отзиви за emag.bg

  • 244 687
  • 902
  •   1
Отговори
# 795
  • B5.5 131hp - PD/AVF София
  • Мнения: 60
При тези всичко е нормално !!!

# 796
  • София
  • Мнения: 9 850
Ако поръчките са от 5 различни партньора - предполагам, че да. При поръчка над 40лв. на продукти, предлагани от емаг, няма доставка.

# 797
  • Варна
  • Мнения: 3 453
За продукти, които са предлагани от емаг никога не съм плащала доставка, а за тези предлагани от отделните партньори съвсем логично има доставка за всеки. Тях не ти ги праща емаг, пращат ти ги партньорите, емаг е само посредник. Наскоро поръчах чаршафи на Rakla и буркани за съхранение на някъв друг партньор и доставката на първите беше безплатна, защото беше над 60лв, но на бурканите си платих

# 798
  • зад пънчето, под трънчето
  • Мнения: 127
Здравейте, искам да Ви попитам някой поръчвал ли е детско столче за кола от тях? Чудя се(след като прочетох доста в темата), да не получа дефектен или несъответстващ артикул, а все пак са около 100лв. Преди време ми бяха изпратили ваучер за отстъпка, но не ми го дава да го ползвам. Бих помолила ако някой е поръчвал столче да сподели и също така с тези ваучери/кодове за отстъпка  знаете ли как се работи
   
Аз поръчах столче преди две седмици. В описанието пишеше, че е регулируемо в 6 позиции. Това ми хареса, защото сина ми често заспива в колата и ми се искаше да мога да го слагам в полулегнало положение. Когато го получих се оказа, че се регулира само височината на облегалката за главата! С мъжа ми решихме все пак да не го връщаме, но пуснах мнение след описанието в сайта им. За инфо на други купувачи. Излезе ми, че пращат мнението ми на модератор и така две седмици го няма. Междувременно се появиха три възторжени поста с мах. рейтинг. Аз като упорито животно писах втори път, плюс мейл, със същия резултат.

# 799
  • B5.5 131hp - PD/AVF София
  • Мнения: 60
Еееее, еееееееее, Е-маг, стига беееееееее !

И аз пусках коментари за кафемашината и то в отговор на зададен въпрос от ползвател -положителен. Обаче так и не беше публикуван. Така че коментарите там са безмислени- само за техни хора са. И в ФВ форум в темата за невероятната фирмичка се спомена за тази лека дискриминация.
Ако се купува нещо и Е-маг е само посредик, то поне стоката можеби е по читав. Но той Е-маг така или иначе е само посредник- отговорност и сервиз-Йок Румъния.

Интересно кой поема гаранцията на стоките които Е-маг е само посредник ?

Освен кафемашината, преди това взех и Блек енд Декер прахосмук за кола. Намален с 10 лева- работи добре.
Обаче като питах за филтрите, какви са и как се почистват, от колцентъра ми отговориха с общи приказки. Абе като за фирма Посредник без никаква отговорност и реален сервиз е нормално да няма кой да ти даде техническа информация и при дефект да се подменят направо нещата евентуално.

# 800
  • ride my bike...
  • Мнения: 1 149
Харесах си хладилник от Е-маг, но не мога да разбера как стои въпроса с гаранциите. newsm78

# 801
  • B5.5 131hp - PD/AVF София
  • Мнения: 60
Ами вземи и дано да не ти се наложи да разбираш за гаранцията му.

# 802
  • B5.5 131hp - PD/AVF София
  • Мнения: 60
Само да допълня относно гаранцията давана от нашите големи хипермаркети. Братът на жена ми купи голям хладилник Самсунг. Имаше дефект във фризера не замразяваше. Оказа се че вентилатора на Но-фрост системата е с разбита ос-дефектен и не върти. Сервиза на Самсунг пое гаранцията и пратил майстор да отстрани проблема. Та майстора идвал 3 пъти докато накрая закрепил разбитата втулка на вентилатора.
Вместо да подменят целият вентилатор.
Аз ако бях, най малкото на второто дефектиране щях да искам да ми подменят целият вентилатор.

Лично Аз имам познат управител в Технополис и ако опра до гаранция там, ми е казал да му звънна и да му дам номера на рекламацията за да го проследи и придвижи по бързо.
Също не е добре гаранцията да бъде на фирма, защото тогава сервизът гледа на рекламацията по нефелно и несериозно.

Та лично Аз от Е-маг бих взел неща които сам мога да оправя при евентуален проблем единствено.

Нямам нерви да експериментирам с преоценените им стоки на половин цена и да плащам куриери ако стоката е с голям дефект и трябва да я връщам, а дори дами я подменят - да чакам да ме мотат и тнт.
Какво остава пък да купя нещо намалено с 10% примерно и то да дефектира, хладилник, пералня и тнт и да ми се наложи да чакам да го развозват, а аз да стоя без необходимата техника с месеци и да купувам заместители през това време от редовен магазин.
 
За това отивам си в Технополис, звъня на човека и 12 % надолу, гаранцията му гараниция и всьо !!!

А понеже и от Техмарт купих доста техника кеш- три инверторни климатика и една 40 ЛСД, та на третият климатик  за майка ми, който взех преди месец и вече работи -Управител ми удари едни 12 % надолу и ми даде визитката си.
Какво му трябва повече на клиента та да се навърта в Щуротиите на Е-маг и тнт.

Моят опит с гаранциите също не е добър. От мобилен оператор телефон никога повече няма да купя или изплащам Виваком- два телефона от тях с дефекти и двата. Така и останаха. Първият Нокия- бутонна-с изгорял пиксел-не се поемало ! Вторият Смарт- сега даже ползвам неговият нет за да пиша- бачка си баерията му държи трета година ок-Сони Типо. Дефекта е подцветката- светли петна на бял фон. Явно под матрицата грее нещо повече и става белята. Просто визуален проблем, не е голяма драмата. Та с познат в централният Глобулски център на кръговото на цариградско го дадах преди година  да го оправят. Точно след един месец пак избиха петната. Явно не са подменяли нищо, макар че бях с връзки, просто са опреснили дисплея и подцветката чрез натискане и тнт. Та с връзки ремонта е само закрепване за момента, ами без познат  ???

Та за това Технополис и Техмарт !

Да не обяснявам преди 10 години как в Пан-сервиз един Убав майстор ми подмени зацапана оптика на СД със скапана неработеща 100%. От тогава се научих да ги чистя и смазвам.
От тия сервизи лично аз се научих на доста занаят , ако ме разбирате какво искам да кажа.

# 803
  • София
  • Мнения: 9 850
Тнт не означава нищо в българския език, та нямам идея в твоя пост за какво иде реч. Виж, т.н. обаче означава тъй нататък/така нататък. Ако това имаш предвид, научи се поне как се пише.
Извинявам се за офф-а.

# 804
  • B5.5 131hp - PD/AVF София
  • Мнения: 60
Установил съм че във всеки един форум без значение дали е ФВ форум или този има по един потребител който прави забележка на по новите/непознатите задължително за правописа и граматиката и тнт. Просто е въпрос на време.

А дали ще е etcetera, от Английски, т.н. или моето тнт, което виждам че добре разбираш, е все тая.

Аз обичам да взривявам, покрай другите ми хиляди хобита и ТNT е добър взрив на базата на нитро-глицерина, та можеби за това така ми се получава и с това така нататъка. Знам ли.
Но определено граматиката не ми е силата и не мисля че това съкращение е чак такава драма.
Приеми го като мой подпис. Simple Smile

По мое мнение по същественото е написаното от мен и проблема с гаранционното обслужване тук в България. А да не говориме от интернет продавачите.


Ти да не работиш в Е-маг случайно............. Simple Smile

# 805
  • София
  • Мнения: 9 850
Ако беше чел, щеше да знаеш дали работя за емаг.
Оправданието с английския език не е оправдание за непознаване и грешно писане на родния такъв.
Проблеми с гаранцията до момента не съм имала, особено с мобилни оператори - точно си взех телефона от сервиз - поправен за 11 дни.

# 806
  • B5.5 131hp - PD/AVF София
  • Мнения: 60
Както кажеш. Ако тнт - то ме прави по малко грамотен - така да е ! И между другото тнт е съкръщение, но без да слагам точките, което не е чак такава грешка и е допустимо. Правя го с цел бързина.
Някои пишат на Маймуница и тнт............

Не изпадам в прочит и запознаване с цяла тема и всичките писатели в нея. Не е практично и го намирам за ненужно в този случай. А и едва ли ще запомня прочетеното на финала- няма систематизираност понеже е съвкупност от идентични и самостоятелни постове с обща насоченост и тематика.

Мисля че добих представа за обсъжданият тук ел. продавач и то от първа ръка, без да чета цялата тема. Такива факири и шмекери, нито са първите на нашият пазар нито последните.

Ако темата е технически насочена и търся нещо конкретно, тогава бирата е друга. beer2

Последна редакция: чт, 11 фев 2016, 16:00 от kossis

# 807
  • Мнения: 1
Здравейте! А как стоят нещата с грим? Някой има ли опит с поръчване? Оригинални ли са марки?

# 808
  • София
  • Мнения: 583
Някой да знае в какви срокове от Emag отговарят на писмено подаден сигнал за рекламация? В имейла, който ми върнаха не е упоменат срок.

# 809
  • София
  • Мнения: 9 850
Не спазват никакви срокове, доколкото ми е известно. Аз чаках около 2 месеца да погледнат в сайта на производителя и да видят, че грешката е при тях. Нещо, което аз направих веднага, но на тях им отне доста време...

Общи условия

Активация на акаунт