аз не се справих. Просто скоро си активирах пак стария номер и се логнах.

# 371
  • Мнения: 24
Трябва да им се обадите по телефона - +35956598457. След като ви верифицират с някакви лични данни, ще ви съдействат с промяната на телефонен номер и логване.

а как се таксува този номер имате ли представа ?

# 372
  • Мнения: 5 249
Трябва да им се обадите по телефона - +35956598457. След като ви верифицират с някакви лични данни, ще ви съдействат с промяната на телефонен номер и логване.

а как се таксува този номер имате ли представа ?
Като всеки български стационарен номер, даже може да ти е безплатно, ако имаш безплатни минути.

# 373
  • Мнения: 2
Сега си регистрирах акаунт в Paypal. Четох, че при плащане се използва 3ds верификация. Направих 2 малки плащания през компютъра в интернет, но парите бяха дръпнати от картата без да ми поиска верификация. Защо е така, къде бъркам?

# 374
  • Асеновград
  • Мнения: 513
Аз не ползвам тук , но сигурно трябва да се активира.

Общи условия

Активация на акаунт