Седмокласна изпитна тема -16.06-22.06 - И съседите даже са чули, тази седмица има матури...

  • 108 116
  • 2 164
  •   1
Отговори
# 960
  • Мнения: 2 412
Усещам как ще досаждам на Санака с молба за обяснения / пояснения за определяне на прогнозен бал за различни паралелки. Дано ме изтърпи.
Иначе девойката се поуспокои, но отказва категорично да преговаря мат - била се провалила днес, за какво й било да преговаря мат. Направооо....😒😮‍💨😮‍💨
И при нас се би отбой за математиката, чак ми се озъби.. каквото дойде. Да не пренавиваме болта и не пренатягаме тетивата.. Ще се справят.
Може би, дойде време и ние да се успокоим. В крайна сметка, няма как за един ден дори да преговорят нещо да им остане в кратунките.. може, но с изключения.
Не съм виждала децата толкова притеснени никога - бумтящо сърце, потни ръце, треперене, заекване.. Ай сиктир.. ега и НВО- тата...

# 961
  • Бургас
  • Мнения: 24 595
Аз нямам търпение да излязат резултатите!
На 10-класника и 7-класника !!!
Весело ми е,ама мого!
Дано другата седмица да има хубави новини!
Амин!

# 962
  • София
  • Мнения: 236
За мен трудността е съизмерима с миналогодишната заради 16 въпрос и неочакваната теза. Не мисля, че ще има по-високи резултати Grinning
За петък залагам на движение.

# 963
  • Мнения: 47
Момичета, моля ви за помощ.Със сина ми вече няколко часа се мъчим над следното.
Две еднакви задачи , но се решават по различен начин.
едната задача е решена в сборника, а другата имаме решението от учител и е коректно. Няма как да питаме учителя,затова се обръщам за помощ към вас.
Младежът не знае защо при задача едно се събира времето /+ 1 и 3/4 - разликата на тръгване на двете превозни средства/, а при задача 2 / еднаква с първата/ се изважда времето.








Помощ:(

# 964
  • Мнения: 8 745
Тези с по-големи деца , матурите по математика  как бяха в сравнение  с минали години ?

# 965
  • Sofia
  • Мнения: 116
Ами времето пак може да се събере, ама на автобуса , а не на леката кола. Идеята е кой се е движил сам определено време. Трябва да се събере или извади от някой участник в движението

# 966
  • Мнения: 898
Васиту - ДЗИ мат профил - втора задължителна - по-лесна от минали години.

# 967
  • София
  • Мнения: 3 374
И при нас имаше подробно обсъждане по вайбър с приятелка на резултатите, хич не е розово положението. За 16-ти въпрос родители пишат до Данибон колко е некоректен въпросът, призиви да се сезира МОН чрез депутатите Белобрадова, Божанов, ще стане политически въпрос

# 968
  • Мнения: 47
Ами времето пак може да се събере, ама на автобуса , а не на леката кола. Идеята е кой се е движил сам определено време. Трябва да се събере или извади от някой участник в движението
На задача две пробваме да прибавим времето от 1/2 към автобуса , но се получава друг отговор.

# 969
  • София
  • Мнения: 16 315
Въпрос от НВО със сигурност няма да стане политически въпрос. И кое му е некоректното? Кое друго би могло да се приеме за "документи, според които училището въвежда ограничения за използване на мобилни телефони", освен закона и правилника?

# 970
  • Мнения: 19
Момичета ,много съм притеснена.Моето момче си постави висока цел , разчитахме на БЕЛ да дръпне с повече точки,но... явно няма да стане объркал е две задачи от първи модул,преразказал е част от тезата и има разменен момент в преразказа.Мъча се да го надъхам за МАТ ,но там не му е силната страна и той си го знае , само повтаря ,че нищо не става и няма да успее.Незнам вече какво да говоря и да го стимулирам да се бори

# 971
  • Sofia
  • Мнения: 116
Ами времето пак може да се събере, ама на автобуса , а не на леката кола. Идеята е кой се е движил сам определено време. Трябва да се събере или извади от някой участник в движението
На задача две пробваме да прибавим времето от 1/2 към автобуса , но се получава друг отговор.
Отговорът е пак 84 минути

Последна редакция: ср, 18 юни 2025, 23:46 от tami1111

# 972
  • София
  • Мнения: 236
В крайна сметка добра беше посоката за догадки за теза - религията и "Боже, колко мъка...", но трябваше да се сетим, че всъщност не било Религия, а Добродетели и от там добротворството на Серафим. Не го доизмислихме. Joy Дайте да измислим поне математиката.

# 973
  • Мнения: 2 412
Момичета ,много съм притеснена.Моето момче си постави висока цел , разчитахме на БЕЛ да дръпне с повече точки,но... явно няма да стане объркал е две задачи от първи модул,преразказал е част от тезата и има разменен момент в преразказа.Мъча се да го надъхам за МАТ ,но там не му е силната страна и той си го знае , само повтаря ,че нищо не става и няма да успее.Незнам вече какво да говоря и да го стимулирам да се бори
Започваме с това, че не е ИЗПИТЪТ на Живота му! Нещата не започват и не приключват с това! Има прекрасни училища и с по-нисък бал. Тъй като потенциалът му е огромен, ще се чувства по-добре и в среда с по-малко амбициозни неща. Нека даде всичко от себе си на математиката! Прозрението ще дойде, ще се справи, ще се случи както трябва. На моите момчета им обясних, че ще си намерят мястото и то ще бъде това, в което ще се чувстват комфортно.
Моят "отличник" също сдуха гарнитурите. Аз пък не падам духом. Ще остане в кварталното и там ще бъде отличникът в класа. И какво от това!!!
Прегърни момчето и го успокой Heart

# 974
  • Мнения: 520
Честно казано аз не виждам какво могат да променят тези 2 т. на 16 въпрос, ако ги напишат на всички. Сина ми го е сбъркал. Търсил е документи 10 минути (защото според него, сега разбирам, закнът не е документ). И накрая след суматохата и квесторите - един казва едно, другия друго е решил да търси аргументи. НО е 0т. Объркал е още някои глупави неща и това е ситуацията.
Преразказ няма как да точкувам, защото той и не може да ми го пренапише по същия начин. Колкото -толкова. За мен се е справил чудесно. Това му е по-силния предмет, така че не очаквам чудеса в петък.
Все ще има място и за него в някой готин, свеж и хубав клас:)))))))

Общи условия

Активация на акаунт