Въпроси за банки и банкови такси - 2

  • 38 448
  • 653
  •   1
Отговори
# 585
  • на последния етаж
  • Мнения: 9 911
Какви бяха преди това? За Виза класик май бяха същите?

# 586
  • Мнения: 6 386
Какви бяха преди това? За Виза класик май бяха същите?
От 4 000лв., 6 000лв., 12 000лв. на съответно 6 000лв., 10 000лв. и 20 000лв.

# 587
  • Мнения: 2 228
Не мога да се ориентирам по условията на TBI и затова следния въпрос тук: през онлайн банкирането от левова сметка превод към държава в Европейския съюз, има ли такса? Ако не знаете, ще звъня, но вече доста пъти звънях, а още нищо не съм правила в тази банка. Очертава св каръшка работа... Куриер ми върна пратката и даже още нямам дебитна карта. Та ако има такса този вид превод, направо ще ме загубят като клиент, преди да са ме спечелили. Благодаря!

# 588
  • Мнения: 59
SEPA преводите са безплатни.

# 589
  • Мнения: 6 386
Не мога да се ориентирам по условията на TBI и затова следния въпрос тук: през онлайн банкирането от левова сметка превод към държава в Европейския съюз, има ли такса? Ако не знаете, ще звъня, но вече доста пъти звънях, а още нищо не съм правила в тази банка. Очертава св каръшка работа... Куриер ми върна пратката и даже още нямам дебитна карта. Та ако има такса този вид превод, направо ще ме загубят като клиент, преди да са ме спечелили. Благодаря!
За първи път ли имаш банкова сметка? Защото при другите банки преводите са платени, че и месечни такси имат. На практика TBI Bank е изключение. Не ми се мисли, когато разбереш другите банки какви такси имат за какво ли не...

Да не би да имаш предвид да платиш с карта онлайн?

# 590
  • Мнения: 6 386
Промени в условията на EasyPay:

Цитат
Уважаеми клиенти,
Уведомяваме ви, че считано от 09.06.2025 г. се допълва нова т.5.3 в раздел VII на Общите условия за ползване на Микросметка със следното съдържание:
5.3. В случай, че по сметката не е имало движения за период от една календарна година, то същата може да се закрие служебно от Изипей АД, като с това се прекратява и Договора при Общи условия за Микросметка.
В случай че не приемате промените, имате право да прекратите ползването на микросметката без да носите отговорност за разноски и обезщетения.

Както и таксите:



# 591
  • Мнения: 8 828
С каква цел замразявате КК, освен когато картата е изгубена?

Върнах една от двете си КК към Пощенска банка - много въпроси и сериозно мотивиране беше нужно да правя пред служителя - защо се отказвам, ама как, кое налага да го направя и така нататък - при положение, че имам още една към същата банка. Скоро ще върна и нея, а не ми се иска да давам обяснения, но не може онлайн. Много ми е ретро Пощенска банка, имам усещането, че са от миналото.

# 592
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 660
Навремето си открих втора сметка в ОББ, за да ми превеждат детските. Оказа се, че доходът ми надвишава с 15 стотинки прага и не получих нищо по тази сметка. Стоеше си открита в продължение на две или повече години, без да се регистрира каквото и да е движение. Реших да я закривам - голям зор ми дадоха. "Ама защо като е без такси за обслужване; Някой ден ще ви потрябва; Обещаваме да не начисляваме такси; Няма да е на минус ..." - от девет дерета вода. Всички знаем, че клаузите в договорите подлежат на промяна, която много често не стига до клиента, защото позицията на отсрещната страна е, че той е длъжен да се интересува.

# 593
  • here and now
  • Мнения: 5 570
С каква цел замразявате КК, освен когато картата е изгубена?
Когато ми хакнаха картата и звънях на кол центъра да питам какво да правя, служителят ми каза, че си язамразява(блокира) през приложението и я размразява само когато ще плаща нещо, Сподели, че и той е бил жертва. Посъветва ме да правя същото.

# 594
  • Мнения: 1 578
С каква цел замразявате КК, освен когато картата е изгубена?
Когато ми хакнаха картата и звънях на кол центъра да питам какво да правя, служителят ми каза, че си язамразява(блокира) през приложението и я размразява само когато ще плаща нещо, Сподели, че и той е бил жертва. Посъветва ме да правя същото.
Аз правя същото!
Когато трябва да плащам я отблокирам и после пак я блокирам. Изключително полезна опция. Така може да се получават пари по сметката ,но не и да се теглят.

# 595
  • Мнения: 447
Отблокирането може ли да се направи през приложението на банката или се ходи до офис?

Дайте разяснение моля.

При еднократно натискане на Блокирай в приложението като текст ми изписва това :

Временното блокиране на карта представлява временно ограничение за осъществяване на операции с нея.
Повторното ѝ активиране е възможно чрез електронните канали или в офис на Банката от Клиента или Картодържателя, независимо по чия инициатива е било наложено временното блокиране.
За постоянно деактивиране на картата, използвайте бутон "Деактивирай".

Потвърди

Последна редакция: нд, 04 май 2025, 19:29 от dsfds

# 596
  • Мнения: 1 578
Не знам на коя банка сте ,но аз съм на УниКредит и мога днес по 10 пъти ако се наложи да я блокирам и отблокирам от самото приложение.

# 597
  • Мнения: 3 416
Да, това е идеята - когато се наложи замразяваш/размразяваш (блокираш/разблокираш) през приложението. Няма нужда да се ходи в офис.

# 598
  • Мнения: 61 845
На дъщеря ми ѝ бяха откраднали портмоне с документи, вкл. карти. И тя така си я блокираше и само при ползване я отблокира.

# 599
  • Мнения: 5 469
На Райфайзен в приложението можеше да се "заключва" картата и беше ясно, че заключване и блокиране са две различни неща.
Сега идиотите от ОББ са написали "блокиране" в менюто, но можеш сам да си я блокираш и разблокираш от приложението

Общи условия

Активация на акаунт