НОВО: Лоялна програма в BG-Mamma

  • 48 999
  • 658
  •   1
Отговори
# 435
  • Мнения: 20 527
От показаното никъде не пише, че си използвал трите кода, а че си заменил точки за три кода. Първо пиши на магазина за неработещите кодове?
Като се кликне на "промо код" - жълтичкото, пише, че са успешно ползвани.  Прехвърлени... те вече не може да се ползват отново, тоест .. загубени 2х6000 точки.
diziler, пиши на съпорта на incentiv, ще съдействат. Дори тук един човек от екипа им отговаря на въпроси и съм виждала да решава проблеми.
Не знам къде да пиша, преправих сайта им, имейл не откривам. Вдясно долу има нещо като чат с бот.

# 436
  • Бургас
  • Мнения: 8 589
Кликнете на чата. Не е с бот. Реални хора са.

# 437
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 8 674
От показаното никъде не пише, че си използвал трите кода, а че си заменил точки за три кода. Първо пиши на магазина за неработещите кодове?
Като се кликне на "промо код" - жълтичкото, пише, че са успешно ползвани.  Прехвърлени... те вече не може да се ползват отново, тоест .. загубени 2х6000 точки.
diziler, пиши на съпорта на incentiv, ще съдействат. Дори тук един човек от екипа им отговаря на въпроси и съм виждала да решава проблеми.
Не знам къде да пиша, преправих сайта им, имейл не откривам. Вдясно долу има нещо като чат с бот.
Иди в секция промо кодове в ляво на менюто, там си седят всичките ти промокодове. Това "успешно" означава, че успешно си генерирал промо кода, не че си го ползвал.
Скрит текст:

Аз използвах всичките си точки, единствения бъг, който ми се случи е че пишеше, че промо кода не е успял да се генерира, пък всъщност беше и така се оказах с два промо кода за един и същи магазин, защото генерирах втори. Но и двата наместих, няма да стават зян я.

Последна редакция: пт, 13 дек 2024, 11:13 от 🌹 Mimi Rose 🌹

# 438
  • Мнения: 25
Здравейте,

Явно е необходимо уточнение относно чат - опцията в платформата на партньорите ни IncentivAI.
На запитванията ви там отговарят реални хора. Няма AI автоматизация.
Колегите отговарят бързо и са много отзивчиви. Purple Heart

# 439
  • Мнения: 20 527
Благодаря за уточнението, писах и на Сиела. Хубав ден на всички Wink

# 440
  • София
  • Мнения: 22
Няма AI автоматизация.

Засега

# 441
  • Мнения: 1 168
Като вляза в приложението и точките ми са разпределени към всички търговци, но им али възможност аз от едно място да ги прехвърля към друг търговец и да осребря съответно ваучер с по-голяма сума или както са си разпределени- така си си остават?

# 442
  • Мнения: 42 447
Не са разпределени, това е магазин.
Аз си взех само ваучери за Озон.

# 443
  • Мнения: 1 161
А тази лоялна програма само за сега ли е или вече ще си е активна постоянно? Чудя се дали има смисъл да си свързвам профила.

# 444
  • Мнения: 6 667
х HAPPY х
след Нова година ще стартират Предизвикателства. Всяко предизвикателство ще си има срок. През това време ще може да трупате точки. Ще ни бъде обяснено как.

По отношение на тези данъци. Вече го казах, но пак ще го повторя - всеки сам решава какво да прави. Аз лично за себе си смятам, че никой няма да се занимава с мен за това, просто защото няма как да стане. Тоест, няма да плащам никъде нищо. Не виждам място за притеснение по отношение на това. Плащам си данък сгради и битови отпадъци, плащам си редовно месечните сметки за ток, вода, телефон, интернет, телевизия. А бе на никого нищо не дължа, като се замисля. В тази държава има къде по-големи длъжници, но не плащат, а плащаме всички ние. Хайде, холан.

Последна редакция: сб, 14 дек 2024, 12:06 от #RAngelova

# 445
  • Мнения: 20 527
Аз лично чета от 55 стр. насам, тоест последните 2 страници, няма как да прочета 55 страници. Но и не задавам въпрос за данъците. В моята глава... щом човек стои само с един никнейм и един имейл, няма как да получи призовка от НАП, нито пък ще е задължен да декларира, щом при оползотворяването на подаръка си не си е застанал с името и личните данни.  360 лв имам за ползване, я ги ползвам, я не. Кодове за намаления има във всякакви сайтове... и в Модиво, и Фешън дейс, и ето сега гледам.. в Софийската опера, и книжни издателства като Вакон, постоянно получавам на имейла някакви кодове от сайтове, от които съм купувал нещо. Години наред. За деклариране и данъци и дума не е ставало.
А от booking com с 10% кодове що пари са спестени от резервации в хотели...

# 446
  • Мнения: 29 289
Точки не се събират сега- няма инициирана кампания, като започне всички ще разберат.

# 447
  • Мнения: 91
RoseIsHere, лоялната програма ще бъде постоянна и след празниците ще стартира и първото предизвикателство, от което ще се печелят точки и това няма да е трудно.

✧ Celestia ✧, ще работим занапред в тази насока, за да може общуването във форума да бъде по-приятно за всички.

Относно данъците синтезирано - само сега точките-подарък според закона е редно да се декларират като подарък-дарение в общината по местоживеене. Ние не можем да го направим вместо вас, защото: 1. По закон задължението е на дарения. 2. За нас сте анонимни и няма как да декларираме нещо на анонимни профили.
Оттук насетне при предизвикателствата спечелените суми ще декларираме ние и вие няма да имате ангажимент, като за целта ще бъде необходимо да събираме данни (данните ще се събират само за тази цел и това ще бъде описано в общите условия на всяко предизвикателство).

# 448
  • Мнения: 2 902
Аз нищо не разбрах за събирането на лоялни точки. И колкото повече се обяснява, толкова по-неясно ми става.

Ще може ли модераторите да изготвят примерен план с инструкции стъпка по стъпка и скрийншотове, за да може и ясно и точно да се разбере кое, къде, какво, колко и защо?

# 449
  • Телиш/Плевен
  • Мнения: 14 349
Аз нищо не разбрах за събирането на лоялни точки. И колкото повече се обяснява, толкова по-неясно ми става.

Ще може ли модераторите да изготвят примерен план с инструкции стъпка по стъпка и скрийншотове, за да може и ясно и точно да се разбере кое, къде, какво, колко и защо?
След празниците ще обявят предизвикателство, което ще носи точки. В първия пост на предизвикателството ще е описано подробно всичко.

Общи условия

Активация на акаунт