Лоши ресторантьорски практики

  • 79 808
  • 941
  •   1
Отговори
# 390
  • Мнения: 58
Едните заминаха, остават още 2 маси  Mr. Green Да вметна само че и двете маси са от 18:00 тук  Mr. Green Едните имат 26лв, другите 29лв.

# 391
  • Мнения: X
Нямат ли си домове тези хора? Разбирам, че може да са с приятна компания, но човек трябва, да се съобразява. Когато излизаме, да хапнем и да пийнем, стоим по около час - два. Изключвам разни банкети и рожденни дни, но тогава и сметките са доста големи. В другите случаи, ако ни се пие още, отиваме на някой клуб или бар, който работи до късно.

Не разбирам и висенето с приятелка 5ч. на кафе, ако много имаме, да си говорим, по - скоро да седнем на второ кафене, но не и да висим цял ден в първото.
Както не разбирам и обикалянето по магазини, само зяпане, пробване, пак цял ден.
Отегчаващо е, аз лично съм по бързата процедура.  Laughing

# 392
  • Мнения: 58
1 час след края на работното време, все пак си заминаха  Mr. Green

# 393
  • Мнения: 10 554
Както не разбирам и обикалянето по магазини, само зяпане, пробване, пак цял ден.
Отегчаващо е, аз лично съм по бързата процедура.  Laughing

Скрит текст:
O, Боже, намерих сродната си душа! Мислех, че съм единствената жена, която не обича мотаенето по магазините.  Heart Eyes Mr. Green

# 394
  • Мнения: 108
1 час след края на работното време, все пак си заминаха  Mr. Green
Нормално е да си стоят,а когато им дадеш сметката с обеснението,че заведението затваря почват да се цупят и да са възмутени,че ги гониш  Laughingи така разтръбяват ,че са изгонени и че им е връчена сметката в 23.00  примерно(а то си има работно време до 23.00)че и някой който не е идвал ще остане с впечатление,че гониш Simple Smile ха смей де да си искаш сметката Simple Smileи утре да ги чакаш да се върнат Wink

# 395
  • Мнения: X
 Ice Queen
Скрит текст:
Ако кажеш и че те отегчават постоянните приказки за червила и сенки, свекърви, и турски сериали, направо ще те поканя, да излезем.  Mr. Green Hug

Сетих се преди време, на кафене около центъра на Варна, симпатична млада сервитьорка ни пита "Ко ши пийти?", говореше ни на Ти и обърка поръчката.  ooooh! На нас ни беше смешно, направо се изумихме  Shocked, но не и се скарахме, че просто я съжалихме.  Laughing

# 396
  • Мнения: 73
Това за Албена може да е вярно, но пък явно не са толквоа черни нещата, защото по тази логика там всяко лято трябва да има масова епидемия и натровени. ..

Честно акзано идея нямам как не се е разболял някой. Споделям какво съм видяла. Няма смисъл да преувеличвам, нито съм била там за пари, нито ме засяга някакво лично отношение. Нещаат за които говоря са от лятото 2011 назад, до тогава е имало практики там от моята гимназия.Но имам познати които са работили там после летата и казват , че няма подобрение.

# 397
  • Мнения: 3 784
Мама жаба, след като вашето заведение е известно сред клиентите си с това, че няма проблем да не спазят работното му време, как очаквате да спрат да го правят? Без да съм ресторантьор, а само клиент, не съм забелязала заведение да е изгубило клиенти, защото затваря в толкова, колкото е написано на видно място и в колкото е предупредил сервитьорът при по-късно пристигане (изключвам частни договорки за специални случаи). Когато се прави всеки път, от всички, за всички, няма сърдити.

# 398
  • Мнения: X
В повечето заведения предупреждават клиентите, които пристигат късно, че в еди си колко часа ще затварят. След това всичко зависи от клиентите, които са там.
Аз си спомням за една случка, в която ни чакаха 30 мин. след работно време в един китайски ресторант, просто за да успеем, да си доядем поръчките, които бяхме поръчали, без да предвидим, че работят до 22ч. Не е правилно от наша страна, но се случва макар и рядко. На мен ми направи хубаво впечатление това в ресторантчето, че не ни изгониха, а учтиво изчакаха.
Масово в заведенията чакат, защото не могат, да си позволят, да изгубят клиенти. Аз също съм работила час - два след работно време, поради такива клиенти.
Предупреждаваш, че ще затваряте и вече те сами трябва да станат. Ако ли не, намекваш пак, но все пак не можеш, да отидеш и да ги изриташ от масата.

# 399
  • Мнения: 1 319
Както не разбирам и обикалянето по магазини, само зяпане, пробване, пак цял ден.
Отегчаващо е, аз лично съм по бързата процедура.  Laughing

Скрит текст:
O, Боже, намерих сродната си душа! Мислех, че съм единствената жена, която не обича мотаенето по магазините.  Heart Eyes Mr. Green
Бройте ме и мен. Нито обикалям по магазините, нито вися по кафенетата  Mr. Green
По повод Хепи, имам позната, която работеше там и твърдеше, че доста от сосовете и някои продукти идват в замразено състояние и само ги претоплят. Това възможно ли е да е вярно?

# 400
  • Мнения: 1 884
Както не разбирам и обикалянето по магазини, само зяпане, пробване, пак цял ден.
Отегчаващо е, аз лично съм по бързата процедура.  Laughing

Скрит текст:
O, Боже, намерих сродната си душа! Мислех, че съм единствената жена, която не обича мотаенето по магазините.  Heart Eyes Mr. Green
Бройте ме и мен. Нито обикалям по магазините, нито вися по кафенетата  Mr. Green
По повод Хепи, имам позната, която работеше там и твърдеше, че доста от сосовете и някои продукти идват в замразено състояние и само ги претоплят. Това възможно ли е да е вярно?

Може ,защо  да не може. Вече нищо не ме учудва. Ходим все по рядко на заведения, или само в определени, където работят наши познати.  По- често поръчваме за в къщи.

Ходих на интервю, за барманка. Интервюиращия през цялото време ми говореше на "ти" и на "миличка".   ooooh! Отказах работата.

# 401
  • Мнения: 1 110
По повод Хепи, имам позната, която работеше там и твърдеше, че доста от сосовете и някои продукти идват в замразено състояние и само ги претоплят. Това възможно ли е да е вярно?

Така е. Прави се, за да се постигне еднаквост на вкуса на всички сготвени продукти. Приготвят се в цех, транспортират се замразени до обектите. Кое му е странното на практиката? Все пак не са бутикови ресторанти, а масови. За мен са Бг вариант на Макдоналдс.

# 402
  • Някъде на път....
  • Мнения: 10 351
.......
Винаги когато си в обслужващият персонал, от опит казвам, било то да работиш в хотел или в ресторант, абсолютно винаги се държат с теб все едно си някакво по ниско ниво. Все едно сервитьорката, рецепционистката,камериерката, все едно са някакво второ качество хора.

Е, не винаги е така. Има клиенти които се държат подобаващо като с равни.

Пък и зависи от манталитета на самия клиент. И в други сфери има клиенти които се държат сякаш си им длъжен и си по-ниско ниво от тях..... А са интелигентни хора уж... Thinking

# 403
  • Мнения: 20 435
Мама Жаба, а защо петък/събота не си увеличите работното време? Според мен е нормално е хората в тези дни да се заседяват повече, особено млади хора (а дори и не толкова млади), които после ще продължат на клуб. 20-20.30 за мен е нормален час да отида на вечеря, и още по-нормално е тя да продължи поне 2 часа ако сме компания. Оборотните заведения за хранене в 22h особено петък и събота все още са пълни. На едното, в което често ходим голяма женска компания, работното му време е 22 часа. Последният път в събота по това време нямаше голяма празна маса, но между 22.30 и 23:00 хората се разотидоха, включително и ние, защото резервацията ни за дискотека беше след 23h. Никога не са ни подканвали да си тръгнем, но и ние не седим на чаша вино до сред нощ.

# 404
  • Мнения: 9 992
Да се говори на "ТИ" на клиент , според мен зависи от класата на заведението . Изискано такова , с изискани клиенти с обноски Ок , ама в кварталната кръчма , довлякъл се с анцунг , няма да му говора на ВИЕ . hahaha пък вие си се засягайте колкото щете. Има си и изискани клиенти , които пак искат на ТИ да им се говори , така се чувстват по-уютно , особено за редовни клиенти . Пак казвам , зависи от класата на заведението .

Като клиент , нямам претенции да ми се говори на ВИЕ , но ми се е случвало като персонал , нагли клиенти , да ми говорят на ТИ , да ме карат да върша неща , които не са ми в задължението все едно съм им длъжна , наглост, що за обноски .

Общи условия

Активация на акаунт