Въпроси за TBI Bank - 4

  • 19 566
  • 458
  •   1
Отговори
# 435
  • Мнения: 62 568
Нямат. Само през браузър.
Вход с парола, тяхна, или през Евротръст. Аз през Евротръст влизам.

Сейко, не калкулирай загуби, защото за твоя план може въобще да няма такава отстъпка при онлайн плащане, през приложението. Щом е толкова стар.

# 436
  • Мнения: 62 568
Аз нямам депозит. Имам Биг Сейф, безсрочна сметка.
За депозити четох, че има такса за предсрочно закриване. Ако е преди шестия месец. Разликата в лихвите е минимална.

# 437
  • Мнения: 4 535
Аз нямам депозит. Имам Биг Сейф, безсрочна сметка.
За депозити четох, че има такса за предсрочно закриване. Ако е преди шестия месец. Разликата в лихвите е минимална.
Ами вече го направих за година . Догодина ще го променя. При биг сейф може ли да се прави директен превод, или пак на тях трябва да пиша. За предсрочно закриване на депозит ми казаха да им пиша мейл. Много странно ми се струва

# 438
  • Мнения: 62 568
Пиши в другата тема, че тук е спам.
Ще ти кажа.

# 439
  • Мнения: 554
Пиши в другата тема, че тук е спам.
Ще ти кажа.

Коя е другата тема? Интересно ми е да следя. Благодаря!

# 440
  • Мнения: 28
Пиши в другата тема, че тук е спам.
Ще ти кажа.

Коя е другата тема? Интересно ми е да следя. Благодаря!


https://www.bg-mamma.com/?topic=1474027.new#new

# 441
  • Мнения: 371
При онлайн поръчка с неон карта имам отразено плащане в приложението . При Търговецът поръчката не е отразена , имало е бъг . Явно парите само са блокирани . В извлечението ги виждам в сметката , но в баланса на неона ги няма. Питах в офис след колко време , ако не са потърсени от търговеца ще се отблокират , изобщо не ме разбраха какво ги питам ... в извлечението си били там .
Някой да е имал подобен казус ?

# 442
  • Мнения: 74
При захранване на neon карта от приложението на TBI, от карта в друга банка, сумата е осчетоводена от другата банка. Но сумата не е получена в TBI : вече цяла седмица. Някои с подобен казус?
Ходих в офис на ТБИ, подадоха заявка към колегите си но още чакам. Звънях на спорта, същата работа: подадена била към колегите им. Писах в чата, същият отговор. Някои с някаква идея, сумата не е малка, досега не съм имала този проблем , и правя такива трансфери поне два пъти в месеца

# 443
  • София
  • Мнения: 1 279
Писах, че и моята транзакция беше одобрена, но парите не пристигат. Не са и тръгнали. Така че проверете си в първата банка най - вероятно са си там.

# 444
  • Мнения: 74
Проверих многократно, парите са излезли от първата банка.
Писах, че и моята транзакция беше одобрена, но парите не пристигат. Не са и тръгнали. Така че проверете си в първата банка най - вероятно са си там.

# 445
  • Мнения: 28
При захранване на neon карта от приложението на TBI, от карта в друга банка, сумата е осчетоводена от другата банка. Но сумата не е получена в TBI : вече цяла седмица. Някои с подобен казус? .....



Имах подобен случай преди година, през приложението бях направил три превода от дебитна карта на УК към ТБИ и единият от преводите не го осчетоводиха в ТБИ. При посещение в офис първо ми казаха, че понякога се забавят с няколко дни преводите. След справка в УК установиха, че парите са преведени, тогава от ТБИ  поискаха скрийншот на платежните и след още ден/два парите дойдоха в Неон сметката.

# 446
  • Мнения: 100
При захранване на neon карта от приложението на TBI, от карта в друга банка, сумата е осчетоводена от другата банка. Но сумата не е получена в TBI : вече цяла седмица. Някои с подобен казус?
Ходих в офис на ТБИ, подадоха заявка към колегите си но още чакам. Звънях на спорта, същата работа: подадена била към колегите им. Писах в чата, същият отговор. Някои с някаква идея, сумата не е малка, досега не съм имала този проблем , и правя такива трансфери поне два пъти в месеца

На няколко пъти ми се е случвало при top up да не се получават парите. Единия път бяха 1000лв и с голяма мъка пристигнаха, то беше ходене до офис, писане в чата, скрийншотове на транзакции, банково извлечение на операцията от другата банка. Около 2 седмици отне да се появи в TBI a уж трябваше да е мигновенно. Заради няколко такива случая изтръпвам всеки път като си зареждам картата.

# 447
  • Мнения: 74
При захранване на neon карта от приложението на TBI, от карта в друга банка, сумата е осчетоводена от другата банка. Но сумата не е получена в TBI : вече цяла седмица. Някои с подобен казус?
Ходих в офис на ТБИ, подадоха заявка към колегите си но още чакам. Звънях на спорта, същата работа: подадена била към колегите им. Писах в чата, същият отговор. Някои с някаква идея, сумата не е малка, досега не съм имала този проблем , и правя такива трансфери поне два пъти в месеца

На няколко пъти ми се е случвало при top up да не се получават парите. Единия път бяха 1000лв и с голяма мъка пристигнаха, то беше ходене до офис, писане в чата, скрийншотове на транзакции, банково извлечение на операцията от другата банка. Около 2 седмици отне да се появи в TBI a уж трябваше да е мигновенно. Заради няколко такива случая изтръпвам всеки път като си зареждам картата.
Най-накрая ги получих, след десет дни. Гокямо чакане, писане, звънене и ходене до офис. Вече и аз ще изтръпвам при всяко top-up.

# 448
  • Мнения: 2 028
Публикували са информация кое ще работи и кое не в последните дни на годината - https://tbibank.bg/news/%d0%bf%d1%83%d0%b1%d0%bb%d0%b8%d0%ba%d1% … 0%bc%d0%be%d1%81/

# 449
  • Мнения: 152
Здравейте, знаете ли ако смениш телефона, как по дяволите да се логна? Започва да ми прави нова регистрация.

Общи условия

Активация на акаунт