Аз лично, съм била и от двете страни. Ама понякога и т.нар. обслужващ персонал и много зле обучен, за което е виновен управителя на обекта. Понякога са откровено невъзпитани, цупят се, гледат лошо - разбирам, че всеки има лоши дни, ама да попитам за някаква дреха и да ми се отговори - ама на вас няма да ви стане с един изумен поглед, е откровено грозно. Да, знам, че не съм с манекенска визия, ама пък може да търся за подарък, трябва ли от вратата да ми казват, че съм дебела с поглед и физиономии.
Не възприемам и клиенти, чиято единствена цел е да се скарат с някого, за да си докажат сами на себе си колко са велики. В крайна сметка - всички сме хора, работещите в обекти също имат лоши дни, понякога не са ни разбрали, далеч не са искали да ни обидят и няма нужда да се прави от мухата слон.