Задача за 1-ви клас

  • 9 544
  • 64
  •   1
Отговори
  • Мнения: 0
Здравейте!
Преди малко племенницата ми ме извика да й помогна с една задача по математика, която са й дали за домашно. В момента тя е 1-ви клас. Отивам аз и виждам следното нещо:



И потънах в размисли. Нито аз 21г, нито майка й 29г, нито баща ми (дядо й) 57г неможем да й кажем какво да прави, камоли тя която е на 7г. Попитах я дали учителката не им е обяснила какво да правят, тя каза че си е дала учебника, учителката е отбелязала сраниците за домашно и това е. В момента са на числото 2. Прави ми впечатление, че раниците им са изключително тежки, а също така им дават и адски много за домашно. Мисля че не е нормално за дете на 7 години да мъкне раница около 10кг и да си натоварва толкова много психиката с толкова много задачи за домашно, някои от които дори ние по-възрастните не можем да решим.
 Та въпроса ми екакво трябва да се направи на този ребус? Няма никакво описание.

# 1
  • Мнения: 2 502
Да така е!

Вече в предучилищна учат азбуката 1-2 клас са много натоварени,ние които сме на 20-25 години,студенти и учим за учителки като ни дадът по математика такива задачи и не можем да ги схванем по половин час ,представям си децата! ooooh!

Сега ще я погледна задачата ама и аз не знам какво да прави  ooooh!

ужас няма ли упътване задачата?Условие,така като я гледам освен да нарисува(напише на мястото където има един молив отгоре два молива,и така кото го има по две,друго не се сещам какво може да е?

# 2
  • Мнения: 980
Ами там където сочи химикалката най-вероятно трябва да напише колко са предметите нарисувани долу .
2 линии, 1 тетрадка, 2 молива, 1 ст. от 2 ст., 2 ст. от 1 ст.
И с цифри : 2 1 2 1 2

Синът ми се беше изгърбил от раниците, които мъкнеше 7 години. Като започна да спортува му се поизправи гърба.

Последна редакция: пн, 28 сеп 2009, 15:58 от BlackSnake

# 3
  • Мнения: 984
Нямам първолаче, но наистина като гледам съседските деца ooooh!

Задачата, според мен изисква горните два реда да се подредят така, че да не повтарят подредбата на първия, а третия - на първия и втория. Нооо, може и да греша?

# 4
  • Мнения: 620
Споко, Жоре, начален учител съм, ама този ребус ме озори. Предполагам, че става дума за релацията "толкова, колкото", т.е. първата задача може би изисква да се оцветят в табличката толкова квадратчета, колкото са предметите. Родителят да обърне внимание, че една монета от 2 ст. е "толкова, колкото" две монети по 1 ст.
Втората част ... ми не знам, бе, не знам.
Погледнах пак и ми се струва, че при втората трябва да се оградят равномощни множества, т.е детенце да загради в кръгче всички предмети, които са по 2.
На кое издателство е тази тетрадка? Автор?

Последна редакция: пн, 28 сеп 2009, 16:00 от айви

# 5
  • Мнения: 2 502
Това може да е да ooooh!

# 6
  • Мнения: 5 370
Да така е!

Вече в предучилищна учат азбуката 1-2 клас са много натоварени,ние които сме на 20-25 години,студенти и учим за учителки като ни дадът по математика такива задачи и не можем да ги схванем по половин час ,представям си децата! ooooh!

Сега ще я погледна задачата ама и аз не знам какво да прави  ooooh!

ужас няма ли упътване задачата?Условие,така като я гледам освен да нарисува(напише на мястото където има един молив отгоре два молива,и така кото го има по две,друго не се сещам какво може да е?


Ти наистина ли УЧИШ за УЧИТЕЛ? Shocked Кажи ми , че се шегуваш???

# 7
  • Мнения: 0
Ето и 2-те страници които са за домашно:



Ако може да се направи връзка м/у задачите. Мене лично вече ме заболя главата да се пуля и да мисля.

На кое издателство е тази тетрадка? Автор?

Учебника е на Издателство Просвета
Автори: Юлияна Гарчева и Рени Рангелова

Последна редакция: пн, 28 сеп 2009, 16:07 от joreto_88

# 8
  • Мнения: 4 300
Ама сте и вие... Погледнете с очите на първокласник- разбира се, че трябва да се оцветят толкова квадратчета, колкото са предметите в съответната колона.

# 9
  • Мнения: 980
Погледнах пак и ми се струва, че при втората трябва да се оградят равномощни множества, т.е детенце да загради в кръгче всички предмети, които са по 2.
Извинявай, на кое издателство е тази тетрадка?

Детето според чичото е учило вече за цифрите 1 и 2. Значи спокойно ги пише в горния ред. За какви равномощни множества говориш ?  Rolling Eyes
Рокси, аз все пак с очите на първокласника мисля, че се пишат числата.

Уточнявам пак. В горния ред, където е нарисувано химикалчето, с научените вече числа 1 и 2 се пишат колко са нарисуваните предмети под таблицата.  Laughing

Последна редакция: пн, 28 сеп 2009, 16:08 от BlackSnake

# 10
  • Мнения: 1
Оцветете толкова квадрадчета колкото са предметите ТОВА Е! Както  каза айви. Не се учудвайте на нищо това го минах сега сме 2 клас ако занете там какво е...............

# 11
  • Мнения: 0
Детето според чичото е учило вече за цифрите 1 и 2. Значи спокойно ги пише в горния ред. За какви равномощни множества говориш ?  Rolling Eyes
Рокси, аз все пак с очите на първокласника мисля, че се пишат числата.

Уточнявам пак. В горния ред, където е нарисувано химикалчето, с научените вече числа 1 и 2 се пишат колко са нарисуваните предмети под таблицата.  Laughing

Вуйчо, но както и да е. Благодаря на всички ви за помощта.

# 12
  • Мнения: 24
Нищо не можете да схванете, понеже вече сте едни одъртели клявки с калцирани мозъци. Системата ви е пречупила. Нищо лично - и аз съм същия. От възрастта е. Ако това го дам на дъщеря ми (4 г.), със сигурност няма да се подвоуми какво да направи, макар и да е примерно да нарисува по един дракон във всяко квадратче.

# 13
  • Мнения: 620


Детето според чичото е учило вече за цифрите 1 и 2. Значи спокойно ги пише в горния ред. За какви равномощни множества говориш ?  Rolling Eyes
Рокси, аз все пак с очите на първокласника мисля, че се пишат числата.

Уточнявам пак. В горния ред, където е нарисувано химикалчето, с научените вече числа 1 и 2 се пишат колко са нарисуваните предмети под таблицата.  Laughing

Да, ама не! Има четка, което е символ на оцветяване.
Жоре, пропуснали сте една задача в долния ляв ъгъл на втората страница. Там трябва да се нарисуват произволни два предмета /празното множество, свързано с цифрата 2/.
Учебникът по математика на "Просвета" е доста по- слаб от този на "Булвест" /Ангелина Маринова/. А при така поднесените задачи могат да се открият логически несъответствия, но не ми се коментират сега. Само един пример- при задачата с равномощните множества детето ще се замисли монетата от 2 ст. дали да означава едно /един предмет, една монета/ или 2 /2 ст./ Дали пък да не пита утре учителката?! Интересно какво би му отговорила.

# 14
  • Мнения: 980
Верно, че било четка .  Laughing
Ами значи не ги пише с числа , а оцветява съответния брой квадратчета. Мир, мир !!  Peace

Както каза младежът Селтакис ние сме дърти клявки и мозъците без калкулатор хич ги няма.. Laughing

Общи условия

Активация на акаунт