Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Съкращение

  • 1 885
  • 50
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 7 111
Авторката говори за любовни обяснения, а не за искани сексуални услуги. Дали правите разлика?

# 46
  • Мнения: 17 560
А, не, ние сме в детската градина да си играем на любовни обяснения. В работата нямат място, особено от началник към подчинен. Всеки мениджър трябва да е наясно с това и, ако си позволи нещо подобно, да си носи отговорността от действията си. Жената му е отказала два пъти. Нима един не е достатъчен? И след това - не можела да си изпълнява задълженията поради недостатъчна квалификация.... А преди отказите е можела, така ли? От колко време е на тази позиция, че така изведнъж се усетиха, че не ѝ достигат компетенции?

# 47
  • I want it all and I want it now.
  • Мнения: 4 092
Опиши и приложи всички факти и чатове с вьпростният. Гледа се много сериозно на такава ситуация в чуждестранните фирми и сьответно ще си понесе последствията. Егати наглия тип. Постави го на място. Тьрси си правата. С много по малки проблеми сьм се обрьщала кьм шефовете и като им обясниш сьм срещала разбиране. Успех.

# 48
  • Манчестър
  • Мнения: 1 874
Така....да започнем оттам,че компанията е чуждестранна, това явно е офис/филиал в БГ, и работещите се подчиняват на БГ трудово законодателство, но също HR правилата от компанията майка се спазват ( стига да не е в ущърб на БГ законите).

Та ще попитам:
1. Има ли консултация с HR отдела?
2. Всяка чужда компания  си има така нар. grievance policy и по този начин можеш да се оплачеш по установения ред.
3. За да прекратят договор по липса на качества, също (поне в чужди компании) има разговор, коментира се къде са слабостите, каква помощ е нужна и тн. Има устно предупреждение, писменно предупреждение, прави се план със слабите страни и как да се подобри и чак след това се стига до прекратяване на договор .
Да не говорим ,че за bullying , мениджъра ще е изхвърчал досега.
Според мен, нито е за отпуската, нито за смените.....просто си я е нарочил,а и не е първата.
Къде се намира компанията ?

# 49
  • Мнения: 154
Така....да започнем оттам,че компанията е чуждестранна, това явно е офис/филиал в БГ, и работещите се подчиняват на БГ трудово законодателство, но също HR правилата от компанията майка се спазват ( стига да не е в ущърб на БГ законите).

Та ще попитам:
1. Има ли консултация с HR отдела?
2. Всяка чужда компания  си има така нар. grievance policy и по този начин можеш да се оплачеш по установения ред.
3. За да прекратят договор по липса на качества, също (поне в чужди компании) има разговор, коментира се къде са слабостите, каква помощ е нужна и тн. Има устно предупреждение, писменно предупреждение, прави се план със слабите страни и как да се подобри и чак след това се стига до прекратяване на договор .
Да не говорим ,че за bullying , мениджъра ще е изхвърчал досега.
Според мен, нито е за отпуската, нито за смените.....просто си я е нарочил,а и не е първата.
Къде се намира компанията ?

Компанията е датска. Още преди съкращението мениджъра ме съсипваше с грешки. Аз отправях предложения как да се подобри работата ми. Защото имаше всяка седмица нови поне 100 промени. Предлагах ново обучение. Обаче той не ми отразяваше предложенията, който според мен дори не са стигнали до шефовете.

# 50
  • Манчестър
  • Мнения: 1 874
Така....да започнем оттам,че компанията е чуждестранна, това явно е офис/филиал в БГ, и работещите се подчиняват на БГ трудово законодателство, но също HR правилата от компанията майка се спазват ( стига да не е в ущърб на БГ законите).

Та ще попитам:
1. Има ли консултация с HR отдела?
2. Всяка чужда компания  си има така нар. grievance policy и по този начин можеш да се оплачеш по установения ред.
3. За да прекратят договор по липса на качества, също (поне в чужди компании) има разговор, коментира се къде са слабостите, каква помощ е нужна и тн. Има устно предупреждение, писменно предупреждение, прави се план със слабите страни и как да се подобри и чак след това се стига до прекратяване на договор .
Да не говорим ,че за bullying , мениджъра ще е изхвърчал досега.
Според мен, нито е за отпуската, нито за смените.....просто си я е нарочил,а и не е първата.
Къде се намира компанията ?

Компанията е датска. Още преди съкращението мениджъра ме съсипваше с грешки. Аз отправях предложения как да се подобри работата ми. Защото имаше всяка седмица нови поне 100 промени. Предлагах ново обучение. Обаче той не ми отразяваше предложенията, който според мен дори не са стигнали до шефовете.

Трябва да започнеш с HR.

Общи условия

Активация на акаунт