НАБОР 2004 - новите пътища

  • 57 907
  • 774
  •   1
Отговори
# 255
  • София
  • Мнения: 16 315
Сега чета в седмокласната тема, че според преподаватели името Ева не трябвало да се ползва в преразказа, защото го имало само в заглавието и неутралният разказвач нямало как да го знае. Хора, това са нЕкви страшни тъпотии! Flushed

Смених браузера и успях да платя в системата на МУ София.

# 256
  • Мнения: 2 320
Съученик на сина ми е написал обаче, че Ева е шизофреничка, защото кой нормален човек си говори с препарирани бухали??? Вероятно ще се размине със 100-те точки Simple Smile.

# 257
  • София
  • Мнения: 20 052
Сега чета в седмокласната тема, че според преподаватели името Ева не трябвало да се ползва в преразказа, защото го имало само в заглавието и неутралният разказвач нямало как да го знае. Хора, това са нЕкви страшни тъпотии! Flushed

Смених браузера и успях да платя в системата на МУ София.

И аз точно това четох, ужас,  преподаватели даже били казали, че така е вярно...И какво, ще им вземат точки, ако са написали някъде Ева ли..Worried Все по-трагично става. На зрелостниците отнемат за незнайно какво, просто нещо си там е подчертано, на седмокласниците пък  - евентуално за реалното и съвсем правилно използвано име на момичето. Дано не е така..

# 258
  • София
  • Мнения: 16 315
Страшна малоумщина е това просто! Отсега подготвям запасите за догодина.

Не е бухал, а сова, но децата са го писали като бухал, сврака и т.н. А според някои не била препарирана, а парализирана. Joy Мамини сладки душици!

# 259
  • Мнения: 129
Има оценки от изпита по английски в СУ

# 260
  • Мнения: 13 719
Хахахаха, безкрайно съм щастлива, че завършихМЕ!
  Това е идиотия, пак да кажа.Не знам по какъв критерии назначават хората в МОН и всички, които отговарят за образованието.
    Относно следването и таблетите - в СУ, когато дъщеря ми учеше, а това не беше много отдавна, записки на хартия. Евентуално учебник, написан от съответния преподавател или асистент , учебни помагала в библиотеката -йок. Качени лекции някъде - абсурд.

# 261
  • София
  • Мнения: 16 315
Дъщеря ми си води записките в СУ на таблет.

# 262
  • Мнения: X
На мен, след повече от нещата, които видях във всевъзможни медии, включително и форума, нито ми се чете, нито ми се пише, нито ми се търси, нито ми се споделя.

# 263
  • София
  • Мнения: 20 052


Не е бухал, а сова, но децата са го писали като бухал, сврака и т.н. А според някои не била препарирана, а парализирана. Joy Мамини сладки душици!
 
Laughing Любим ми остава лафът от преразказа  в първото издание на НВО, обаче, през далечната 2010 : "Вида оправила и баща си, и коня". Или клепалото, заменено със "синонима" аларма..
ПП И бисерът от тогавашната теза не е за пренебрегване : " Кръчмата е будна, защото Странджата хърка".

Последна редакция: ср, 14 юни 2023, 17:12 от пенсионирана русалка

# 264
  • София
  • Мнения: 16 315
Ох, навремето имаше сташни бисери от кандидатгимназиалните и кандидатстудентските изпити. Едно от любимите ми беше, че баба Илийца, като видяла, че не идва помощ отникъде, взела един кол и сама се оправила. Joy

Дидева, поясни какво така те отчая.

# 265
  • Мнения: 1 454
Относно преразказа на 7 клас - в условието не е записано дали неутралният разказвач познава или не Ева Simple Smile. Може да й е близък приятел....вече ме избива на ....... Това нашето образование е извън всякакви граници .

# 266
  • Мнения: X
Имам чувството, че се въртим  в омагьосан кръг. Резултатите - ниски, учениците - неграмотни, има нужда от промяна на учебните програми, преминаване от възпроизвеждане към компетентностен подход, ще има или няма втора дата за НВО, критерии за оценяване, тълкуване на критериите...Минават ден, два, месец, година...И на следващата същите въпроси изникват със страшна сила.

# 267
  • София
  • Мнения: 748
Бисерите са си бисери, но въпросът е, че това издребняване убива всичко смислено в преразказа. А на времето толкова се радвах като направиха в 7  клас преразказ, а не научени наизуст теми.

# 268
  • София
  • Мнения: 20 052
Бисерите са си бисери, но въпросът е, че това издребняване убива всичко смислено в преразказа. А на времето толкова се радвах като направиха в 7  клас преразказ, а не научени наизуст теми.

То това дори не е издребняване, ако го направят, а нещо друго....Нима когато се пише литературен анализ на "Хаджи Димитър" на Ботев,  се ползват само съществителни нарицателни и местоимения, понеже името на този "незнаен" войвода е само в заглавието..

# 269
  • София
  • Мнения: 16 315
Имам чувството, че се въртим  в омагьосан кръг. Резултатите - ниски, учениците - неграмотни, има нужда от промяна на учебните програми, преминаване от възпроизвеждане към компетентностен подход, ще има или няма втора дата за НВО, критерии за оценяване, тълкуване на критериите...Минават ден, два, месец, година...И на следващата същите въпроси изникват със страшна сила.
Даам, това за знания и компетентности, вместо заучаване ми е любимото клише. Smirk Аз не знам как се придобиват знания и компетентности без заучаване, честно. Другото любимо ми е вайкането за ниски "плачевни" средни резултати на изпит, на който се явяват всички и "компетентната" констатация за лесни изпити, без каквато и  да е компетентност за такава преценка. Joy Само ти що се впечатляваш не знам. Клишетата затова са клишета, защото битуват вечно. Я си стой тук при нас и да не ти пука!

Общи условия

Активация на акаунт