За хората без деца, които ви дават съвети за родителството

  • 42 942
  • 1 294
  •   1
Отговори
# 1 260
  • София
  • Мнения: 62 595
Да, ако се сещам за същото, виждала съм го на филмче. Но и там пишат числа. Твърдят, че се използва от хора с дискалкулия, но доколко е вярно не зная. На мен ми звучи смислено, ако е само проблем с аритметичните операции, а не концептуален, езиков, разместване на числа и др.

# 1 261
  • Мнения: X

Чакам някой да се похвали, че детето му са го научили да смята числата в двоична бройна система. bowuu

Казваш поне да разберем за какво се води дискусията.
В интерес на истината в случая разбирам много добре за какво говорят Титина и Мирама, но малцинството си е малцинство, така че смисъл няма.

# 1 262
  • Куциндрел
  • Мнения: 25 073
Или е от късния час, или от това, че детето ми не иска за заспива и ми тропа здраво по нервите, но аз съвсем изтървах коня в последните страници.
Отивам да показвам авторитет и после да заспивам, най-добре ще е за всички. Outta Joint

# 1 263
  • Мнения: 17 232
Да, ако се сещам за същото, виждала съм го на филмче. Но и там пишат числа. Твърдят, че се използва от хора с дискалкулия, но доколко е вярно не зная. На мен ми звучи смислено, ако е само проблем с аритметичните операции, а не концептуален, езиков, разместване на числа и др.
Така е тръгнал методът в Италия преди около 100 години... от години се прилага и за съвсем нормални в развитието си деца. Пишат числа и букви.

# 1 264
  • София
  • Мнения: 62 595
Аз също разбирам за какво говорят. Титина говори за глобално четене, и ако не се лъжа, тя е в англоговоряща държава, а английският език е подходящ за този тип. Глобалното четене се използва за ограмотяване на малки деца, но така да се каже, то не е осмислено, няма дълбочина, защото децата на тази възраст все още не са усвоили езика като морфология, синтаксис и пр., и най-често четат по този начин кратки думи, кратки конструкции и такива, които са с висока честота, както и такива, които не са изключения като морфология и граматика. Нашенски деца също могат да бъдат ограмотени по този начин и се прави, но това не означава, че децата са свободно четящи на 7 и нямат нужда от първи клас.. "Истинското" усвояване на четенето изисква други неща и това го разбират родителите и в чужбината на Титина, когато започнат с четенето на по-дълги текстове, с непознати думи, с по-сложнаа структура на изречението. Тогава Титина ще разбере, че детето пак има нужда от ограмотяването в училище, нищо че в ДГ е можело да чете.

 В какъв смисъл малцинство? На Титина детето е ДГ, на Мирама също е малко. Твоето дете колко индивидуално отношение е получило в редовните часове по редовния материал?

# 1 265
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
....
Отивам да показвам авторитет и после да заспивам, най-добре ще е за всички. Outta Joint
И не забравяй индивидуалния подход, ако не стане, започвайте да броите, но не овце( Sick), а в шестнайсетична бройна система.

# 1 266
  • София
  • Мнения: 62 595
Титина, числа и букви пишат и тук. И какво от това? Нещата не се свеждат до числа и букви, а всичко, което стои зад тях. Сериозно питам, ти каква педагогика си завършила?

Методът в един момент трябва да бъде надраснат, защото материалът се усложнява. Или сега ще ми кажеш, че в Италия не умножават по скучния, традиционен начин, а само с мрежата?

# 1 267
  • Мнения: 14 651
Чакам някой да се похвали, че детето му са го научили да смята числата в двоична бройна система. bowuu

Като бях в първи клас, един колега на майка ми ме пита колко е 2+2. Аз му казах, че е 4. А той: "ти сигурна ли си? Не е ли 10?". И тогава му отвърнах, че да, може и десет да е, зависи от бройната система. Готово, похвалих се  Sunglasses

# 1 268
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Цифра две и число десет в двоична бройна система няма.
Значи пак нищо не си направила.  Peace

# 1 269
  • София
  • Мнения: 62 595
Що, мен ме кефи, че се е сетила какво да отговори. Ако въпросният чичко знаеше това, което казваш ти за десятката, щеше да реагира. А той не го е направил. А може в някоя неизвестна нам още бройна система да го има.

# 1 270
  • Мнения: 17 232
Завършила съм математика и физика....а писането на числа, беше като допълнение на поста ти че пишат и числа.
Не само пишат, но и смятата ( имаха открит урок и си позволих да погледна в нещата и на другите деца). За четенето, по-големите четат на по-малките, когато заспиват.

Методът набляга на индивидуалните особенности на детето. Имат го не само за детски градини, имат и училища с тази програма. Доколкото знам по света се използват и др методи на обучение ( не ми казвай, че не сте ги учили в университета, преди 88 поне го учихме), едва ли използват метода, на които ние сме обучавани само.

Наблюдавам и резултатите от обучението по една корейска система (за деца след детска градина).

# 1 271
  • София
  • Мнения: 62 595
Аз не съм учила педагогика.  Laughing Интересувам се от други неща, в които се включва и детското развитие и обучение.
Виж сега, едно дете може чудесно да усвои четенето, да чете гладко и да те приспи, но съвсем малко или почти да не разбира какво чете.

# 1 272
  • Мнения: 14 651
Цифра две и число десет в двоична бройна система няма.
Значи пак нищо не си направила.  Peace

Да, сега видях какво съм писала, пита ме 1+1 колко е  Crazy

# 1 273
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Да, така е малко по-добре, но пак няма да е десет, а ще е едно нула.

# 1 274
  • Мнения: 17 232
едно дете може чудесно да усвои четенето, да чете гладко и да те приспи, но съвсем малко или почти да не разбира какво чете.
Shocked
това от детското развитие ли го разбра   newsm78

Последна редакция: пт, 01 авг 2014, 23:52 от Titina

Общи условия

Активация на акаунт