Пазаруване от miniprix.bg - 22

  • 44 505
  • 755
  •   1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 361
За успешна регистрация, попълвайте само отбелязаните със * полета (ЕГН не се попълва). Всичко останало може да се допълни след регистрацията.

Доставката е безплатна за поръчки над 40 лв.! За поръчки под тази сума се заплаща транспорт 6лв. Ако поръчката Ви е била на стойност достатъчна за безплатна доставка и Ви откажат артикул/и и сумата, която трябва да платите падне под 40лв. доставката остава безплатна. Минималната сума за поръчка е 15лв. Поръчка, в която е използван ваучер, не може да бъде обединявана с друга. Плащането се осъществява с наложен платеж при получаване на поръчките. Пратките се доставят с куриер на Спиди директно на посоченият адрес. С номера на товарителница, предоставен от miniprix, не може да се следи движението на поръчките в сайта на Спиди, но ще получите смс в деня на доставката, обикновено един ден след промяна на статуса в In delivery.

Поръчки могат да се отказват, докато не са обработени. Сайтът предлага и безплатно връщане на артикулите, като само първото връщане от една поръчка е безплатно, всяко следващо се заплаща. Може в един пакет да комбинирате артикули за връщане от 2 поръчки, като на опаковката запишете и двата кода за връщане (R-********-****-1) , предоставени от miniprix, в заявката за връщане. Ако куриера държи да има тел. на получател може да дадете тел. на подателя, посочен на пратката към вас или 02 / 49 17 574.

Как да съобщя, че желая да върна продукт:
1.Влез в Твоя профил с потребителско име и парола
2.Направи заявка за връщане на продукт
3.Избери поръчката от която искаш да върнеш продукти
4.Избери количеството от всеки продукт, който желаеш да върнеш
5.Натисни бутона "заявка за връщане на продукт"
6.Избери метода за връщане на сумата за продуктите, които желаеш да върнеш и попълни всички задължителни полета.

Как да върна продукта?
Можеш да върнеш продукта по следният начин:


Ние ще ти изпратрим сумата, чрез Банков трансфер, а ти трябва да ни изпратиш продуктите по куриерска фирма Спиди и да спазиш следните изисквания:
1.опаковай продуктите, които желаеш да върнеш в един колет
2.сложи в колета и копие от фактурата, която си получил при доставка на колета
3. разпечатай ектикета за регистрираната заявка за въщане на продукт и го залепи от външната страна на колета
4.изпрати колета по куриерска фирма Спиди до:
M-FASHION COM на адрес гр. Русе, ул. Тулча 15,
за сметка на получателя. Може да се заяви куриер по телефона, да се направи заявка онлайн в сайта на Спиди или да се отнесе пратката в офис на Спиди.

Как ще си получа парите?
1.Банков превод
Сумата за върнатите продукти ще ти бъде преведена, чрез банков трансфер в срок от 10 работни дни (считано от датата на приемане на продуктите от наш оператор).
За да направим банковият превод трябва да ни изпратиш твоите три имена и номер на банкова сметка. ((ВНИМАНИЕ - банковата сметка (IBAN) трябва да бъде задължително на човека на когото е издадена фактурата).
Можем да преведем парите директно в твоята банкова сметка (не бъркай номерът на твоята карта с номерът на банковата ти сметка - IBAN !)
2. С ваучер за бъдещи покупки в сайта - валидността на ваучера е 2 години (???)

В какъв срок ще получа сумата за върнатите от мен продукти?
Сумата за върнатите продукти ще ти бъде върната в рамките на 10 работни дни, считано от датата на приемане на колета от наш оператор (това може да се проследи в сайта на Спиди по номер на товарителница).

Върнатите от мен продукти пристигнаха в miniPRIX?
Ще потвърдим, че сме приели продуктите, като ти изпратим е-мейл, който ще съдържа всички продукти, които са били в колета. Също така можеш да следиш статусът на твоята заявка за връщане на продукт в Твоят профил, в категория Заявки за връщане на продукти. Заявката преминава през статуси "Обработва се", празен ред и накрая "приета". Ако статусът на твоята заявка е "приета" това значи, че сме получили колета и предстои да ти бъде възстановена сумата, която си заплатил за тези продукти.
допълвам още:
#имаш на разположение 15 календарни дни, (считано от датата на получаване на поръчката), за да ни изпратиш заявка за връщане на продукт. Формулярите изпратени след този срок, няма да бъдат разглеждани.
След като си ни изпратил заявката за връщане на продукт, трябва да се свържеш с куриерска фирма Speedy, за да изпратиш колета. Колетът трябва да пристигне при нас в срок от 15 дни, считано от датата на изпращане на заявката за връщане на продукт). Колетите, които надвишат този срок, няма да бъдат приемани!

Кошницата „пази“ артикулите, на цената на която са добавени, 2 часа или докато излезете от сайта. Ако искате да "извадите" артикул, който сте купили, а не е наличен, оставете каталожния му номер от поръчката в гугъл изображения.
Поставянето само на линк към артикул, в пост към темата, не винаги е достатъчно. Не рядко „прибирайки“ нещо в кошницата то става невидимо за другите, тъй като системата го отчита за изчерпан артикул. За улеснение на всички, слагайте и снимка на продукта в коментарите си. Това става като кликнете с десен бутон на мишката върху снимката от кошницата или на тази от любими, ако сте го запазили и там, копирайте URL адреса на изображението и го поставете в таг-а за снимки .

За актуални промоции следете страницата им във фейсбук. Може да се свържете с miniprix на е-мейл feedback@miniprix.bg или да се обадите на телефон 02 / 49 17 574 от Понеделник до Петък в часовете между 08:00 и 16:30.

Стари теми – 21, 20, 19, 18, 17; 16; 15, 14, 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1

Тема за размяна - MiniPrix

Снимки и марки на някои от продуктите в сайта.

Обявяването на Общи поръчки е в разрез с правилата на форума!

# 1
  • Мнения: 1 384
записвам се и си пожелавам ,ботите на Хъш Пъфис  Crazy

# 2
  • Мнения: 2 347
farf, благодаря за труда ти   bouquet

# 3
  • Мнения: 444
Благодаря за темата!
 За тези някой знае ли нещо? http://www.miniprix.bg/produkt/1070863

# 4
  • Sofia
  • Мнения: 580
Благодаря за темата!
 За тези някой знае ли нещо? http://www.miniprix.bg/produkt/1070863
Много добре изглеждат....жалко,че вече не са налични.Само един номер ли бяха?

# 5
  • Мнения: 444
Да, само 37, сега са в количката ми, но им се чудя, че са без цип, пък и ми се струва, че май ще са ми широки на глезена. Rolling Eyes

# 6
  • при моите любими
  • Мнения: 2 875
Днес върнах няколко неща. И уж се зарекох, че няма да пазарувам нищо, а пак се нареждам от първите в темата. Утре дали ще има някакви намаления?

# 7
  • Мнения: 558
Запис и от мен, в очакване на някакви намаления, все пак... Само с тези ваучери за 20 % малко постно ми се вижда  Flutter

# 8
  • Sofia
  • Мнения: 580
Да, само 37, сега са в количката ми, но им се чудя, че са без цип, пък и ми се струва, че май ще са ми широки на глезена. Rolling Eyes
Тази година доста от моделите са такива-без цип и по-широки,заради обуването....Таман ще има място за крачола на панталона Simple Smile

# 9
  • Мнения: X
Уж нямаше да пазарувам повече тази година, но да видим...  Mr. Green

# 10
  • Пловдив
  • Мнения: 464
farf,   bouquet за темата  Hug
Чакам много неща и уж на 13-ти ще ми ги доставят  Mr. Green На дявам се да пиша добри отзиви  Peace
Хубави и успешни покупки на всички!

# 11
  • Мнения: 4 447
Привет!
Да следя и аз.
Направих първата си поръчка, статут приета от оператор.
Да видим дали ще повторя Simple Smile))

Благодаря за темата и информацията! bouquet

# 12
  • Мнения: 80
Благодаря за темата Hug
И една молба, искам такъв тип обувкиhttp://www.miniprix.bg/produkt/1072183, виждали ли сте ги някъде в минито?

# 13
  • Мнения: 5 737
  bouquet за темата!
От два дни само ловя един последен 37-ми номер на ботки, които имам в друга разцветка и харесвам и ги умувам.
Относно информацията - всяка информация е полезна. И аз съм поствала кога са ме потвърдили и кога съм получила ПДФ - когато всички в темата се чудехме кога ще ни доставят нещата. Или да дам пример с ваучерите - и те не са в отзивите, ама е добре, че я има тази информация. Това, което не ме касае, просто го прескачам, то обикновено чета, защото примерно сега затова се чудя да поръчвам ли - имам продукт, който не съм сигурна, че ще стане и се чудя струва ли си да затворя пари точно преди празниците, като не е ясно кога ще ги получа. Аз ударих на камък с ваучера за компенсация за забавянето - почнаха да ми се ослушват и да ми пускат стандартните отговори, ще трябва пак да им пиша. Пиша това с добро чувство, но намирам дразгите за излишни.

# 14
  • Мнения: 740
Благодаря за темата Hug
И една молба, искам такъв тип обувкиhttp://www.miniprix.bg/produkt/1072183, виждали ли сте ги някъде в минито?
Май са тези:
http://www.miniprix.bg/produkt/1070180

Общи условия

Активация на акаунт