Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

ОСМИ клас - Времето е вече с есенни одежди, а децата думи пишат и превеждат!

  • 21 150
  • 739
  •   1
Отговори
  • Мнения: 4 397



Нашата поща
Скрит текст:
Споделяме, качваме, ползваме полезни материали по всички предмети, любезно предоставена ни от набор 2005.
*@abv.bg - парола се предоставя на лични само на потребители, които са писали редовно в поне три последователни теми.

Нашата фейсбук група: Осми клас - 2020/2021

Нашият списък
Скрит текст:
Бургас
momosho - НЕГ "Гьоте" Бургас, НЕ/АЕ/ БЕЛ и история
LaDiDa - ППМГ “Акад. Никола Обрешков”, математически профил
violeta1979 - ППМГ “Акад. Никола Обрешков” математически профил (+ РЕ) - момиче
GJK - ПГКПИ,  Приложно програмиране, момче

Варна
ЛюбОff - Първа ЕГ, НЕ АЕ, момиче
Любопитка - 4 ЕГ, ФЕ, момче
MollyBy - МГ Варна – СХН, момче
marulka_s - 4-та езикова, ФЕ/АЕ/М/ИТ, момиче

Велико Търново
AIR - ПМГ - В. Търново - профил СХН

Габрово
teodorafilipova - Априловска гимназия, момиче

Пловдив
`ТуиГ - Хуманитарна гимназия "Св. Св. Кирил и Методий", НЕ, момче
змейковица - ЕГ "Иван Вазов", НЕ/РЕ, момиче
luba_rizova - ФЕГ, момче
mrancho - АЕГ, АЕ/НЕ, момче
majabees – АЕГ, НЕ/АЕ, момиче
sunny_shine - ЕГ Пловдив, АЕ/НЕ момиче
diangi - ЕГ "Иван Вазов", НЕ, момче

София

АК
zvanche - момиче

СМГ
zazu1 - НЕ, момче
Aila - АЕ, момиче
tonia - АЕ
selena6 - НЕ, момиче
BFF_ - НЕ, момиче
didita4u – АЕ, момче

НПМГ
tretre - М/АЕ/Инф, момиче
entwickler - М/НЕ, момче
denyil - Физика, момче
dreben78 - Георграфия/АЕ, момче
Ники и Кати – Биология, момиче
Bubble79 – СХН, момче

НГДЕК
mama vili - момиче

91 НЕГ
Ноеми - момче
t_simeonova69 - момче
reni999 - момиче
liani - момче
noalba - момче
elita - момиче
zigizagi – момче
irinopolis – момиче
Rumi_hr – момче
Chaplet – момиче
jet - момче
babagicka - момче

164 ГПИЕ
lilfi - ИЕ/ФЕ, момиче
StelaP - ИЕ/ФЕ, момче
Gabuna – ИЕ/АЕ, момиче
prokibar – ИЕ/ИтЕ, момиче

1 АЕГ
✿ Надежда ✿ - АЕ/ФЕ, момиче
Anniki - АЕ/ИЕ, момче
Vrabcho_ - АЕ/ФЕ, момиче
Fifiana – момиче
googlish - момче

2 АЕГ
natalia 76 - АЕ/НЕ/БЕЛ, момиче
HAPPY - момче
Red - момиче
Sangria -
imar - АЕ/РЕ, момче
dbs - АЕ/ИЕ, момиче

9 ФЕГ
maria77bg - ФЕ/АЕ, момиче
мама МОНИ - ФЕ/ИЕ, момче
jam - ФЕ/АЕ, момче
linskia - ФЕ/НЕ
Eulalia - ФЕ/ИЕ, момче
veti - ФЕ/АЕ, момче
Dodiela – ФЕ/АЕ, момиче
Пак тя – ФЕ/АЕ, момиче
heart – ФЕ/АЕ, момче
въпросителна Simple Smile – ФЕ/НЕ, момиче
Helene S - ФЕ/АЕ, момче
Mimi75 - ФЕ/ИЕ, момче

73 СОУ
nnik - НЕ/ФЕ, момче
V. Blagoeva - НЕ/РУ, момиче
Mateda – НЕ/ФЕ, момиче
баница йованица – НЕ/РЕ, момче

133 СУ
Медунка - ФЕ/РЕ, момче
nata - AE/РЕ

ТУЕС
Inna_78 - системно програмиране, момиче
Lagertha, момиче
citron - КМ, момче
tania_ark – КМ, момче
Positive 04 – КМ, момче

НТБГ
gadamer - Икономическа информатика с АЕ, момиче
Venito6 - Банково дело с ФЕ, момче

НФСГ
Алиена - момче

1 СУ
blueeye® -  ИЕ/АЕ БЕЛ и Биология, момиче

3 СУ "Марин Дринов"
Furia - Графичен дизайн - АЕ, момиче

18 СУ
Amanda.D – ФЕ/ИЕ
Didia - ЯЕ/АЕ, момиче
ninanb - ФЕ/ИЕ, момче
sssani – ФЕ/ИЕ, момиче
green_dawn - ЯЕ/АЕ, момче

19 СУ
Gina L. - момиче

22СЕУ
stanislavchen - ИЕ, момиче
moni-m - ИЕ
*Noel* - АЕ/ИЕ, момиче
Бояна Давидкова 672579 - ИЕ/АЕ, момиче

30 СУ
Просто_майка - ИЕ/АЕ/БЕЛ, момиче

31 СУЧЕМ
clevermary - ИЕ/АЕ, момиче
perunika77 - ИЕ/АЕ, момче
RanaGrig - НЕ/АЕ, момиче
ZedTeeEm – ИЕ/АЕ, момиче

32 СУ
sara7 - АЕ/РЕ, момиче
firosmidia - АЕ/НЕ, момиче
tasia - АЕ/ИЕ, момче

33 ЕГ "Света София"
MamaBlonde  - АЕ/Китайски, момиче

35 СЕУ
ghellebore - НЕ/РЕ/БЕЛ, момиче
tania5678 - НЕ/РЕ/БЕЛ, момиче
Vanessy - НЕ/РЕ/Гео, момиче
Selvaggia* - НЕ/РЕ/Гео, момче
Kemi Kemito - НЕ, момиче
Madkatt – НЕ/РЕ/БЕЛ, момиче

44 СУ
sofy - Графичен дизайн и НЕ интензивно, момиче

127 СУ
Betty L. - АЕ/ИЕ/БЕЛ/ИЦ, момиче
Дикси - Математически, АЕ/ФЕ
Vesana - АЕ/ИЕ
letka73, момче
bubcheto15 - ИЕ/АЕ, момиче
BlueSky7 – АЕ/Математика
Elwing – Природни науки, момче

138 СУ
lila – ЯЕ, момиче
НУТИ
milasara - момче

СПГЕ "Джон Атанасов"
catnadeen - КМ, момиче
veenii - КМ, момче
mar_bella81 - КМ
Vesika

ПГД „Елисавета Вазова"
pileto - Рекламна графика, момче

Задължителна литература за 8 клас
Скрит текст:
І.1. Старогръцка митология. Митове за Прометей, за Едип; Троянски митологичен цикъл
І.2. „Илиада“ (Омир): откъси от I, VI, XXII, XXIV песен
І.3. „Любов“ (Сафо)
І.4. „Антигона“ (Софокъл)
ІІ.1. Библия. Библейски сюжети за грехопадението, Каин и Авел, Мойсей; за Исус, за Богородица; откъси от Евангелие от Матей и от Евангелие от Йоан
II.2. „Пространно житие на Константин – Кирил“
II.3. „Азбучна молитва“ (К. Преславски)
ІІ.4. „За буквите“ (Черноризец Храбър)
ІII.1. Из „Декамерон“ (Дж. Бокачо): Ден първи, Новела трета – „Притчата за трите пръстена“
ІII.2. Из „Дон Кихот“ (М. де Сервантес): I и VІІІ глава
ІII.3. „Хамлет“ (У. Шекспир)
III.4. Сонет 91 („Един се хвали с ловкост и успехи...“), Сонет 130 („Очите ѝ не са звезди...“) (У. Шекспир)

Ваканции


УЧЕБЕН ПЛАН ИИЧЕ
Скрит текст:

Sign Triangular Flag On Post Има малка разлика в плановете ИИЧЕ, които са за профили Математически, СХН, Икономическо развитие и Природни науки. Качените тук са за профили Чужди езици и всички други без изредените. Разликата е, че мат, схн, ир и пн имат в осми клас два часа седмично информатика към задължителните предмети и нямат никакво ИУЧ. (Maria007)
УЧЕБЕН ПЛАН РИЧЕ
Скрит текст:
ТИПОВЕ И ВИДОВЕ ПРОФИЛИ И ГИМНАЗИИ:
Скрит текст:
Първи гимназиален етап – 8-10 клас.
Втори гимнапиален етап – 11-12 клас.
ДПП – държавен план-прием;
ООП – общообразователна подготовка;
ИУЧ – избираеми учебни часове;
ФУЧ – факултативни учебни часове;
ПП – профилирана подготовка/ на места профилиращ предмет;
СХН - софтуерни и хардуерни науки

Има 2 типа гимназии: профилирани и професионални.
* Професионалните ти дават професия (ако е по-лесно си правете аналогия с техникумите от нашето време). Те нямат достатъчен хорариум по някои предмети и това не удовлетворява изискванията за прием в някои чужди университети. При тях няма профили.
* Профилираните са с 2 профила определени още с ДПП (държавен план-прием) и 1 или 2 профила, които могат да бъдат определени още с ДПП или когато децата са в 10ти клас. Профилите се изучават само във втори гимназиален етап. В първи гимназиален етап се учи ООП (? – общообразователна подготовка) по съответната рамка и се учат ИУЧ (избираеми учебни часове) и ФУЧ (факултативни учебни часове), които както видяхме от избора и на смг, не е задължително да съвпадат с профилите. Профилите са важни, защото само те, БЕЛ, ЧЕ (чужд език), мат, го (?) и ФВС (физическо възпитание и спорт) се изучават в последните 2 години. Т.е. трябва на детето да не му е мъка, да са му полезни, да се справя с тези предмети, ако гони висока диплома и по тези предмети ще има по-висок хорариум, който е важен за някои чужди унита. Освен това вторият ДЗИ (държавен зрелостен изпит) се полага на един от профилите (по избор на ученика). (maria77bg)

В края на 10-ти клас се приключва с т.нар. разказвателни и в 11-ти и 12-ти клас ще се изучават само ако са профил. (svetlaem)

След като всички изучават математика в 11-12 клас, как кореспондира изборът на профил математика с втория гимназиален етап? Учат повече часове от деца, които не са с този профил, или просто ДЗИ може да е по този предмет? (zazu1)

Профилираната подготовка по всеки предмет означава не просто повече часове, но и доста по-задълбочено изучаване на предмета. Не може да се обясни с две думи, но ако се сравнят двете учебни програми става ясно (за общообразователна и за профилирана подготовка). (Дидева)

Аз продължавам да не мога да се ориентирам с тези профили. След като са след 10 клас, като избереш паралелка с немски и математика при кандидатстването след 7 клас, какво всъщност избираш? Не учиш ли повече от тези два предмета още от 8 клас? (zazu1)
Да речем, че говорим за  СМГ с немски. Чисто хипотетично. Двата задължителни профилиращи, определени на национално ниво, ще са ясни още при кандидатстването - математика и информатика или математика и физика. Езикът може да бъде включен като трети профилиращ, но не е задължително. (Дидева)

СМГ си гласуваха на педагогически съвет профилите и рамките. Същите като миналата година по информация на родител от общото събрание. Третият профил няма да е определен с ДПП. 11 клас догодина ще са с трети профил първи чужд език, за четвърти профил не беше сигурна майката (каза физика, но не си заложи главата). (maria77bg)

ДЗИ по желание се държат върху материала от общообразователната подготовка. За някои предмети това ще е учебното съдържание до десети клас, защото с тях се приключва тогава (разказвателните например), но за други - ще обхваща този до 12. клас включително (например математика или БЕЛ). (Дидева)
Аз пък се чудя как точно университет (независимо български или чужд) ще разграничи “този” от “онзи” ДЗИ? (звездица)

Предполагам, че няма да е трудно. В дипломата вероятно ще е уточнено кой е върху ПП (профилираща подготовка) и кой - върху ООП. Признавам си, че още не съм задълбавала в конкретното съдържание на дипломите, а и не мисля, че има образец.
За нашите университети, ако се кандидатства с ДЗИ, може за това върху профилираната подготовка да се заложи по-висок коефициент в балообразуването. (Дидева)

За чужд университет май ДЗИ не играе никаква роля, ако не греша. Съответно дали ДЗИ ще е по ООП или по ПП, няма да има значение? За тях роля би изиграл хорариумът, нали не бъркам? А от друга страна нашите университети изобщо гледат ли хорариум при прием? (звездица)

Звездица, много университети искат освен хорариум и оценка от изпит, примерно не по-ниска от 5.80. Не само в ОК. (Слънчевата)

Значи дали съм разбрала правилно:
Ако детето не е в гимназия или СУ (средно училище), а отиде в нещо като преди техникум - ще са му затворени пътища да учи в чужбина, така ли? (luss)

Не е задължително. Не всички чужди университети имат еднакви условия за прием. Затова писах, че ако дадено дете има за цел определен университет, то е добре да си погледне изискванията за прием. Има изложения на образованието в чужбина, там също може да се пита. (maria77bg)

Професионалните паралелки, незавасимо в кое училище са, са с учебен план за съответната професия. Т.е. хорариумът на предметите е един и същ, както и всички последствия от това. (maria77bg)

Няма значение в какво училище е професионалната паралелка, тя си остава професионална. Същото важи и за профилираните. Ще дам пример. Рамковият учебен план за профил математически е един и същ, независимо дали паралелката е в СМГ или в 999-то СУ. Същото важи и за професионалните паралелки. Рамковите и типовите учебни планове са едни и същи, независимо от това дали паралелката е в професионална гимназия или да речем в МГ - Пловдив. (Дидева)

Аз за друго се чудя. Първи и втори ПП (профилиращ предмет) са си регламентирани с ДПП и там няма мърдане, но какво пречи трети и четвърти ПП да се направят по-гъвкави, а да не се закрепват към цялата паралелка. За тях да се обединяват ученици от различни паралелки. Пак ще има някакво ограничение, доколкото трябва да се събере група, но възможностите ще са много повече.
По основните предмети ще има достатъчно желаещи. Единствено трябва програмата да е съгласувана. В определени дни и часове всички ще имат трети профилиращ предмет - едни ще отидат за математика, други за история и така. После се връщат по класовете си за часовете по първи ПП примерно. (ston )

Дали съм схванала правилно за професионалните паралелки, защото ми е много важно дали да изберем такава в МГ или нормална такава с профил ИТ или математически, и съответно в нормално СУ (средно училище) с профил ИТ:
Това, което разбрах е:
1. Професионална паралелка "програмиране" в ПМГ гимназия се явява същото като паралелка "програмиране" в коя да е друга професионална гимназия и съответно възможностите за чужд университет е възможно да са поорязани?
2. От друга страна професионална в ПМГ дава предимство за професия веднага след училище сравнено с паралелка ИТ (информационни технологии) пак в ПМГ?
3. Паралелка с профил ИТ в нормално СУ дали е равна на паралелка ИТ в ПМГ?
П.П. детето ми е момче и интересите му са чисто технически. Мечтата му е да стане "монтьор", но е силен ученик и е отличник по математика. Моята мечта е да замине да учи в Германия нещо инжинерно или ИТ 😁 (затова и мисля паралелка МАТ с НЕ в ПМГ) (AIR)

На хартия дали учиш в едно или друго училище с еднакви профили или еднаква професия е едно и също. Разликата е в учителите (преподаването), в средата (което е условно) и в предразсъдъците. (maria77bg)

С риск да стана досадна, защото съм го пускала многократно.
Таблицата отразява часовете по общообразователна подготовка по първи чужд език. Когато езикът е профилиращ, е различно. (Дидева)


А имате ли информация за профилите на училищата по изкуства? (Red )
Профилите са всъщност специалността, която е избрана. Всички налични часове от избираема и факултативна подготовка отиват за обучението по професията. Това за НГПИ (Национална гимназия за приложни изкуства). НУИИ (Национално училище за изящни изкуства) правят профилиране Графика, Живопис, Скулптура и още нещо след 9-ти клас (преди беше така, не видях актуални учебни планове, а не ми се рови да търся). (vesi1)
Имам един въпрос - има ли гимназии без профили и без професионални паралелки? Просто си учат всичко поравно 5 години - има ли такива? (mumble-bumble)
Не, няма такива училища. (maria77bg)
Според новия училищен закон учениците в 11-и и в 12-и клас изучават профилирани предмети, има и нов вид училища - обединени, които са до десети клас. Сега обединените училища в страната са 68, но догодина ще са с 3 повече, каза Михайлова. Тя уточни, че учениците, които завършат обединените училища, ще може да продължат да учат след десети клас в други училища. Учениците, които учат сега по новата образователна структура, са в девети клас. (https://dnes.dir.bg/obshtestvo/mon-razyasni-promenite-v-srednoto … -v-universitetite )
Паралелките са профилирани или професионални, независимо дали училището е гимназия или средно училище. Обединените училища са предимно по селата. Те са до 10 клас. Така борят невъзможността да намерят учители и същевременно нежеланието на децата да учат. Така завършват 10 клас и имат свидетелство за завършен първи гимназиален етап. (maria77bg)
Забравих да пиша за това, което знам за Обединените училища. Правят се предимно в селски райони и в такива с повече ромско население. До 10 клас са Уж с професионална насоченост. (Amanda.D)
В свидетелството за основно образование няма среден успех. На теория оценките, които не са балообразуващи за конкретна паралелка, могат да се окажат важни при определени условия.
"Чл. 59. (1) Когато в класирането има ученици с равен бал и с броя им се надхвърля броят на местата по чл. 48, ал. 1, те се подреждат в низходящ ред по сбора от резултатите от националното външно оценяване.
(2) Ученици с еднакви показатели и след подреждането по реда на ал. 1 се подреждат в низходящ ред по сбора от оценките от балообразуващите учебни предмети, превърнати по скала в точки в съответствие с ДОС за оценяването на резултатите от обучението на учениците.
(3) (Изм. и доп. - ДВ, бр. 12 от 2017 г., в сила от 03.02.2017 г., изм. - ДВ, бр. 77 от 2017 г.) Ученици с еднакви показатели и след подреждането по реда на ал. 2 се подреждат в низходящ ред по средноаритметичната оценка от оценките по учебните предмети, изучавани в VII клас в раздел А на учебния план - български език и литература, чужд език, математика, история и цивилизация, география и икономика, биология и здравно образование, физика и астрономия и химия и опазване на околната среда, от свидетелството за завършено основно образование, превърнати по скала в точки в съответствие с ДОС за оценяването на резултатите от обучението на учениците.
(4) (Нова - ДВ, бр. 12 от 2017 г., в сила от 03.02.2017 г.) Ученици с еднакви показатели и след подреждането по реда на ал. 3 се приемат над утвърдения държавен план-прием и над нормативно установения максимален брой ученици в паралелка."
(Дидева)

Полезно
Pushpin Приложения за учене/упражняване на език:
      Paperclip WordTheme
      Paperclip Duolingo
Pushpin Навигатор по математика, издателство Skyprint
Pushpin Безплатно приложение за проследяване през телефон - Life360: Family Locator & GPS Tracker for Safety
Pushpin Сайтът Библия - https://dideva.alle.bg/

Предишни теми
Скрит текст:
Предучилищна: 1, 2, 3
В очакване на първи клас: 1, 2, 3, 4
Първи клас: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Втори клас: 1, 2, 3
Трети клас: 1, 2
Четвърти клас: 1, 2
Пети клас: 1, 2, 3
Шести клас:1, 2, 3, 4, 5, 6,  
Седми клас: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15,  16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, Първа изпитна седмична тема, Втора изпитна седмична тема, Трета изпитна седмична тема, Четвърта изпитна седмична тема, Първо класиране - (13.07. - 19.07.), Второ класиране - (20.07. - 26.07.), Трето класиране - (27.07. - 02.08.), СЕДМИ клас - Ваканцията!, СЕДМИ клас 2019/2020 - Ваканцията 1!,
Осми клас: 1, 2, 3, 4, 5, 6
 

# 1
  • София
  • Мнения: 3 408
Благодаря за новата тема! 🌞
Искам да питам за впечатления от учителката по мат. В нашия клас май си е спечелила "симпатии" като е напраскала 3 и 4 на входното, май само 1 момиче има 5. То е ясно, че не са математици, но може би ще куца и ученето после, защото не били преговорили нещата, които им дала. Не че е длъжна. Опитвам се да си изясня ситуацията, за да знам дали да търсим помощ с учител отвън. Може би ще изчакам още малко.

# 2
  • Мнения: 4 397
И моята девойка от впечатлените заради онези артисти в Шератон.... Вчера в групата на класа им момичетата качили клипче, някаква руса девойка обаче. И като пищят..... Пита ме днес може ли и тя да ходи. Аз не позволих, ама то не пречи да се размотае натам на път към метрото.
Elwing, при Стойкова ли сте? И при нас е същото положението, добре я бяха нахранили в групата. Дъщеря ми е с 4, но честно казано вероятно е заслужена. Даже засега сякаш съм доволна от оценката, защото наскоро ми сподели, че нищо не помни от миналата година. Твърди обаче, че учителката не обяснява добре. Та ние си продължаваме с уроците при частната от миналата година. За съжаление пропусна урок при нея, защото я болеше гърло, та и от училище отсъства точно по математика. Пустата комбинаторика, вариации и т.н. нещо ми се опъват. Седяхме вчера да ги мъчим, но не си е работа.

# 3
  • софия
  • Мнения: 12 661
Добро утро Simple Smile
Пред Шератон и Царския дворец вече няма нищо, т.е. днес няма да има снимки там. Девойката беше разочарована. Може другаде да са, не знам.

Благодаря за темата.

# 4
  • Велико Търново
  • Мнения: 5 384
Добро утро и от мен!
От вчера София е с хрема, и се обадих на класната, че няма да ходи на училище - засега нищо повече от незначително сополивене, но все пак...От днес ще мине на онлайн обучение, та даже и тест ще прави. Мина то, онова време, дето не те закачат като не ходиш на училище Wink

# 5
  • София
  • Мнения: 3 408
Бети, същата. И аз съм далеч от мисълта, че не е заслужено, но той се е настроил. Бях чела, че е важно да харесваме учителя, за да може да научим нещо от него. За днешните деца сигурно е още по-валидно. Може би и ние ще търсим тогава учител, но тази, дето го подготвяше за НВО не става.
И нещо, което ми стана смешно от фейса
Скрит текст:

# 6
  • Отвъд алеята зад шкафа
  • Мнения: 4 189
Добро утро. Големи емоции с този филм. А актьорите са отседнали в хотела до гимназията на Ема, което също е повод за наобикаляне около него.

# 7
  • софия
  • Мнения: 12 661
Много съм против, когато детето е болно, да трябва да се включва в ДО. Не разбирам и не приемам. Болният човек е болен. За да оздравее, трябва да почива и да се лекува.

# 8
  • Отвъд алеята зад шкафа
  • Мнения: 4 189
То зависи колко е болно. Малката я спрях от у-ще заради лека хрема, нямаше никакъв проблем да гледа ТВ, да си рисува и т.н. В обикновена година щеше да си е отишла на училище, но сега не исках да стресирам учители и родители. Ако детето си е с грип и не се чувства добре, няма смисъл да се мъчи на ДО, освен ако не е по негово изрично желание.

# 9
  • софия
  • Мнения: 12 661
Болно болно, не с хрема или лека кашлица.

# 10
  • Между гори и планини
  • Мнения: 4 994
Благодаря за новата тема ❣️
Аз тръпна със свито сърце да разбера оценките по математика и български.
По комбинаторика моя направи домашното за отрицателно време, чак ме изненада. По същия начин и по информатика. Неща които на мен ми се струват трудни, на него са му елементарни, а лесните неща го затрудняват.
Вчера са им дошли учебниците по английски, заедно с тетрадки и граматики. А учителката дори не отворила кашона да им ги раздаде. Имаха домашно да описват мечтаният дом. И моя навлезе в дебрите на научната фантастика 😂
Ако по математика нещо закъса, винаги мога да говоря с учителката да остава два-три пъти седмично след часовете за допълнително работа с нея.

# 11
  • Мнения: 1 853
Полудявам с това дете. Не ми дава достъп до училищната платформа, която обсъждахте с домашните по БЕЛ. Казва, че не бил на шест години да му следя домашните. Трябва да правят общ проект група деца за утре, намерил е материали, но понеже никой не поемал инициатива, той нямало да се прави на ентусиаст и натегач. Предусещам утрешната двойка.

# 12
  • Отвъд алеята зад шкафа
  • Мнения: 4 189
В такъв случай с бележка от лекар би трябвало да може да се освободи от присъствие.

Аз в момента съм абдикирала тотално от училищните занимания на каката. Нещо "прегорях" покрай 7 клас. Избутахме го и сега вече я оставям сама да се оправя. Питам я дали има проблем с някой предмет, ако се появи такъв, ще помагам.  Сега поне в началото ми се иска да видя сама как ще оправи. Оттук нататък ще следя повече малката, че не искам да ми се струпа още един такъв 7 клас на главата. Отчитам като грешка многото курсове, защото не оставаше време за учене. Сега Ема има толкова много свободно време, много е хубаво.

Аманда, с право не ти дава достъп:)) Остави го да се оправя сам и да носи последствията от избора си.

# 13
  • Мнения: 785
Добро утро. Входното по математика - 3.81. Но повечето оценки са били в този диапазон.

# 14
  • София
  • Мнения: 4 880
Добро утро. 😊
Продължава да ме тормози този сутрешен режим. По три пъти се будя и заспивам сутрин. Като стана около 8, все едно съм след махмурлук. 🤣
Чакам да преместим часовниците, това ми е единствената надежда.

Общи условия

Активация на акаунт