Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Помощ при компютърни проблеми или повреди на домакински уреди

  • 52 753
  • 437
  •   1
Отговори
# 30
  • сред маслини и портокалов цвят
  • Мнения: 1 235
Здравейте, имам спешно питане. Счупих дисплея на лаптопа. Как да прехвърля данни на друг лаптоп? Дисплея е пълна мъгла, нищо не се вижда.

Реклама
# 31
  • Мнения: 154
Здравейте , мога да покажа няколко начина как да свържете два лаптопа , но всички изискват да поработите , тоест да виждате какво правите. Тоест ако нищо не се вижда , няма как да ви помогна от разстояние. Иначе не се притиснявайте ,въпреки всичко , информацият на харддискa не е пострадалa. Просто в сервиз могат да извадят харда и да го свържат към друг лаптоп. Така ще източат всичката информация.
Иначе ето филмче как може да свържете два лаптопа с кабел , който струва 2 лева и може да бъде намерен на практика във всеки магазин който продава черна и бяла техника.
https://www.youtube.com/watch?v=n-sTtjF2IjI

# 32
  • сред маслини и портокалов цвят
  • Мнения: 1 235
Здравейте , мога да покажа няколко начина как да свържете два лаптопа , но всички изискват да поработите , тоест да виждате какво правите. Тоест ако нищо не се вижда , няма как да ви помогна от разстояние. Иначе не се притиснявайте ,въпреки всичко , информацият на харддискa не е пострадалa. Просто в сервиз могат да извадят харда и да го свържат към друг лаптоп. Така ще източат всичката информация.
Иначе ето филмче как може да свържете два лаптопа с кабел , който струва 2 лева и може да бъде намерен на практика във всеки магазин който продава черна и бяла техника.
https://www.youtube.com/watch?v=n-sTtjF2IjI

Благодаря сърдечно за отговора. Установих същото и лаптопът е в сервиз вече.Blush

    # 33
    • София
    • Мнения: 33 097
    Да знаете къде мога да занеса повредена PS 3?

    # 34
    • Мнения: 154
    Здравейте , Sony  си има оторизиран сервиз.
    https://www.playstation.com/bg-bg/get-help/contact-us/
    Би следвало да ви помогнат.

    # 35
    • София
    • Мнения: 33 097
    Там въобще не се занимават с 3.

    # 36
    • Мнения: 154
    Съжелявам , тогава не мога да направя много , по принцип не се занимавам с конзоли. През гугъл , колкото и аз толкова и вие може да търсите. Все си мисля че производителя би следвало да поме ремонта , па било и за по стар продукт......

    Последна редакция: пт, 22 май 2020, 19:51 от Иван Игнатов

    # 37
    • Мнения: 6 642
    Може ли въпрос за електродомакински уред. Имам фритюрник на Делонги с въртяща се кошница. Всичко хубаво, нагрява, но престана да върти кошницата. Когато го разглобих, за да го почистя видях, че е имало слаб теч на мазнина от тефлоновия съд към тялото на уреда и явно това е причината за повредата. Трети фритюрник ми е на Делонги, последователно съм имала по-новите модели,  всички на този принцип, но за първи път ми се случва подобна повреда. Първият беше с източване с маркуч  на мазнината, с годините гумата се амортизира и проби, втория до ден днешен работи безупречно, но не в моята кухня Wink и сега този, уж беше последн модел преди три години. Има ли смисъл да го нося в сервиз на марката или да търся вариант за купуване на нов. Все пак вече се произвеждат в Китай и не знам какво ще бъде качеството. Ако е проблем само с ротора бива, но явно и съда дава теч, а гаранцията е изтекла отдавна.

    Последна редакция: пт, 22 май 2020, 21:14 от Camille Clo

    # 38
    • Мнения: 154
    Здравейте.
    По правило няма никакъв смисъл да се ремонтират такива неща. Всичко е от Индия и Китай. Няма да спечелите нищо ако го ремонтирате , нито ще спестите пари. Даже напротив..... един месец ремонт , чакане на части и по всяка вероятност един куп нерви.....Почти винаги така се получава.
    Съветвам ви да си вземете нов. Марката като цяло е добра , а дори и да я смените , то пак е от посочените държави /спасение няма/ Simple Smile

    # 39
    • Мнения: 6 642
    Много Ви благодаря. Реших да се върна един модел назад, без да сменям марката. Разлика освен в цената и леко в дизайна, не виждам. Таймерът ми е абсолютно безсмислена екстра.

    # 40
    • Варна
    • Мнения: 4 094
    Здравейте може ли съвет за мобилно приложение : след последната актуализация мобилната версия на абв пощата дава постоянно грешка сякаш няма достъп до интернет, влизането е крайно затруднено след множество опити. Писах на  поддръжката на имейла, но нищо конкретно не отговарят. Пробвах с деинсталиране и рестарт не става, а ми е много важно да работя чрез тази поща. Има ли начин да се оправи този проблем?

    # 41
    • Мнения: 154
    Целият проблем е в упдейта на АБВ. Виждате ли ... всичко е работило, след това имате актуализация и спира да работи. Тоест нещо са омазали. Проблемът не е във вашият телефон  а при тях за жалост. Докато не си оправят проблемите....

    # 42
    • Мнения: 1 002
    Здравейте Simple Smile Не знам дали може да ми помогнете в моя случай, но ще си задам въпроса. До скоро без проблем си пусках youtube от телевизора или свързвах директно телефона към телевизора. Преди няколко дни обаче изгоря кабела на рутера и дойдоха и го смениха. Дали там нещо пипнаха някой кабел или копче дето не трябва не знам, но сега нямам нет на телевизора, не мога и телефона да си свържа към него. Иначе си имам интернет на телефона, рутера е наред, няма проблем. Да уточня, че връзката на телевизора към него е с кабел. Пипах настройки, кабели, работи, рестартирах, нищо 🙄 Къде може да е проблема?

    # 43
    • Мнения: 154
    Здравейте .
    Единственото което може да направите вие , е да изключите от електрическата мрежа телевизора. По някога мрежовата карта забива и въпреки че телевизора е изключен , то все пак всичко вътре си остава под напрежение. За това от щепсела за две минутки и пробайте пак. Ако това не помогне по всяка вроятност се касае за изгоряла мрежова карта на телевизора.

    # 44
    • Мнения: 2 414
    Здравейте, предполагам че поради неволното натискане на някаква клавишна комбинация /или поради друга причина/ клавиатурата ми се промени и сега мога да изписвам цифрите, които са на най-горния ред, само като едновременно натисна клавиш Fn. Как да си възстановя клавиатурата? Устройството е Lenovo Miix 320 с Windows 10.
    Благодаря Ви предварително!

    Общи условия

    Активация на акаунт