Не е ли целта да има едно приемливо разпределено училищно време, което да позволява на децата оптимално усвояване на материала а на родителите увереност, че детето им ще бъде добре обгрижено и обучено, докато те са на работа?
Моето дете, например, не е вундеркинд, а и аз не желая да бъде, но ако случайно прояви някакъв необикновен талант и докаже теоремата на Ферма, вземам го на обяд и го водя в университета, какъв е точно проблема...
При положение, че не е задължително за всички деца от класа, и както каза Човечето е напълно възможно 20 деца да посещават, а 4 не - просто са смешни, извинете, воплите, че някой насила ще затъпи конкретно дете.
Аз мислех, че притесненията биха били дали за толкова малко дете не е тежко физически да е по цял ден в училище, а то какво било .
Но какво се чудя и аз... В нашата градинска трета група една майка вече предложи децата да не се извеждат навън по два пъти, защото само се валяли като прасета, а вместо това да им купим допълнителни тетрадки за решаване на задачи, защото като отидели в първи клас там вече ясно се виждали изоставащите
