СМГ "Паисий Хилендарски" - Тема 13

  • 58 571
  • 752
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 7 329
Това с дискриминацията е като добър ден. За всичко. Правят нво на почти 120000 деца. Колко учители проверяват тези работи по 2, за да е качествено? После арбитриране? 120000 работи на 7 и 10 клас.

Последна редакция: сб, 01 юли 2023, 08:08 от рони

# 586
  • Мнения: 51
А някой може ли да обясни как включването на състезание в балообразуването е дискриминация?
Състезание, което се администрира от МОН.
най-малкото не всички училища са под шапката на МОН. Пример НГДЕК, музикалното и т.н. Децата от тези училища трябва ли да бъдат дискриминирани ако решат след 7 клас да кандидатстват в СМГ?!!

# 587
  • Мнения: 35 389
Тези деца няма да бъдат спирани да се явят на състезание/допълнителен модул. Състезанието ще е със свободен достъп и безплатно, така както са МзВ, ПМС и НОМ. Къде е дискриминацията? В НГДЕК и музикалното учат математика по програмата на МОН, нали?

# 588
  • Мнения: 51
Тези деца няма да бъдат спирани да се явят на състезание/допълнителен модул. Състезанието ще е със свободен достъп и безплатно, така както са МзВ, ПМС и НОМ. Къде е дискриминацията? В НГДЕК и музикалното учат математика по програмата на МОН, нали?
Ами не. Вижте, смятате ли, че щом МОН са отговорили на доктор Тонев, че предложенията му са дискриминационни са си го измислили... Предполагам, че в МОН разбират от образование повече от мен и Вас взети заедно. В крайна сметка, който иска различно балообразуване и в момента има тази възможност- НПМГ, ТУЕС, където вместо БЕЛ участва оценката по физика от дипломата и т.н.

Последна редакция: пт, 30 юни 2023, 23:41 от Владимир Христов 735528

# 589
  • Мнения: 35 389
Искаме да разберем основанието за отказа. Не е топ секретен документ, че да не може да се обсъжда.

Вижте, смятате ли, че щом МОН са отговорили на доктор Тонев, че предложенията му са дискриминационни са си го измислили... Предполагам, че в МОН разбират от образование повече от мен и Вас взети заедно.

Смятам. Законите и наредбите могат да се четат леко според това какво се желае да се постигне. А също така могат да бъдат променяни. Както каза някой по-назад, все пак не са физични закони.

# 590
  • Мнения: 23
Щом МОН са ги измислили, значи са физични😂😭. Владимир Христов , Вие да не работите в МОН🤔

# 591
  • Мнения: 317
За мен дискриминацията е, че влизането в МГ след 4 клас е избор и откриване на математически таланти. Явяването на НВО в 7 клас е за целия випуск и достъпът до МГ не е за математически таланти и гении, това са общообразователни училища. Дори децата да не са състезание, МГ дава основа за професионално развитие след това. Състезанията и олимпиадите са до време.

# 592
  • Мнения: 51
Щом МОН са ги измислили, значи са физични😂😭. Владимир Христов , Вие да не работите в МОН🤔
ще се опитам да се изразя максимално опростено. Това, което искате изглежда по следния начин. Футболен мач. Играят два отбора. Само че в един от отборите играят Меси и Роналдо. Вашето предложение е футболният двубой да се играе при различни правила за двата отбора. Когато играч от отбора на Меси играе с ръка в собственото си наказателно поле да няма дузпа, но когато играч от противниковия отбор го направи да има дузпа. Е няма как да стане. Правилата трябва да са  еднакви и за двата отбора.

# 593
  • Мнения: 964
Владимир Христов, освен че сте навсякъде и изключително шумно не казвате нищо ново, давате логически и фактологически неверни примери.
Борбата е състезатели като Меси, Роналдо и т.н. да се състезават и да се отсяват на световно първенство по всички правила на играта, а не титлата да се дава, ритайки по 100 дузпи срещу училищния вратар, в който случай една пропусната дузпа ги изхвърля от световното. Capeesh 😉?

# 594
  • Мнения: 7 329
Ако в МОН разбираха от образование, прогимназиалният етап на обучението в страната нямаше да бъде в това трагично състояние. В МОН разбират от отчитане на дейност. Голямото пазане да не се признае провал на системата. Зад отказа "това е дискриминация" не стои анализ. Онази весела кардиограма от предната страница е много интересна. 
А това за Меси и Роналдо, ако на някого във фифа, фуфа и фафа му беше важно, щяха да направят това, което се случи преди десетки години в NBA. Всъщност нека да бъде този аналог. Удобен е. Този отбор, в който съберат точно двама големи ще събере повече пари от реклама отколкото от футболни резултати. А, да. Отбор не е двама души. Отбор са 11-те плюс тези на скамейката, както и целия щаб.

# 595
  • Мнения: 51
Владимир Христов, освен че сте навсякъде и изключително шумно не казвате нищо ново, давате логически и фактологически неверни примери.
Борбата е състезатели като Меси, Роналдо и т.н. да се състезават и да се отсяват на световно първенство по всички правила на играта, а не титлата да се дава, ритайки по 100 дузпи срещу училищния вратар, в който случай една пропусната дузпа ги изхвърля от световното. Capeesh 😉?
и на най-великите се случва да изпускат дузпа, но не ми е известно да са оревавали света за промяна на правилата. Да умеееш да губиш с достойнство е изключително ценно качество. Останалото е Дънинг-Крюгер

# 596
  • Някъде на край света
  • Мнения: 311
С цялото ми уважение, г-н Христов, когато няма как да се отсеят математиците се случва това:

# 597
  • София
  • Мнения: 9 492
На мен за СМГ не ми се виждат добри. Средно по МАТ 97, означава, че освен 100 т. има и доста ниски по МАТ.
Колко ниски пък да има - 94 Simple Smile

# 598
  • София
  • Мнения: 3 701
В момента има организирана подписка от родители на ученици в СМГ и НПМГ в подкрепа на писмо на директорите на СМГ (Д-р Тонев) и НПМГ (г-н Ушагелов) за премахване на един текст от Наредба 10 за приема в 8 клас.
Искането в писмото е в Наредба 10 / 2016 г. да отпадне текста ", по учебни предмети, по които не се провежда национално външно оценяване".

чл. 57 (2)  По решение на педагогическия съвет като елемент от балообразуването
по ал. 1 може да бъде включен и общият брой точки, приравнен до 100, от
резултатите, получени от олимпиади и/или състезания от календара на МОН, по
учебни предмети, по които не се провежда национално външно оценяване през
съответната учебна година.

Адресът на подписката е https://www.peticiq.com/405965#form

Мотивите и линк към подкрепяното писмо има в края на петицията.

В същото писмо има и преложение при кандидатстването след 4 клас, класирането на двете гимназии да е общо, така че да се избегнат административните затруднения при сегашното положение.

Нека да разпространим съобщение за подписката в групите по класовете, за да са запознати родителите и който иска да я подкрепи!

# 599
  • Мнения: 7 665
Хора, ще си вкарате автогол. Това предложение ако се приеме ще стане като оли/Чакалов - ще се разреши да се вземе по-голямото от нво и областен ном приравнен към 100. И после ще ви кажат, че са ви угодили. Няма как това да е работещото решение за нормално разслоение. За детето ми нво мина, не ме касае, но много ми се ще да постигнете промяна към някаква нормалност, но не вярвам, че това е решението.

Общи условия

Активация на акаунт