Имате ли забавяне при пратките?

  • 5 134
  • 85
  •   1
Отговори
  • Sofia
  • Мнения: 5 004
Здравейте, в предпразничния сезон поръчах няколко продукта от различни търговци и ми прави впечатление, че обработката на поръчки масово се бави с поне 5 дни, а доставките се заявяват за определи дни и  не се доставят навреме т.е получава се някакъв смс за конкретен ден и така вреки ден се праща нов смс за оставка, която не е ясно кога ще се случи. Куриерите се оправдават с "имаме много работа". Вие имате ли такъв проблем.

# 1
  • Мнения: 47 352
Последните дни получих 10-тина пратки от Черния петък, само с една имам забавяне. Трябваше да е днес сутринта, но още я няма.

# 2
# 3
  • Мнения: 50 619
Забелязвам. Още вчера трябваше да ми дойде нещо, получих мейл да си го взема (до поискване беше) висях един час на студа на опашка пред офиса на Спиди и се оказа, че го няма. Имало един ден забавяне и да чакам СМС утре (днес демек). Пак няма нищо, а според трекера на Спиди стоката е доставена в офиса им.

# 4
  • WonderLand
  • Мнения: 3 896
Аз имам голям проблем със Спиди, миналия понеделник трябваше да получа пратка от черен петък до адрес, но се наложи да я отложа с един ден и все още я няма. Звъня им всеки ден и не могат да ми помогнат по никакъв начин. Не знаят къде е и това е, била в склада, но не знаели къде точно. Днес уж трябваше да дойде, но все още нищо.

# 5
  • Мнения: 14 624
На две места поръчвам едно и също нещо - едни храстчета.
От едното място ми казаха, че момчето, което се занимава, има ковид и трябва да чакам да оздравее.
От второто не са болни, но в снега не могат да ми изкопаят храстчетата от разсадника.
Направо да се заразявам и аз от ковид и да се свършва.

# 6
  • Мнения: 119
Speedy и Econt повече няма да ползвам аз. Некадърници. Ако сайтовете, от които купувам имат собствени доставчици - взимам онлайн. Ако нямат - взимам на място от магазин.

# 7
  • Мнения: 10 626
Speedy и Econt повече няма да ползвам аз. Некадърници. Ако сайтовете, от които купувам имат собствени доставчици - взимам онлайн. Ако нямат - взимам на място от магазин.

колко пък са тия сайтове със собствени доставчици? всички би следвало да ползват регистрирани куриери.
има забавяне, да. освен лудницата покрай коледа и черни петъци, ковид тъпнята засили много онлайн търговията. та ще има големи забавяния. затова - рекламация за неспазен срок, ако сте платили доставката.

# 8
  • Мнения: 119
Speedy и Econt повече няма да ползвам аз. Некадърници. Ако сайтовете, от които купувам имат собствени доставчици - взимам онлайн. Ако нямат - взимам на място от магазин.

колко пък са тия сайтове със собствени доставчици? всички би следвало да ползват регистрирани куриери.
има забавяне, да. освен лудницата покрай коледа и черни петъци, ковид тъпнята засили много онлайн търговията. та ще има големи забавяния. затова - рекламация за неспазен срок, ако сте платили доставката.
Ozone и Зора, главно от там си купувам каквото трябва.

# 9
  • Русе
  • Мнения: 12 205
Oт Ozon чакам един диск две седмици.

# 10
  • Мнения: 9 043
Спиди трети ден ги чакам да дойдат да взвмата една пратка за връщане.
Толкова са смотани че не е истина.
Просто се чудя как ранотят.

# 11
  • Мнения: 10 626
И Ozone, и Зора работят с куриери. Първите мисля, че само със спиди и еконт, вторите май имаха опции. от зора са ми носили с рапидо, но те пък минаха към спиди вече. май се разнасяха и някакви техни камиончета, но не знам какво седи зад тях. всъщност при голяма техника/пратки не е куриерска услуга, но да не изпадаме в детайли.

# 12
  • Мнения: 47 352
Моята пратка още я няма. Имах СМС за вчера сутрин. От Бершка е, така че нямаше как да взема от магазин.
Но съм се настроила, че около ЧП и Коледа е така и не им се ядосвам Simple Smile
...затова - рекламация за неспазен срок, ако сте платили доставката.
Май сега не важи. Щом са сложили предупреждение в сайта, значи има независещи от тях обстоятелства.
Не съм сигурна, но така го тълкувам.

# 13
  • Мнения: 14 624
Аз получих и по Спийди, и по Еконт пратки в горе-долу срок. Обаче аз си ги поръчвам с получаване в техен офис.
Едната пратка вярно се забави, но причината беше в изпращащата фирма, пет дена не ми експедираха поръчаната стока и взех да се изнервям и да търся от къде другаде да си поръчам. То беше един от тия пулсовите оксиметри, дето мерят сатурацията. Сега един път на ден си меря сатурация. Simple Smile Simple Smile Simple Smile

Една пратка дойде и вкъщи, но по-притеснено ми беше да чакам куриер и да съм непременно на линия, когато реши да дойде.

Та общо взето съм доволна от куриерските фирми, с доставка до техен офис.

# 14
  • Sofia
  • Мнения: 5 004
Спиди ми доставиха на мен, но UPS бавят мног също пратките. Много от магазините също забавят изпращането така, че не са само куриерите според мен.

Общи условия

Активация на акаунт