Отделно - настоящия изпит не е само математика. А и природни науки. Оценката ще я разделят на 4 или ще я впишат като текуща и по четирите предмета? Как се явяваш на изпит, на който не са ти ясни правилата - за решаване с най-голяма успеваемост и за оценяване? И всичко да си учил подробно и последователно - пак има значение как ще са поставени задачите за решаване.
За това има подготовка за конкретен вид изпит.
Изобщо - не формАта на изпитите ще реши въпросите с куцащото образование, а начина на първо място - начина на преподаване.
ПП Трябват упражнения, за къде без тях. Но те се правят не в клас или в час. Основно упражненията трябва са в къщи. В клас само да се отработвата слабите и неразбарни места от материала.
Хей, не ставаше дума за НВО и неговия формат, а за входящия тест, измислен от министъра.
Това е съвсем друго нещо. И моята в първи курс помагаше за една курсова работа на приятелка втори курс. И не е имала пропуски никъде, но говорим за масовите училища все пак. На МГ-тата нито им е много материалът (даже при нас им преподадоха допълнителни неща над програмата за да нямат пропуск в университета), нито препускат и изпускат да се упражняват.