НОВО: Лоялна програма в BG-Mamma

  • 49 015
  • 658
  •   1
Отговори
# 390
  • София
  • Мнения: 22
Не се ориентирам, четейки следното :

"В зависимост от степента, до която публикацията отговаря на критериите, то тя може да бъде оценена с коефициент на полезност от 0,1 до 1,0."

Имам X публикации и Y полезни мнения. Y е броя публикации, които ИИ е оценил с някаква полезност ( независимо 0.1 или 1 ) или Y е сума от умножена с коефициента полезност на всеки пост? Тоест ако два мои поста са оценени с коефициент на полезност 0.5, то те се считат като едно полезно мнение ли?
Или е нещо трето, различно от тези двете?

Точно така е. Две 50%-ови полезни правят едно 100%-ово.

# 391
  • в сърцето на един мъж...
  • Мнения: 12 866
Скрит текст:
Лично мнение ( не като партньор на БГ-Мамма ):

Идеята на лоялната програма и начинът, по който е замислена е да стимулира качественото съдържание, което ще бъде от полза за широка аудитория, което в момента е в много нисък процент ( на фона на огромното съдържание в теми за реалити формати, турски сериали и т.н. ).

Аз като потребител ( и то доскоро основно читател ) - Адски е трудно човек да достигне до смисленото съдържание, което търси.
Например моята дъщеря тази година е ПУК. Трябваше да прочета много теми и много коментари ( 70% от които доста нерелевантни към темата ), за да мога да се ориентирам каквото ме интересуваше.
Всички тези неща са проблем, който екипът на БГ-Мама иска да разреши и смея да твърдя, доста успешно засега: Първо с Q&A секцията на тема - това е нещо, което поне мен като потребител ме устройва много, защото сега много по-лесно намирам информацията, която ми трябва, без да се наложи да изчета 1000 страници. Сега идеята е да се промени и масовото съдържание във форума.

Навсякъде виждам хора, които се притесняват от ИИ. Хора ... ИИ не е бъдещето - то е настояще и ако БГ-Мама не яхнат вълната, то повярвайте ми ще бъде пагубно за тях!

Това е от мен!

Може ли само да ви върна към мнението - алгоритъма на гугъл дава много точни препратки към нещата, които са полезни. Алгоритъма на ИИ в момента във форума няма никаква представа какво прави. И много от темите са обобщени безумно. Този алгоритъм трябва наистина да се обучава, но не по начина, по който го правите в момента. Някой все пак трябва да му зададе алгоритъм, по който да извади най-важното от темите. А това, в повечето теми не е направено или не е начина, по който да се получи есенцията. Направих си труда да погледна в няколко от темите, които са събирани обобщения, едно 20 под точки или информации съм оценила като отрицателни или не изпълнени. Естествено той анализира какво е писано в темите, но трябва да му бъде зададено все пак какво да изкара от тях. Ако ние го питаме като идиот, естествено, че ще отговори като такъв. Да, бъдеще е да се работи с ИИ, но трябва да се знае как да се прави. А тук е на много аматьорско ниво и естествено няма полезен резултат. Ако има теми, в които съдържанието е чисто техническо, естествено ще изкара информация, която ще е релевантна. Ако обаче има много плява и лично мнение, на него ще му е трудно да отсее правилните изводи.

# 392
  • Мнения: 25
Може ли само да ви върна към мнението - алгоритъма на гугъл дава много точни препратки към нещата, които са полезни. Алгоритъма на ИИ в момента във форума няма никаква представа какво прави. .....

Geia, много е ласкаво, че ни сравнявате с гигантска корпорация като Google, но за жалост, фактите са други. Нямаме ресурса и възможностите им. Дори не сме близо до тях като мащаб. Започнали сме да обучаваме AI алгоритми и заедно с вас, нашите потребители, продължаваме да образоваме все още невръстното ни дете в по-осъзнат и умен "индивид", който да служи добре на всички ни.

# 393
  • Мнения: 1 864
Когато има закупени ваучери за даден магазин, могат ли да се върнат и да се възстановят точките? Не можах да намеря отговор на този въпрос, въпреки че го срещнах няколко пъти.

# 394
  • Другата България
  • Мнения: 42 978
Когато има закупени ваучери за даден магазин, могат ли да се върнат и да се възстановят точките? Не можах да намеря отговор на този въпрос, въпреки че го срещнах няколко пъти.
Не.
Писах на съпорта на IncentivAI LoyaltyHub със същия въпрос и ми отговориха.
Предвижда се за в бъдеще, но за момента не.

# 395
  • в сърцето на един мъж...
  • Мнения: 12 866
Може ли само да ви върна към мнението - алгоритъма на гугъл дава много точни препратки към нещата, които са полезни. Алгоритъма на ИИ в момента във форума няма никаква представа какво прави. .....

Geia, много е ласкаво, че ни сравнявате с гигантска корпорация като Google, но за жалост, фактите са други. Нямаме ресурса и възможностите им. Дори не сме близо до тях като мащаб. Започнали сме да обучаваме AI алгоритми и заедно с вас, нашите потребители, продължаваме да образоваме все още невръстното ни дете в по-осъзнат и умен "индивид", който да служи добре на всички ни.

Може би аз не съм се изразила правилно - имам предвид тяхната търсачка към форума. Това, което изкарва като резултати, винаги е по-добро от тукашната търсачка - в тази посока трябва да се работи. И естествено тогава и тукашния ИИ ще е по-добре обучен.

# 396
  • Мнения: 1 864
Когато има закупени ваучери за даден магазин, могат ли да се върнат и да се възстановят точките? Не можах да намеря отговор на този въпрос, въпреки че го срещнах няколко пъти.
Не.
Писах на съпорта на IncentivAI LoyaltyHub със същия въпрос и ми отговориха.
Предвижда се за в бъдеще, но за момента не.
Жалко. Малко прибързано купих на Декатлон, но нищо не си харесвам. Здраве да е.

# 397
  • Мнения: 25
Когато има закупени ваучери за даден магазин, могат ли да се върнат и да се възстановят точките? Не можах да намеря отговор на този въпрос, въпреки че го срещнах няколко пъти.

Уважаема m@ria, тъй като платформата на партньорите ни IncentivAI работи с подизпълнител за всички предоставяни ваучери, то към момента е невъзможно да върнете вече закупени такива.
По смисъла си, това е различно от обичайната покупка, където важи правилото за връщане на стока в двуседмичен срок.
Имаме уверение от IncentivAI, че се обмисля такава функционалност в бъдеще.
Извиняваме се за неудобството Yellow Heart

# 398
  • Мнения: 17 485
m@ria, а защо първо купувате ваучер и после гледате в магазина дали ще си харесате нещо? Аз направих точно обратното - разгледах набелязаните магазини, избрах и сложих в кошницата, след което влязох в бг мама, купих си съответните ваучери и ги използвах. Не използваните точки си стоят във виртуалния ми портфейл тук.

# 399
  • Мнения: 91
А защо  е толкова важно потребител да е в следващо (високо в йерархията) ниво?
Наистина не съм наясно, не се заяждам.

При достигане на определено рейтинг ниво в бъдеще се могат да се отключват определени функционалности в платформата. В даден момент и тези нива ще бъдат видими като баджове на профила.

# 400
  • Бургас
  • Мнения: 8 589
Не си обменяйте точки за TAKEAWAY. Приложението им не приема промокодовете. Някой може ли да ми каже как да върна ваучера от TAKEAWAY обратно като точки в акаунта. Иначе 20лв отиват на вятъра.

До този момент всички, които са казали, че ваучерите на Takeaway не работят се оказа, че не са чели инструкциите за ползване на ваучери на Takeaway.



Ако сте следвали инструкциите и не се е получило, ще разгледаме какво се случва и ако трябва ще махнем Takeaway от списъка.

То хубаво да четем инструкциине, но къде са тези итструкции. Прерових целия сайт на Incentiv AI и не можах да намеря това, което сте качили като снимка. Ако някой партньор (в случая TAKEAWAY) има някакви инструкции за изписване на кода, не е ли добре те да бъдат сложени на видно място.

Редактирам се. Намерих ги. Ами не бих се сетила да натисна върху името/снимката, особено като не е обозначено като нещо, на което маже да се кликне.

Последна редакция: ср, 11 дек 2024, 01:11 от Irene Adler

# 401
  • Мнения: 32 301
Irene Adler, долу отляво отивам на "Магазин" (има символ) и ти се показват наличните купони. Натискам на купона, който искам да видя, но не на "Купи". Отварят се условията на купона за съответния търговец. Там се вижда същият текст за TAKEAWAY.

# 402
  • Бургас
  • Мнения: 8 589
Да, вече го видях. Просто не знаех, че може да се натисне върху самия купон.

# 403
  • Мнения: 91
Много от нещата, които се коментират не само в тази тема, но из форума като цяло, ние самите също сме мислили и обсъждали. Върху много функционалности вече се работи.
За съжаление, при платформа с толкова мащабно съдържание, каквато е BG-Mamma, някои неща изискват много повече ресурс, отколкото изглежда на пръв поглед и зад нещо, наглед дребно като промяна, стоят месеци работа.
Затова може да ви се струва, че понякога не откликваме на желанията ви, но ви уверяваме, че не е защото ги игнорираме, а защото всичко е обект на планиране, ресурси и време. Но ви уверявам, че те не са без значение за нас.

Последна редакция: пн, 30 дек 2024, 20:09 от Лоялна програма

# 404
  • Мнения: 6 971
Мислих много какво бих искала да направя с точките. Разбрах, че искам да ги даря, но не за обща кауза с неизвестен получател, а за конкретна активна кампания за спешно събиране на средства за животоспасяващо лечение например.
Има ли начин да се организира такава форма на използване на точките?

Общи условия

Активация на акаунт