Успях да изкопча няколко.
На 16 въпрос е писал Закона и изречението с правилника, но не е абсолютно сигурен. На всички пробни нямаше грешка на четене с разбиране.
Тезата е писал хубави неща, взел е и от въпроса на НВО за Серафим. Притеснен е, но не желае да знае верните отговори.
Учи днес малко по математика, там е по-слаб, намрази я съвсем през тази година.
Надявам се да е психически по-освободен, отколкото за БЕЛ и да успее да покаже максимума си.
На мнение съм, че въпросите - литературни и езикова култура - можеха да бъдат и по-сложни. Определено бяха базисни. Нямаше дори въпрос за местоимения, не че са сложни, но последните години се падаха.
Текстът за японския му е харесал. Обича и чете много манги, но от зор да включи всичко в текста е забравил да нарече сестрата с името ѝ. За сметка на това - името на учителя е от герой на някакво аниме. Даже му е било забавно и се е подхилквал.
Здраве да е! Дано е писал четливо, за да му го прочетат.
По български подготовката му беше на топ ниво, правеше паралели сериозни с историята и нещата му се получаваха.
Тъй като съм за първи път майка на седмокласник, категорично мога да заявя, че деца, които са изключително добри по БЕЛ или изключително добри по математика, не могат да блеснат с този формат. Това не е подходящото средство за кандидатстване в езикови или математимески гимназии.
НВО може да бъде само оценител на общата ситуация в училище и то не точно в този формат.
Силно се надявам за малкия нещата да са различни и по ефективни.
Някоя дама беше писала нещо от сорта: майната им на тия 2 точки, но дано МОН си вземат поука. Напълно съм съгласна. Почти всяка година има бъг.
Съчувствам на децата, които са били подведени от квесторите и са посочили доводи. Това е безумие. Нямат право да се намесват в работата на учениците.
Пожелавам успех и късмет на децата утре! Нека математиката да е песен!
Знаят! Могат! Нека го покажат и излезнат усмихнати от изпита!