внимавайте с промоциите на БТК!!!

  • 24 743
  • 310
  •   1
Отговори
# 270
  • ВАРНА-морето,сините вълни.
  • Мнения: 4 798
Ти ако искаш попитай,нали уж от март или април трябваше да има промени относно сроковете на договорите не само за бъдещи абонати,а и за настоящи.Трябваше да станат безсрочни ама.........

# 271
  • Мнения: 266
Доколкото ми е известно няма да стават безсрочни, ами ще спрат автоматичното подновяване. Със сигурност ще питам, разбира се, въпреки че съм се убедила, че трябва да мина през няколко офиса, докато стигна до истината. Simple Smile
Между другото от офиса на оператора, към когото първоначално исках да се прехвърлям, ми казаха да не казвам на виваком , че това ми е желанието, ами само да ги питам кога ми изтича договора, защото почвали да правят проблеми. Т.е да си мълча, пък те щели да задвижат всичко с пренасянето на номера- това беше когато си мислех, че мога да се махна от бтк-явно наистина не се дават лесно

# 272
  • ВАРНА-морето,сините вълни.
  • Мнения: 4 798
Ох, то само БТК ако бяха с мед да ги нахраниш.Всички са такива лакомници,че ако не са таксите спукана им е работата.Успех.

# 273
  • Мнения: 108
Аз искам да се отърва от БТК-то, но се оказа, че на 11.08.2010 съм сключила договр от разстояние за домашния телефон, а на 17.12.2010 подновихме договора за Интернет. Та сега се чудя, кога да ида, за да спра и телефона и интернета - август ще ида, но като имам интернет няма да ми спрат телефона. Декември да ида, но да не би пък август да ми направят пак за 1 година договора за телефона ... и така да се завъртя в омагьосан кръг. В голяма чуденка съм. А като отидох да питам в офисите им - те започнаха да ми предлагат мобилен интернет и разни други нови услуги... направо щях да ги  #2gunfire

# 274
  • БГ
  • Мнения: 1 280
Здравейте,
и ние сключихме сделка от разстояние на 5.12.2010г. виваком хоум - интернет + телефон=30лв. на месец.Казаха ни че понеже сме си подновили договора ни се полага нов модем /нашия иначе е от най-старите - син без натенка/. От тогава до днес няма модем... Звъняла съм всяка седмица на оператор, но само ми се извиняват и ми обещават че до 1 седмица ще дойде, тъй като бил пратен... Има ли нещо което мога да направя тъй като съм изряден платец, но те не си спазват тяхната част от договора който аз даже и не притежавам.

# 275
  • Мнения: 3 827
мобилтел си измисля много елементарно , както обикновено , как за един ден два абсурдни постинга Laughing
БТК не подновява срочните договори , а и договорът за интернет и телефон е един - ако беше абонат на БТК щеше да го знаеш ,
модемите ги изпратиха по Спийди , оттам трябва да го търсиш , ако не си била вкъщи през работно време , но и това ще ти го кажат от БТК , ако си им абонат , а не да си измисляш как ти се извиняват и те карат да чакаш...
 
иска ми се да ви проверят айпи-тата и всеки да носи отговорност за това , което казва и пише в интернет , тогава ще е много интересно ...

В голяма чуденка съм.  #2gunfire
гръмни се сама другият път , толкова елементарно съчинение си написала

# 276
  • Мнения: 108
rush_rush, не исках да ти отговарям, нито да се заяждам, но ти още повече засили омразата ми към БТК (ВИВА КОМ или каквато и да е тази гадост). Лошото е, че ще ме разтакават безкрайно, докато прекратя всичките си връзки с тях. И колкото и абсурдно да ми звучи от офиса на ВИВА КОМ ми казаха август месец да отида, защото тогава ми е договора за телефона (а аз си мислих, че след като съм преподписала декември, то тогава е датата на договора). Но ще направя пътека до офисите им, само и само да не изтърва някоя дата. Вече дори подписах договор с друг оператор - и НЕ Е Мобилтел, нито Глобул.

# 277
  • Мнения: 3 827
не си измисляй толкова елементарно  Wink

# 278
  • ВАРНА-морето,сините вълни.
  • Мнения: 4 798
Ама вие като подписвате не четете ли?След като не си поискала да си обединиш договорите какво толкова се чудиш?

# 279
  • БГ
  • Мнения: 1 280

модемите ги изпратиха по Спийди , оттам трябва да го търсиш , ако не си била вкъщи през работно време , но и това ще ти го кажат от БТК , ако си им абонат , а не да си измисляш как ти се извиняват и те карат да чакаш...
 
иска ми се да ви проверят айпи-тата и всеки да носи отговорност за това , което казва и пише в интернет , тогава ще е много интересно ...


Ако има как да провериш дали наистина не са ми пратили модем от декември, само ми кажи и ще ти изпратя клиентски номер или каквото там трябва.
П.С.
Днес пак говорих с оператор и ми  казаха че на 25ти между 15:00-17:00 часа ще ми докарат модема в нас, надявам се да е така.

# 280
  • Мнения: 382
не съжалявай ,че не са ти сменили модема.от всичките им модели,този ,синия,най-стария е и най-читавия.Заради разни промоции ,вкъщи минаха и черни ,и бели-такива боклуци !/2-3 месеца имахме проблеми с интернета/,че ходихме да търсим дали нямат случайно някой останал от най-старите/намерихме и сега сме с такъв/.По-добре не им давай да го пипат! А rush-rush qwno ne e имал нашите проблеми... Спомняте ли си в началото на тази тема как ни се присмиваха някои дами,че нямало такова нещо "сделка от разстояние" ? А после чак до парламента стигнаха жалбите на засегнатите хора... И без заплахи,моля,ние сме реални хора ,с реални проблеми !И си четем договорите...
  Включвам се отново в темата ,защото днес бях в техен офис и станах свидетел на грозно изнудване на възрастна клиентка...

# 281
  • Мнения: 1
чета статията ви и грам не се учудвам от наглостта на виваком или бтк тай като аз си взех на промоция карта и телевизия трябваше да има и интернет,ама за нет не можеше и дума да става тай като не предлагаха услугата на адреса на който бях,а за телевизията добре,но минават няколко месеца и ми идва фактура за която дължа 40 лв. до тук добре.Но интересното е че 2 дена по късно идва 2 фактура в която дължа още 7,50лв. за това че е изтекла промоцията и трябва да доплатя тия 7.50 заради промоцията която съм използвал.Кажете ми това какво е.

# 282
  • Soon London :)
  • Мнения: 133
не съжалявай ,че не са ти сменили модема.от всичките им модели,този ,синия,най-стария е и най-читавия.Заради разни промоции ,вкъщи минаха и черни ,и бели-такива боклуци !/2-3 месеца имахме проблеми с интернета/,че ходихме да търсим дали нямат случайно някой останал от най-старите/намерихме и сега сме с такъв/.По-добре не им давай да го пипат! А rush-rush qwno ne e имал нашите проблеми... Спомняте ли си в началото на тази тема как ни се присмиваха някои дами,че нямало такова нещо "сделка от разстояние" ? А после чак до парламента стигнаха жалбите на засегнатите хора... И без заплахи,моля,ние сме реални хора ,с реални проблеми !И си четем договорите...
  Включвам се отново в темата ,защото днес бях в техен офис и станах свидетел на грозно изнудване на възрастна клиентка...
didik модема е добре да се смени, защото част от старите модеми на БТК, не помня вече сини ли бяха, не поддържат високата скорост на интернета. Т.е. ти може да си плащаш за 25 Мбита например, но самият модем хардуерно да не го поддрържа.

# 283
  • Мнения: 382
така е, има промени и в самите модеми,но това,което те предлагат напоследък са някакви ментета
 и се налага мъжът ми да прави допълнителни промени за да може всичко да е ок

# 284
  • Soon London :)
  • Мнения: 133
 Peace Абсолютно съм съгласна, по принцип на всички познати препоръчвам колкото е възможно по - скоро да се разведат с БТК, защото интернета донякъде е ок, поне за домашно ползване, но ако недай си Боже имаш проблем поради някаква причина се наложи намеса на техник ... #Cussing out #2gunfire
Ползвала съм и домашен и в офиса, поради липса на качествени местни доставчици, скъсах си нервите 2 години. Сега, слава Богу, се появиха точно 2-ма с достатъчно добър нет и вече от 2 години вкъщи и 1 година в офиса не ми се налага да комуникирам с тях.
За стационарни телефони и мобилни услуги не мога да говоря, защото почти не съм ги ползвала.

Общи условия

Активация на акаунт