AVON само за представители - КАМПАНИЯ 13 -Тема 50

  • 41 099
  • 761
  •   1
Отговори
# 60
  • София
  • Мнения: 1 914
аз май съм се класирала за кандидат  newsm78. с това само привилегията за 10 брошури с 50% ли имам? (и по-висок кредитен лимит)


Привилегиите ги има в сайта. Кандидатът също така може да поръчва от топ бланката с 30% отстъпка.

# 61
  • София
  • Мнения: 4 209
Приложението сега няма нищо общо с предишните, с които сме свикнали. Няма набора от мостри, въобще мноооого постно.
Аз мисля да ходя на конференцията, няколко години вече ходя. Сега не знам обаче кой ще пее и как ще бъде. Разтоварващо е.
За сега имам 10лв. поръчани, до понеделник чакам още малко и дано стигнат за редовна + брошурите за мен. Сега ще пробвам да пусна и аз "промоция" на парфюма /2 и + за 35лв/, но се съмнявам силно някой да поръча. Не мога да рискувам да намалявам цената за 1 бр. само, за да не изляза на червено.

# 62
  • Горна Оряховица
  • Мнения: 238
Вчера като пуснах поръчка,портмонето светеше жълто, а имах поръчани 10 Shocked е няма да  дойде,казвам ви Twisted Evil

# 63
  • Мнения: 37
аз имам 7 портмонета, светеха ми в жълно, дано да дойдат и заради тях да не ми падне отстъпката на 20 %

# 64
  • София
  • Мнения: 5 245
Да о старата колекция. На мен ми светеше зелено, ама ни вест ни кост. Свързах се, нямало го в поръчката ми, да съм си изпринтела списъка с поръчаните продукти и да търся координатор, тя да пусне формуляр за недоставен продукт и щяло да ми дойде в другата поръчка.  ooooh!Едва ли не!  Пак хиляди разправии и отново заради тяхна грешка!  #Cussing out Поне по някакъв начин да ни компенсираха, като правят грешки, с някоя кирлива мостра поне!

# 65
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 540
vesi vas,защо те отрязаха за кредитна карта,с какви мотиви? Питам,защото днес и аз пуснах заявление и мислех,че няма проблеми с издаването на карта,но сега ............... знам ли newsm78
Сподели,моля те!  bouquet

Мотиви никога не казват при отказ. Просто мило ти обясняват, че си молбата ти е отхвърлена и може да кандидатстваш след 6 мес.

Когато попълвахме искането за картата, кредитният ми инспектор още тогава ми каза няколко мотива:
- все още банките са с много ограничени ресурси и дори най-малкото нещо е основание за отказ.
- въпреки че не е изрично посочено като изискване - обстоятелството, че съм в майчинство било в "моралните съображения" на банката да ме отхвърлят. Естествено никой дори не го споменава /освен той да ме предупреди/.
- имам съмнение, че молбата ми за карта не беше попълнена, както трябва /на места мнението ми какво точно следва да се запише се разминаваше с това, което вписа кредитният инспектор, но ми обясни, че така трябвало  newsm78. Пример - действителната ми работа е адвокат, но в месторабота той записа - "Ейвън козметикс България" ЕООД, което не е така. Следвало при тази карта да се попълни по този начин. По отношение на дохода също имахме разминаване в мненията колко и къде трябва да се пише, защото Ейвън на мен не ми плаща нищо. Доходите ми идват от друго място.

Колкото до това да стана координатор - нямам намерение да го правя. Времето ми е толкова ограничено в момента, че не мога носа да си подам някъде, без да си гледам непрекъснато часовника. А работата като координатор изисква да отделям такова. Не мога да си позволя да имам няколко момичета, които зависят от мен, а да не мога да им бъда постоянно на разположение. Ще трябва да ходя по срещи, по промоции, по конференции ... Ще ме натискат за активност на представителите, за обороти, за непрекъснати нови регистрации - не. Просто не мога да си причиня това, заради едната кредитна карта.

Скоро може би ще се върна на работа и съвсем ще лудна с батко на градина, бебе кърмаче /ядящо по няколко пъти на нощ/, ангажиментите в кантората, домашните задължения /половината от които са свързани с висене по банки и плащане на сметки/. Няма да ми стигат само още 25 часово денонощие и 98 ръце, за да ме нарекат Буда.

# 66
  • Мнения: 37
Да о старата колекция. На мен ми светеше зелено, ама ни вест ни кост. Свързах се, нямало го в поръчката ми, да съм си изпринтела списъка с поръчаните продукти и да търся координатор, тя да пусне формуляр за недоставен продукт и щяло да ми дойде в другата поръчка.  ooooh!Едва ли не!  Пак хиляди разправии и отново заради тяхна грешка!  #Cussing out Поне по някакъв начин да ни компенсираха, като правят грешки, с някоя кирлива мостра поне!

същото се получи и с мен .
сега си видях фактурата. имам едно написано на недостиг,но имам поръчани 7.и з ще мина по твоя път. дано да ми дойдат,дори със следващата поръчка,че клиентките ги искаха.
 аз на втория ден от кампанията пускам поръчка. те какво искат на първата минута ли да си поръчваме от тяхните мини брошури "до изчерпване на количествата"
дрън-дрън та пляс.  #2gunfire #2gunfire #2gunfire #Cussing out #Cussing out #Cussing out
ядосаха ме

# 67
  • Мнения: 111
vesi_vas, според мен служителят на банката не е попълнил документите коректно, затова си получила отказ. Следващият път направо си попълни електронно искане за кредитна карта, без да ходиш до банката и съм сигурна, че ще те одобрят  Peace  
https://www.rbb.bg/applications/avoncard/

# 68
  • Мнения: 811
Здравейте,

искам само да попитам с какъв код трябва да се поръчва Панорамата. Преди кода беше 76000, но от 3 кампании ми излиза, че кода е невалиден и не получавам Панорама. А ми трябва информация за демо продуктите на каква цена са. На сайта виждам какви са продуктите, но там са без цена.

Благодаря предварително и хубав ден   bouquet

# 69
  • плевен
  • Мнения: 671
Здравейте,

искам само да попитам с какъв код трябва да се поръчва Панорамата. Преди кода беше 76000, но от 3 кампании ми излиза, че кода е невалиден и не получавам Панорама. А ми трябва информация за демо продуктите на каква цена са. На сайта виждам какви са продуктите, но там са без цена.

Благодаря предварително и хубав ден   bouquet


Вече панорамата я няма в хартиен вариант.Има я само в интернет

# 70
  • София
  • Мнения: 4 053
Ле лее, vesi_vas, като те чета и аз се изморявам и ми свършва времето. Crazy
Между другото, вчера получих покана, лично адресирана до мен, от Avon и Райфайзен банк, да се присъединя, към клуба на Avon MasterCard.
В интерес на истината, в момента, дори не съм и кандидат Rolling Eyes.
Предполагам, че това е само формалност и всички ще получите такива листовки.

п.с. Ако има желаещи мога да я кача, за да я видите.

# 71
  • Мнения: 13
Всички го получават това ,
За портмонетата много лошо , и аз имам
Аз в сайта не мога да виждам сфетофарите
Торбички има , аз си пуснах средни първо не дойдоха , сега вече ги има , изровете си кодовете от някое старо приложение

# 72
  • Мнения: 50
Вчера поръчах 10 портомонета, светеха в жълто, днес ги няма във фактурата, няма ги и в продукти по недостиг и процента ми е паднал, все едно аз съм виновна. Обадих им се и ми казаха, че работят по случая, все едно голяма работа има да се върши- или ги има, или ги няма и не ти се отразява на процента. Не стига, че ще разочаровам клиентите си, но и те разочароват мен.

# 73
  • Мнения: 3
Здравейте! Моля ако може някой да ми помогне, понеже малката брошура, която беше само една е при клиент, а сега пускам поръчка, да ми даде линк.Много благодаря!
Има я в сайта за представители.
Последна индформация-> втората колонка
                                                                                                                                                      Благодаря ви, както винаги сте отзивчиви! Успех на всички!

# 74
  • Мнения: 37
kashmir ,Daao,danisev ,
любезната служителка ми каза да пусна формуляр с координаторката си. координаторката ми каза, че щом пише "няма наличност, не поръчвай" във фактурата няма смисъл от формуляра,просто вече са свършили тези портмонета.
и аз съм разочарована от ЕЙвън
аз ще си получа и гривната и обеците "докосни звездите" и портмонето за парфюмите,мостра на новия парфюм с ПАтрик Демси,листовка за Ейвън и Гл, и друга листовк, поне това пише във фактурата

Общи условия

Активация на акаунт